Köszönöm,hogy segitesz. ma vettem beleolyan gyertyát amit irtál. holnap fogom beletenni.azt szeretném még megkérdezni,hogy tankoltam a motorba evo neo-t az nem okozhat durrogást meleg motornál?
Nos le se merem írni, hogy hogyan, de megtörtént.
Szóval a lényeg, hogy amikor tettem volna vissza a hátsó kereket, nem tudtam, ugyanis összezártak a pofák, de annyira kijöttek ahengerek, hogy még a gumigyűrű is kijött néhol.
Képtelenség volt visszanyomni, max ha csak az egyiket nyomtam, mert akkor a másik jött ki. De így már ki akarom cserélni a gumigyűrűt is, mivel biztos sérült, csak az a baj, hogy nem tudom szétszedni.
Azt tudom, hogy ki lehetne pumpálni, de nem tudom, mert nincs annyi hely, ki kéne venni előtte a stifteket, de HOGYAN?
No emberek. Kérdésem a következő volna. Bár nem motor, de remélem tudtok segíteni. Volvo 440, 2000es , hengerenkénti injektoros egyszerü szívó motor. A tünet a következő, eddig 2-3 ezer között ha megtartottam a gázt , ugrált. Illetve menet közben ugyanebben a tartományban rángatott, nem lehetett finoman adagolni a gázt sem, motorfékre visszaengedve hatalmasat rántott. Ennek tetejében kibaszott sokat eszik, fekete füstöt ereget. Na most. Ma vettem egy uj tps szenzort, mert a régi szar volt. beraktam az ujat, hát még szarabb mint volt.. 2-3ezres rángatásos dolog megszünt, ellenben 1000es alapjáratról 10 másodpercenként leesik 0-ára, majd ujra vissza tornázza magát. Van hogy nem sikerül visszatornáznia magát. ha az alapjárati motort lehuzom, akkor 1200-1500 az alapjárat, de 2-3 ezer közt ugyanugy berángat. és ugyanugy kibaszott sokat eszik...
nemtudom már mi az isten lehet..
Lambda szondát cseréltek benne, valami univerzális szart tettek bele még anno. ennyit tudok eddig.. valakinek van valami ötlete hogy mit kéne tennem? Létezik hogy az uj tps-t valahogy hozzá kéne tanítani a kompjuterhez? illetve fordítva. a tps maga , nem állítható. fixen fel van csavarozva a helyére. valaki PLS!
Az af1-ek nagyon érzékenyek a gyertyára, én tűpólusút raknék bele a helyedbe, meg lecserélném a pipát és a kábelt! NGKB10EG ami olcsó és biztos, hogy megjavul tőle! Szerintem próbáld meg, nem eggyel találkoztam aminek ez volt a baja!
Gondolom már kiszedtétek, de nem az egész csavar ferdült el, hanem az amikor ferde volt, már el volt törve. Vissza tevéskor tegyetek 8.8-as, vagy 10.10-es csavart.
ez igaz,
ajánlom ezt az oldalt hátha tudsz hozzá találni vmit,igaz internetes oldal,de szerintem elég korrekt árak vannak,mindenesetre egy próbát megér Itt megtalálod
Ha van balos fúrófej (az általános az jobbos), akkor az kiszedi. A jobbos a forgásirány miatt csak befelé tekerné. Bár ha ferdén kezdett kijönni, akkor lehet, hogy ez sem fogja kiszedni, de egy próbát megér.
Koszonom az otleteket ,valamennyi kial belole,furni nem mertuk jo szaki akinel van ,de neki szetveri a furofejet rohadt kemeny anyagbol van ,az a csavar ,co hegeszto az van azzal megprobaljuk szerintem,de ha ferden jon a menet mar akkor sem lesz szazas ujat kellesz bele maratni.koszi ha van meg olet irjatok.minden jot .
Szintben törött bele a csavar, vagy kiáll valamennyi ?Mert ha szintben, akkor hozzáértő megfúrja a csavart,és kitekeri.ha kiáll pár menet, akkor egy anyát ráhajtani, CO-val ráhegeszteni , és kitekerni.
Sziasztok.Akadt egy kis problemam ,oszetortem a gepem ,es kipufogo leomlo reszet felfogo csavar az egyik ferden kezdet kijonni,es beletort a blokba .Kerdesem hogy hogyan tudnam kiszedni,vagy milyen mas megoldas van hogy viszafogjam a leomlo reszt ,a csonkra rahegesztes nem jo mert kifuj mellete .Koszonom elore is .Szeles utat nektek.
hát gyertyát mindenképp cserélj szerintem aztán nekem gyertyapipát is kellett cserélni ez a kettő durván volt 2000ft és ment a gépezet
de azért kérdezd meg olyantól is akinek af1-e van, az a biztos
Vki tudna segíteni?
Az lenne a kérdés, h 2003as am6 os aprilia rs blokkot bele lehet e pakolni, egy Aprilia Af1 50-be?
Köszi
Hogy tudom ezt leszedni? Azokat a csavarokat kicsavartam amiket bejelöltem, de meg se mozdul...
Köszi!
Nos le se merem írni, hogy hogyan, de megtörtént.
Szóval a lényeg, hogy amikor tettem volna vissza a hátsó kereket, nem tudtam, ugyanis összezártak a pofák, de annyira kijöttek ahengerek, hogy még a gumigyűrű is kijött néhol.
Képtelenség volt visszanyomni, max ha csak az egyiket nyomtam, mert akkor a másik jött ki. De így már ki akarom cserélni a gumigyűrűt is, mivel biztos sérült, csak az a baj, hogy nem tudom szétszedni.
Azt tudom, hogy ki lehetne pumpálni, de nem tudom, mert nincs annyi hely, ki kéne venni előtte a stifteket, de HOGYAN?
Valakinek valami rajza, vagy valami segítség?
nemtudom már mi az isten lehet..
Lambda szondát cseréltek benne, valami univerzális szart tettek bele még anno. ennyit tudok eddig.. valakinek van valami ötlete hogy mit kéne tennem? Létezik hogy az uj tps-t valahogy hozzá kéne tanítani a kompjuterhez? illetve fordítva. a tps maga , nem állítható. fixen fel van csavarozva a helyére. valaki PLS!
ajánlom ezt az oldalt hátha tudsz hozzá találni vmit,igaz internetes oldal,de szerintem elég korrekt árak vannak,mindenesetre egy próbát megér
Itt megtalálod
de azért kérdezd meg olyantól is akinek af1-e van, az a biztos