Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy aprilia af1 replika. igy néz ki
huu az magas
mert 6000-nél kell nyitnia,mármint én így tudom, az enyémről meg ez is van írva,akkor gyertya szerintem de nem feltétlen
7800-as fordilatnál nyit a power.de a jelenség csak meleg motornál jön elő.
persze szigetelés nélkül ér hozzá
de azt is megnézheted hogy vmeik vezeték nem-e ér a vázhoz vagy a deklihez...
Igen, ugyanígy jártam míg a gyárilag leírt gyertyát vettem bele, majd jólett...de a powered mikor nyit,hanyas fordulatnál?
Helló mindenkinek! segitségre lenne szükségem. hidegen gyönyörüen megy a motorom,nyit a power és semmi gond. melegen viszont felső tartományban ha kinyitott a power 9000 fölött dadog durrog. okozhatja-e gyertya?
A hézag nem olyan vészes,sokkal inkább a hőérték az ami az adott motorhoz jó legyen.
Bocsi de ebből azt szürtem le hogy nem nagyon nézted meg hogy működik a sebességszabályzás ,stb.Erre egy oldal is kevés lenne leirni.Olvasd el az összeset amit találsz lehetőleg-és aztán meglátod hogy minden mindennel összefügg!Keress ismerőst aki már jártas benn és tud segiteni-a tapasztalat többet ér mint akármi.
Lenne még egy kérdésem, robogón gyertyahézagot gyújtás milyenre érdemes beállítani? Vagy az elektronikára nem érzékenyek annyira?
Előre is köszi!
Próbáltátok már másik CDI-vel? Az 1ik barátom motorján az csinált ilyet, h nagyon felmelegedett, és akkor nekiállt dadogni. Aztán az én motoromnál meg a gyújtáskapcsoló volt a ludas, mert nem 0 Ohm-ra zárt össze, hanem 10-15 Ohm-volt, és esett annyi feszültség rajta, h amikor bekapcsolt a ventilátorom, akkor a CDI-nek nem jutott rendes 13,5V hanem ilyen 11,5V-okat kapott, és attól dadogott. De lehet még sok egyéb más is.
mi ezt egy hangyányit másképp tanultuk anno, de sebaj...
igen ha áll akkor is ugyanaz a tünet
Nekem volt már hasonló csak CB1000-ren.
Állóhelyben is próbáltátok? Akkor is produkálta a tüneteket?
köszi
robogónál legegyszerübb módja ha van rá lehetőséged középsztenderre állítsd, indítsd be, nyélen pörgesd ki és a keverékállító csavarral addig játsz amíg a legjobban nem pörög. optimális lesz a fogyasztás és a gyorsulás is maximális lesz.
Sziasztok!
Bocsi a kérdésért, de arra lennék kíváncsi, hogy hogyan kell beszabályozni egy robogót. Úgy, hogy úgy működjön ahogy kell.
Előre is köszi!
Motor: Piaggio free 50
Helló.
A légszűrő volt eltömődve mert vékony volt a csonk és szikszalaggal körbetekertük meg ragasztópisztollyal körbenyomtuk és a szikszalagot beszívta.
Azért köszi a segítséget.
Ti mien olajat ajánlatok vagy használtok?Mert én full szintetikus Repsol olajat
így szívem szerint egy sm-et vennék majd kövinek de a naked-ek is bejönnek,nah meg a jó enduro se áltávol
enduro
földutakon úgy is barátságosabb emberek mászkálnak
annyit ír 6000rpm/min és ott kapcsol a power
akkor szerencsére ez is jó
annyit szoktam gondolkodni kövi motoromon...te mien stílust ajánlasz nekem? mert speed nem igazán áll kézre,picit magas vagyok hozzá
195cm...
szerintem teljesen jó. meg kell nézni a gyári szervizmanuálban ( netről tuti le lehet szedni), de szerintem jó az ugy ahogy van.
power szelepes a mocim....
az jó ha 6ezres fordulatnál kapcsol be?
vagy esetleg hamarabb vagy később?
12ezerig tud forogni
na akkor ezen ugy tünik nem veszünk össze