f4 99 évjárat és igen karburátoros nagyon feladta a leckét mert egy szerelő csapat nem tudta megcsinálni ,trafó új,termosztát jó,gyertya mind új,légszűrő új,hűtőventilátor nem zárlatos,hűtés jeladó jó,karburátor teljesen szét lett döntve és egy gyári adat szerint minden fúvóka minden megegyezik tiszta .szinkron szintén jó,pöccre indul szépen jár a motor minden körülmény között csak mikor városban araszolsz és melegszik fel kapcsolgat a ventilátor akkor ha kifogsz egy pirosat egyenletlenül jár a motor dadog és lefullad leáll olyan mint egy kecske ugrál de ha folyamatosan megy akkor semmi baj.
Meg van egy nagy problémája ennek a mocinak hogy gyárilag nincs rajta berúgó tengely,és berúgó kar.....
Hogy érdemes-e rá venni mert ösz visz 15ezer újonan vagy csak maradjak az önindítónál?
hülye vagyok, most látom h nem küllős felni van a motorodon...
akkor viszont ki kell görgőztetni ha ténylegesen üt.. felnijavítót kell keresni ( be guglizod van annyi mint romániában a szemét), 10-15ért megcsinálják a két felnit.
sima küllős felnit nem szoktak görgőzni, azt simán ki lehet centírozni a küllőanyák segítségével. ha nem csináltál még ilyet akár bicajon vagy valamin, akkor keresni kell valakit aki tud füzött kereket centírozni, szép játék tud lenni
Hitman tiszta jókat mondasz
Van még kérdés bőven
Mi oldja meg azt hogy a felnim ne üssöm? Mert mi faterommal vmi görgőztetést vagy mit hallottunk ami kihozza belőle...csak hogy van-e ien meg hogy érdemes-e így vagy lehet máshogy is...
Sziasztok
Lenne ismét pár kérdésem,remélem tudjátok rá a válaszokaT
Motorom érdekes csörgő,csattogó hangokat adott ki még mikor nem volt kicserélve a blokkban a csapágyak, tűgörgő,hajtókar és főtengely.
Nah ez mi miatt lehetett?Tudni kell ez 2T...
Meg mikor elindultam néha durrant nagyokat,mi gyujtásra gyanakodtunk, aztán észrevettük egyik vezeték szigetelése le volt válva, hozzáért a deklihez, raktunk szigetelést rá és elmúlt.
Meg raktunk bele 3 pólusú gyertyát és egyből jobban húzott.
A durrogást csinálhatta emiatt, és a gyertya miatt is változhatott az erreje?
Köszi a válaszokat
Vagy felülsz a biciklire, idekerekezel, és megforrasztom Neked! De egy fémipari szakembernek nem okozhat gondot.Sósavnak jó a "háztartási" amit a boltban árulnak.
Nem tűnik megoldhatatlannak, szeretek itthon próbálkozni mindennel, ha nem sikerül megoldanom, akkor még mindig ott van a lehetőség, hogy keresek egy bádogost
Vasból van az esőcsatorna is. de hogy rendesen megtudd forrasztani, kell hozzá horgany klorid, ami háztartási sósavban feloldott horganylemez, mikor már nem old fel többet, akkor a zsírtalanított felületet beecseteled vele, majd lehet forrasztani. Ezért mondtam, keress egy bádogost.
én nem mosogattam a tankot forrasztás előtt
nem azért mert hülye vagyok, hanem azért mert bátor
ha a tank alja lyukas, akkor egy kis csavarhúzóval meg kell bökdösni mellette is, mert az valószínűleg máshol is gyenge, ugyebár a faca benzinjeinkben mindig van némi víz, és örökké áll a tank alján, és eszi a rozsda.......
Hogy érdemes-e rá venni mert ösz visz 15ezer újonan vagy csak maradjak az önindítónál?
ötlet az van csak mindenben a pénz szab határt,de jövőhéten viszem is
akkor viszont ki kell görgőztetni ha ténylegesen üt.. felnijavítót kell keresni ( be guglizod van annyi mint romániában a szemét), 10-15ért megcsinálják a két felnit.
Van még kérdés bőven
Mi oldja meg azt hogy a felnim ne üssöm? Mert mi faterommal vmi görgőztetést vagy mit hallottunk ami kihozza belőle...csak hogy van-e ien meg hogy érdemes-e így vagy lehet máshogy is...
gyujtásba pedig igen sokat számít a megfelelő gyertya, bár én sokallom a 3 polusut.
Lenne ismét pár kérdésem,remélem tudjátok rá a válaszokaT
Motorom érdekes csörgő,csattogó hangokat adott ki még mikor nem volt kicserélve a blokkban a csapágyak, tűgörgő,hajtókar és főtengely.
Nah ez mi miatt lehetett?Tudni kell ez 2T...
Meg mikor elindultam néha durrant nagyokat,mi gyujtásra gyanakodtunk, aztán észrevettük egyik vezeték szigetelése le volt válva, hozzáért a deklihez, raktunk szigetelést rá és elmúlt.
Meg raktunk bele 3 pólusú gyertyát és egyből jobban húzott.
A durrogást csinálhatta emiatt, és a gyertya miatt is változhatott az erreje?
Köszi a válaszokat
avval kenegetem a lemezt aztán eddig mindig megfogta
még fater vette valamikor jézus születése előtt
érdekes.... xD
Köszi szépen a tanácsot, majd lehet próbálkozok vele, egyébként a cin az mennyire tapad meg a vason?:)
nem azért mert hülye vagyok, hanem azért mert bátor
ha a tank alja lyukas, akkor egy kis csavarhúzóval meg kell bökdösni mellette is, mert az valószínűleg máshol is gyenge, ugyebár a faca benzinjeinkben mindig van némi víz, és örökké áll a tank alján, és eszi a rozsda.......