Magam a "csúcstechnológiás" Zaporozseccel jártam úgy, hogy benzinszag volt az utasfülkében. Ennek a hátsó ülés mögött volt a tankja. Kiszereltem, és az alján kb.:38 db tűhegynyi luk volt ! Alatta és a motortér felé hangtompító anyaggal volt kitöltve, azt mind ki kellett dobni, mert tökig volt benzinnel.Nem sokkal előbb esőcsatornát forrasztottam,azzal az 500 W-os pákával beforrasztgattam a lyukakat. Hihetetlen ! Még most is beleborzongok!
vagy 25 éve elvittem a lukas zsiga tankomat egy helyui mesterhez Lajosmizsén......épp bejött egy másik kuncsaft is más okból és szólt a mester, hogy fogjuk meg kétoldalról a tankot és egy hirtelen mozdulatta az égő heg. pisztolyt odatartotta a beöntőnyíláshoz(persze előtte megnézte, hogy van-e benne)...... ......volt szép robbanás és ordítás a részünkről míg a mester röhögött és utána megforrasztotta a tankot......
Szia Dani ! Ha van otthon forrasztóónod, és pákád, akkor nyugodtan forraszd be ! Az ilyen marhaságot, hogy homokkal feltöltött tank, felejtsd el! Mosogatószerrel meleg vízzel kimosod, és nyugodtan forraszthatod ! Úgy , hogy egy cinpacát teszel a lukra. Még jobb, ha keresel egy bádogost !
ez egy egyszeri eset volt, kerestem találomra egy gépmühelyt Bp-en, felhivtam őket, és mondtak rá 15öt, plusz a dugattyú... 22ért meg ott volt az uj hengerszett.
Igazad van Dipshit,a szakmat vazoltad,ami mindig is a hivatalos eljaras volt!Csak azt akartam eszkozolni,hogy HitMan elovigyazatos es korultakinto.Amugy a regi,Valos szakmaert kar,pedig sokkal jobban ervenyesul a fizikai eletben,mint a ne csinsld ezt meg azt....szoval tudjuk mi a dolgunk ugy latom,csakhat a hivatalos forma...tipli
Bnőm VFR-je szintén ebben a betegségben szenvedett, hegesztgetni mi nem akartuk, úgyhogy maradt a fémragasztó. Kb 10 félét kipróbáltunk már, mire megtaláltuk azt amelyik bírja a kiképzést. Holnap előkeresem a cucc nevét.
sziasztok
egy olyan problámám van hogy a ktm exc 125ös motorom ma elkezdett érdekes hangot adni.. ha behúzom a kuplungot abbahagyja.. valaki tudja hogy mi lehet?
Ha normálisan kivan mosva a tank, kivan szárítva, akkor már nem maradhat benne üzemanyag, ettől függetlenül persze jobb elővigyázatosnak lenni, és olyan anyaggal feltötleni, amiből nem lehet baj:)
Mivel a víz meg a benzinmaradványok nem éppen szeretnek keveredni egymással, így olyankor, mégha nem is fokozattan de fennállhat a lehetősége hogy valamennyi üzemanyag ott lebeg a víz tetején.. hadd ne ecseteljem mivel járhat ez! Homokkal ez nem fordulhat elő
egyszerüen ki kell mosni , sima vegyszeres vízzel, kiszárítani és már lehet hegeszteni.. De tény hogy hivatalosan nem megengedett az ilyesfajta tevékenység, viszont az is tény hogy nagyon sok olyan nem hivatalos dolgot elkövet az ember, amit egyszerüen máshogy nem lehet, vagy nagyon nehéz volna kivitelezni.. Ki fogja megnézni azt a tankot hogy hivatalos-e ,vagy javítva lett-e?
szevasz, minden hozzászólásalatt ott van egy VÁLASZ ERRE , és egy ELŐZMÉNY gomb. az előzményre rákattintva megjelenik az a hozzászólás melyre válaszoltak
Mikor először próbáltam, akkor a 3. hengernél hip-hopp elfogyott, pár óra múlva újrapróbálva pedig egszerre fogyott.
Mindenesetre érdemes volt levenni a hengerfejet, kb 20 deka kormot vakartam ki a csatornákból, szelepekről...
kuplung kinyomó csapágy csere, nagy valószinüséggel.
Bnőm VFR-je szintén ebben a betegségben szenvedett, hegesztgetni mi nem akartuk, úgyhogy maradt a fémragasztó. Kb 10 félét kipróbáltunk már, mire megtaláltuk azt amelyik bírja a kiképzést. Holnap előkeresem a cucc nevét.
egy olyan problámám van hogy a ktm exc 125ös motorom ma elkezdett érdekes hangot adni.. ha behúzom a kuplungot abbahagyja.. valaki tudja hogy mi lehet?
Amúgy a benzint is oldja sokminden.