Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nézz szét hol akadhat meg a kerék, lehet hogy a kerékív fogja valahol a gumit fent, és ott akadsz el, vagy maga a tengely van annyira ki hogy nehezen akar lejönni.. kipufogó után muszáj volna lejönnie
Hello.Csinálok egy Italjet Formula Ac-t,nem tudja valaki véletlenül,hogy erről a mocsadék Morini blokkos szarról,hogy a tökömbe lehet levenni a hátsó felnit?Kipufogó lent van,csavar lent van,féket kikötöttem és csak libeg az a kurva kerék nem jön le.Felidegelt ott hagytam,és a Malagutiról 2 perc alatt levettem,pedig az is dobfékes valaki valami ötlet?
már rég eldobtam a dio-tol az agyam... átment már a kezem alatt nem kevés motor, mégis egy ilyen kis szarrakással szopok a legnagyobbat De a probléma megoldódni látszik, ugyhogy ott rohadjon el ahol van az egész robogó
Üdv!
Eladó Pár mázsa V2-es alkatrész!
És egy 1994-1997-ig zx6r blokk alkatrészek.
Tel:06206128887
Web:bontospityu.hupont.hu
Köszi
Igen, nemárt a szimeringet is cserélni.
UUu Bakker!Akkor nem kell a meditacio,csak a "SZIVAT"O De miota gatya?vannak akik tulzabaljak magukat,es pukk.Inteligens eroforras,nem akar hizni Nem mindig vagyok ertheto,dehat ez a diszkriminacio motor es ember kozott?Biztos strajkolnak ki a felsobbrendu.Motor,Ember akarhogyis,cseszegetnek mi meg doctoralunk.......
Sziasztok!

Etz első telóban az olajcsere csak annyi hogy a szárat fejrefordítom és kifolyik az olaj majd feltöltöltöm új olajjal?
Biztos agyad eldobod a hulye AF 18-tol,viszont egy Tuzpenge felcsigaz!Amikor minden kotel szakadt,muszaj volt lehiggadnom,es azt mondtam magamnak,"figyelj tudod a szakmat,csak nyugodtan induljunk az alapoktol"Otto motor mukodesi elve,mi kell az egeshez,mi az ami gatolja,ne gondolj elozmenyekre,csak a jelenlegi gondra!Ha kikapcsolsz,az elmed bekapcsol!Biztatlak,relax,es meglessz!Hulyeseg?
mire értetted a ledugaszoltam-os részt?

Am ja, kipufogócsatorna is fasza.. mondom, a köcsög szivató szopat.. mivel el van törve, nem vetettem még ujat a tulajjal, és mivel el van törve nincs benne a tolattyúja..
EGYSZER ledugaszoltam vagy tobbszor is?Nem tom,de nem lett jobb.A hengerkiomlo is pipec?
hello, ha a folytoszelep állító csavarjaira gondolsz, amit a szinkronnál is tekergetsz, akkor azt csak tekerd ki mindet szemre egységesen, utánna tolhatod rá a tesztert.. az alapjárat állító csavarral ugy is tudsz korrigálni mind a 4 nyitásán zárásán egyszerre
kiröffenő nélkül is ugyanaz.. már valoszinüleg megvan a hiba oka, az a köcsög szivató fog megszivatni
Levetted mar a kiroffencset?Ugy mit csinal?
Helló mocikollégák,kérdezném tőletek,hogy aszinkron beállitásnál 900rr,98-as.az állitó csavarokat menyire szokták kezdésnek kitekerni,mert onnan akarom kezdeni óráról álitgatni. megköszönném ha segitenétek.
fulladás után, merő benzin a gyertya. ugyhogy valszeg az lesz hogy telefossa a szivató..
Hejj HitMan!Mondanal vagy,mutatnal egy gyertyakepet?Mond hasznaltal,az arulkodobb.Szurke,vilagos,fekete,tucsog,milyen?
majd megpróbálom elzárni valahogy a hidegindító fúvokát ami az aknába engedi a benzint, és ha ugy oldalra tudom dönteni akkor az a baja-
nincs mit,reméljük tényleg ez lesz!
a videó alapján valami ilyesmire gondolnék,mert valaminek nagyon gyorsan el kell dúsítania ha ilyen kis mozdulatra fullad
Köszönöm uraim a segítséget!
akkor ugy tünik hogy a hidegindító a tettes... kurva annyát..
Az automata szivató alaphelyzetben nyitva van.
Persze , hogy az a tettes! Fele szivatóval magadat szivatod.
Olyan '80 körül volt az az eset, hogy a P10-es forgattyúsház aljából kifelejtette a "szerelő" a m6-os trutyileeresztő csavart, és repülőgép lett belőle.Levett gyertyapipával, teljes fordulattal üzemelt míg a benzin a karburátorból ki nem fogyott. De ugyanez volt a helyzet, amikor a szivató levegőelzáró tolókája felakadt.