Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hidegen és melegen is szarakodik.. a szivatónak amugy most nincs meg a középső tolattyuja.. tehát akkor lehetséges hogy az volna a gond amit pont te mondasz, hiszen a szivató is a karbi jobb oldalán van és azért dúsul el.
Jól tudom hogy az autómata szivató alaphelyzetben ZÁRVA tartja a hidegindító járatot? mert akkor meg is van a gond.
Pont a szivatódat akartam kérdeezni,nem lehet hogy ahogy jobbra döltöd zelefolyik az akna,hírteleen bedúsul?Hidegen is szarakodik?
de azt nem értem, hogy próbakörön még jó volt.. itthon kezdett el szarakodni.. szétszedtem a karbit, megnézzem mi van véle, meg kitakarítsam, akkor láttam h szét van baszva a szivató rajta, szét volt törve, akkor azt kivettem, most csak a fekete része van fent, be sincs kötve, de falsot mellette nem szív.. összeraktam, egy két próbakör, és utánna adta meg magát egy kanyar alatt..
A főtengely környékén nézz körül, mert valaminek lenni kell ! Szellemek kizárva!
már probáltam flakonból is táplálni a karbit, ugyanaz a helyzet..

karburátort nem tudom elfordítani a helyén, 2 csavarral fixen van felrakva , sajna nem bilincses

szimering tudna ilyet müvelni?
Szia!Nem tudod járó motornál csak magát a karburátort elfordítani ha meglazítod a bilincseket?Legalább akkor már a karburáátort ki lehetne szűrni.
Vedd le a karburátort, és flakonból benzinnel nézd meg. És látni fogod , mi lesz !Mi a jelenség.
Először lehet szét kell kapnod és megnézni minden a helyén van -e ? Szimeringek, stb.
ez a bajom nekem is.. hogy rohadtul nem értem énsem hogy mi a szar lehet.. gondoltam már uszószintre, de nem.. gondoltam hogy telement a blokk benzinnel, de 6 óra járatás után, és sok sok sok nyélgáz után ki kellett mennie, ráadásul akkor nem járna a másik oldalra fektetve sem.. kezdek kész lenni ettől a szartól
Pedig a kétütemű motornál egyszerűbb nem kell! Nem értem az egészet !
rendesen a helyén ahogy kell.. meg sem moccan.. itt valami benzingond lesz, nemtudom hogy mi, de tuti hogy az.. amikor így lefullad akkor a teljes torok tiszta benzin
Megáll az eszem. Gyujtásjeladó ?
füstölni füstöl, de nem olyan láthatóan.
Blokkban nincs olaj, sima 2t egy hengeres robesz.

lassan felgyujtom :D
Oldalfekvésben a tűszelep úszóstól nem működik.de hogy egy pillanat alatt telelöki? Ebben a blokkban nincsen olaj, ugye?
Jol lattam hogy nem fustol?
a karbi csont tiszta, 70szer kitakarítottam már, a tű sincs leejtve. már kezdem nem érteni mi a szar lehet...
Na kozben megneztem a videot,nem szeretnek dilettans lenni,amire emlekszem,van egy kalibralt levegofurat a karbiban,L kikepzesu.2.nem esett le a tu a gaztolattyuban?
oldalra fektetéskor bezabál mint barom, szerintem legalábbis.. mivel csak nagygázzal tudom életben tartani, és utánna csak nyélgázzal hajlandó elindulni is
Tolled is kerdem.Bezabal,vagy fulldoklik?
Honda dio videó Itt a videó is amit csináltam, a teló csak ennyit bír. de a lényeget látni\hallani
egyébként, döntögetésnél, bal oldali irányban majdnem lapra tudom fektetni akkor is jár.. jobb oldalra olyan 30 fokig ha döntöm ( enyhe jobbos kanyar kb), már szarakodik, picit tovább döntöm már csak nyélgázzal jár, annál lentebb egyáltalán nem jár...

és minden ilyen fulladás után csutka gázzal tudom csak berúgni, és miután 3.- 4. rugásra be indult, 10-20 másodpercig jáccani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.
na, tényállás a következő.
Amikor tegnap próbakörön voltam vele, még hibátlan volt. amióta stabil oldalfekvésben pihent egy órát pesttől hazáig a kocsiban, még akkor is jó volt. utánna volt egy karbitakarítás, és akkor adta meg magát az egyik jobbos kanyarban.

Csatlakozókat megnéztem, vezetékeket megnéztem, gyertyát is cseréltem, kijárattam már a lelkét is.. nyélgázon 1-2 perc.. stb .. de baszik jó lenni, nem is javult semmit. sőt az egyik ilyen 1 perces nyél gáz után , fulladozott gázadásra, aztán szép lassan észhez tért.. a probléma viszont ugyanugy fenn áll.. kínomban már csináltam róla egy videót, de szerintem az elmondottak is érthetőek
Elektro-Motor,nam veszited a humorod! Nagyon ZSIRAF nem siraj,zsiraf----
Ha leveszed a kiroffot frocskol mikor,jar?NEzd meg legyszi legyszi kezd izgalmas lenni....