hidegen és melegen is szarakodik.. a szivatónak amugy most nincs meg a középső tolattyuja.. tehát akkor lehetséges hogy az volna a gond amit pont te mondasz, hiszen a szivató is a karbi jobb oldalán van és azért dúsul el.
Jól tudom hogy az autómata szivató alaphelyzetben ZÁRVA tartja a hidegindító járatot? mert akkor meg is van a gond.
de azt nem értem, hogy próbakörön még jó volt.. itthon kezdett el szarakodni.. szétszedtem a karbit, megnézzem mi van véle, meg kitakarítsam, akkor láttam h szét van baszva a szivató rajta, szét volt törve, akkor azt kivettem, most csak a fekete része van fent, be sincs kötve, de falsot mellette nem szív.. összeraktam, egy két próbakör, és utánna adta meg magát egy kanyar alatt..
ez a bajom nekem is.. hogy rohadtul nem értem énsem hogy mi a szar lehet.. gondoltam már uszószintre, de nem.. gondoltam hogy telement a blokk benzinnel, de 6 óra járatás után, és sok sok sok nyélgáz után ki kellett mennie, ráadásul akkor nem járna a másik oldalra fektetve sem.. kezdek kész lenni ettől a szartól
rendesen a helyén ahogy kell.. meg sem moccan.. itt valami benzingond lesz, nemtudom hogy mi, de tuti hogy az.. amikor így lefullad akkor a teljes torok tiszta benzin
Na kozben megneztem a videot,nem szeretnek dilettans lenni,amire emlekszem,van egy kalibralt levegofurat a karbiban,L kikepzesu.2.nem esett le a tu a gaztolattyuban?
oldalra fektetéskor bezabál mint barom, szerintem legalábbis.. mivel csak nagygázzal tudom életben tartani, és utánna csak nyélgázzal hajlandó elindulni is
egyébként, döntögetésnél, bal oldali irányban majdnem lapra tudom fektetni akkor is jár.. jobb oldalra olyan 30 fokig ha döntöm ( enyhe jobbos kanyar kb), már szarakodik, picit tovább döntöm már csak nyélgázzal jár, annál lentebb egyáltalán nem jár...
és minden ilyen fulladás után csutka gázzal tudom csak berúgni, és miután 3.- 4. rugásra be indult, 10-20 másodpercig jáccani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.
na, tényállás a következő.
Amikor tegnap próbakörön voltam vele, még hibátlan volt. amióta stabil oldalfekvésben pihent egy órát pesttől hazáig a kocsiban, még akkor is jó volt. utánna volt egy karbitakarítás, és akkor adta meg magát az egyik jobbos kanyarban.
Csatlakozókat megnéztem, vezetékeket megnéztem, gyertyát is cseréltem, kijárattam már a lelkét is.. nyélgázon 1-2 perc.. stb .. de baszik jó lenni, nem is javult semmit. sőt az egyik ilyen 1 perces nyél gáz után , fulladozott gázadásra, aztán szép lassan észhez tért.. a probléma viszont ugyanugy fenn áll.. kínomban már csináltam róla egy videót, de szerintem az elmondottak is érthetőek
Jól tudom hogy az autómata szivató alaphelyzetben ZÁRVA tartja a hidegindító járatot? mert akkor meg is van a gond.