Inni kell egy sört!Aztán "stabil oldalfekvéses állapotban", megnézni van -e szikra. Majd megnézni a gyújtás jeladót nem lóg e a helyén ,mint kominista párttitkár seggében a pacifütyi. Vagy pl. a CDI csatlakozói nincsenek-e kitörve az alaplapból?
Helyes a bőgés egészséges a kisborjú ! Én pl.el tudok olyat is képzelni, hogy a főtengelycsapágy megnyekkent, és a főtengelynek tengelyirányú mozgása van, és ebből adódik a probléma.A lendkerék elmozdul. de ez sem valószínű, mert annak hallatszani kellene, és ott nem egy csapágy van.
Nem ismerem ezt a robeszt annyira , dolgozzatok.
Köszönöm a professional megnevezést, majd igyekszem kiérdemelni :D
Egyébként azóta már több órát járattam a motort, ki kellett ürülnie.. a csapot ellenőriztem, tökéletesen zár.
Kíváncsi leszek mi lesz az eredmény. Szerintem valami elektromos zárlat, vagy kontakt hiba , ami leveszi a gyújtást, amikor a vezeték, vagy a saru vagy bármi problémát okoz. Zárlatot vagy szakadást.
Huuu HitMan!TE professional vagy!Ne az uszot piszkald szerintem,az nem igazan tud elmenni hacsak meg nem piszkalta egy zseni,legalabbis a "suliban" ezt mondtak... Elfektetett motor,szerintem teleszaladt a forgattyushaz kajaval.Oblitsd at kiroff nelkul,inditsd be.de akar kapd le a legszurot is.Nemkizart azert,mert a vakumcsap atereszt.Kuksizd csak meg ha lehuzod a csoveket,magatol folyik e?Ha igen,gatya!Ha nem,akkor is tele lehet a forgattyus haz,mert fekudt a verda.Hatha jo lessz!?AAa azert mondom kiroff nelkul,mert ha fent hagyod,az lesz tele....hajra hajra...
Van egy javaslatom Neked: Szedd le a burkolatokat, és keress olyan vezetéket, vagy csatlakozót, akkusarut vagy bármit ami zárlatba kerülhet amikor oldalra döntöd a motort. Aztán írj mire jutottál.
szevasztok, Még mindig AF18 , honda dio.. szopat.. a tünet a következő még mindig. beindítom a motort, balra döntöm picit emelkedik a fordulat , jobbra döntöm (fele annyira mint balra), akkor egyből meghal. egy bizonyos ideig nagy gázzal meg tudom tartani az alapjáratot... Uszoszinten is állítottam már, esetleg többet kap a kelleténél alapon, de a tünet nem változott.. azóta ilyen hogy elhoztuk pestről, és a csomagtartóban a jobb oldalán feküdt.. valaki mondjon valami tanácsot, mert lassan tanácstalanná válok
Szerintem ne bantsd a szimeringet.Ha az lenne a baj,szegenyes lenne,nem tultoltott.Asszem hapd le a kiroffencset,es nezz bele a kiomlonyilasba a hengeren.Jatram ugy,hogy szinte egy csavarhuzonyi nyilas volt volt mindossze.Ha ez sem megy,johet a video a legszuroszivacs nem tul vastag?
Milyen F4? Még a karburátoros, de már a D.A.I légrendszerű?
Mert ha igen akkor van egy tippem,ami lehet hogy baromság,de lehet hogy bejön. (Ezen kívül gondolom már mindent 2X átnéztetek,ellenőriztetek )
Nézzétek át a D.A.I rendszert, tömlők, szelepek,kieg légszűrő stb. keressetek, repedést, dugulást a tömlőkön,ha van hozzá szervizkönyvetek akkor már jók lehettek,sokat segít.
Ez a fajta cucc tud meglepetést okozni egy karburátoros, de már torlónyomásos rendszerben.(zűrt a zavarban )
Azért fordultam énis ide mert már lehetetlennek tartottam hogy a karbi az. Szimeringre tippeltem még de ma már nemvolt kedvem szívni vele.
Majd holnap friss erővel megnézem hogy mivan vele.
Nem ismerem ezt a robeszt annyira , dolgozzatok.
Egyébként azóta már több órát járattam a motort, ki kellett ürülnie.. a csapot ellenőriztem, tökéletesen zár.
Mert ha igen akkor van egy tippem,ami lehet hogy baromság,de lehet hogy bejön. (Ezen kívül gondolom már mindent 2X átnéztetek,ellenőriztetek )
Nézzétek át a D.A.I rendszert, tömlők, szelepek,kieg légszűrő stb. keressetek, repedést, dugulást a tömlőkön,ha van hozzá szervizkönyvetek akkor már jók lehettek,sokat segít.
Ez a fajta cucc tud meglepetést okozni egy karburátoros, de már torlónyomásos rendszerben.(zűrt a zavarban )
Majd holnap friss erővel megnézem hogy mivan vele.