Ha holnap szimeringezés se segít akkor csinálok videót hogy mit csinál a moci. De még nyugodtan mondhattok hibalehetőséget hogy mit nézzek még meg esetleg.
Szimeringet holnap nézzük mert ma már nemvolt kedv idegeskedni.
Membránt 2-őt cseréltünk karbit 4-et. A vákumos csap teljesen új.
De annak örülök hogy más is a szimeringet mondja:)
főtengely szimeringet, membránt, karbit vizsgáljátok át szerintem. vákum csap müködését ellenőrizzétek, őőőőőőőőő esetleg még a gyujtást sem ártana átböngészni. hirtelen ennyi jutott eszembe, mint hibalehetőség
Asszem az f4 problema feledta a lecket sokunk szamara,remelem tapasztalatilag profitalhatunk a kesobbiekben,es most atadnam a stafetat kollegak ebben a temaban,felek arnyekra vetodom,hiszen,ja egy gyertyakep,vagy vizualitas,......
Sziasztok.
Valaki segítsen létszi.
Malaguti F12-nél olyan problémám van hogy beindul a motor csőgázon van alapjárat de akkoris leáll néha. 4ezer fölé nem akar forogni, nem akar menni.
Ha kikötöm a vákumos csapot akkor pár másodperc után forog rendesen de utána ki is fogy a benzin. Karbit cseréltem már ez a 4. karbi. A benzinszint magas de nemtudom sehogyse beállítani.
Mi lehet a baja szerintetek?
ui: Nem úgy romlott el hogy összeraktuk és már akkor rossz volt hanem 1ik percről a másikra. Jöttem hazafele és elkezdett durrogni meg nem akart forogni. Mire hazaértem felkellett tolni az utca aljából.
Válaszotok előre is köszönöm.
de mindig 100 fok felett? mitől dusulhatna el egy injektoros motoron pont 100 fok felett a keverék? kezd magas lenni a probléma ugy érzem.. bár egy gyertya képpel egyből tudnánk igazolni vagy cáfolni a keveréket
A legextremebb gyari uzemi hofokot,az aprilia mutatta be,mikoris 90 c fokon uzemelt hatekonyan,de elismertek,ez az eroforrasra kartekonyan hat.Vegezetul,nincs mit bonyolitani,akarhany CBR-el motoroztam,a precizitas mintakepe!Mindegyikuk tartotta magat 90 alatt,egy kivetellel,mikor megszorult a ventillator,az altalad adott homersekletnel,elkezdett folyni a hutofolyadek,allo helyzetben!Semmikepp sem kekeckednek,csak a sokev tapasztalat,es tanulas,mast Mond.Talan elis tertunk itt a forumon a tobbiekkel az alap gondodtol,de remelem megoldodik ez a furmany!Sok sikert ciao
igazad van... el is felejtettem a sapit
Akkor viszont tényleg egy érdekes jelenséggel állunk szemben..
a leírtak alapján, te milyen hibára tippelnél lecsó úr?
Ennél nagyobb nyomás nincs a hűtőrendszerben. A hűtősapi (többek között) tartalmaz egy túlnyomás szelepet is. Ilyenkor elengedi a nyomást a tágulási tartályba.
egyes motoroknál majdnem hogy 110-120 fok az üzemihőfok. ha jól tudom, akkor pont a hondák szoktak kicsit "melegebben járni" az átlagnál, 110 fok környékén. suzukik például, szerény emlékeim szerint 95 fok környékén szoktak megállapodni, svnél például 102 fok körül kapcsol a ventilátor, és 95re le is tornázza..
na de visszakanyarodva a dologhoz, a 120 fok még lehet jó hőmérséklet is akár...
Így első ránézésre, volna egy tippem.. de lehet hogy marhaság, majd az okosabbak megmondják. na szóval... a kérdésem az volna, hogy a termosztát nyit-e rendesen? Ugyanis, ha teszemazt nem nyit, akkor a rendszerben hatalmasra nőhet a túlnyomás, és az speciel pont a magas hőmérsékletnél fog jelentkezni, és ha esetlegesen szar valahol a tömítés a motoron, teszem azt van egy apró hajszálrepedés a hengerfej tömítésen, akkor a tulnyomás már átpréselhet vizet az égéstérbe, amitől esetlegesen rángathat.
lehet hogy marhaságot írtam, de igy első átgondolásra akár még jó megoldásnak is tünhet számomra.
Membránt 2-őt cseréltünk karbit 4-et. A vákumos csap teljesen új.
De annak örülök hogy más is a szimeringet mondja:)
Sziasztok.
Valaki segítsen létszi.
Malaguti F12-nél olyan problémám van hogy beindul a motor csőgázon van alapjárat de akkoris leáll néha. 4ezer fölé nem akar forogni, nem akar menni.
Ha kikötöm a vákumos csapot akkor pár másodperc után forog rendesen de utána ki is fogy a benzin. Karbit cseréltem már ez a 4. karbi. A benzinszint magas de nemtudom sehogyse beállítani.
Mi lehet a baja szerintetek?
ui: Nem úgy romlott el hogy összeraktuk és már akkor rossz volt hanem 1ik percről a másikra. Jöttem hazafele és elkezdett durrogni meg nem akart forogni. Mire hazaértem felkellett tolni az utca aljából.
Válaszotok előre is köszönöm.
Vagy valamilyen elektromos gebasz, monnyuk gyújtótrafó.
De valószínűbb túl dús keverék...
Akkor viszont tényleg egy érdekes jelenséggel állunk szemben..
a leírtak alapján, te milyen hibára tippelnél lecsó úr?
na de visszakanyarodva a dologhoz, a 120 fok még lehet jó hőmérséklet is akár...
Így első ránézésre, volna egy tippem.. de lehet hogy marhaság, majd az okosabbak megmondják. na szóval... a kérdésem az volna, hogy a termosztát nyit-e rendesen? Ugyanis, ha teszemazt nem nyit, akkor a rendszerben hatalmasra nőhet a túlnyomás, és az speciel pont a magas hőmérsékletnél fog jelentkezni, és ha esetlegesen szar valahol a tömítés a motoron, teszem azt van egy apró hajszálrepedés a hengerfej tömítésen, akkor a tulnyomás már átpréselhet vizet az égéstérbe, amitől esetlegesen rángathat.
lehet hogy marhaságot írtam, de igy első átgondolásra akár még jó megoldásnak is tünhet számomra.