Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha holnap szimeringezés se segít akkor csinálok videót hogy mit csinál a moci. De még nyugodtan mondhattok hibalehetőséget hogy mit nézzek még meg esetleg.
Nembaj, este van már:)
Ha szimeringes lehet olyan hibajelenség hogy dől a karbiba a benzin és nemlehet sehogyse szintet állítani?
Bocsi tomanyek,elneztelek,nade agyalok mi lehet!Nemsoka itt....
Szimeringet holnap nézzük mert ma már nemvolt kedv idegeskedni.
Membránt 2-őt cseréltünk karbit 4-et. A vákumos csap teljesen új.
De annak örülök hogy más is a szimeringet mondja:)
főtengely szimeringet, membránt, karbit vizsgáljátok át szerintem. vákum csap müködését ellenőrizzétek, őőőőőőőőő esetleg még a gyujtást sem ártana átböngészni. hirtelen ennyi jutott eszembe, mint hibalehetőség
Asszem az f4 problema feledta a lecket sokunk szamara,remelem tapasztalatilag profitalhatunk a kesobbiekben,es most atadnam a stafetat kollegak ebben a temaban,felek arnyekra vetodom,hiszen,ja egy gyertyakep,vagy vizualitas,......
Lejebb már leírtam de bemásolom akkor:

Sziasztok.
Valaki segítsen létszi.
Malaguti F12-nél olyan problémám van hogy beindul a motor csőgázon van alapjárat de akkoris leáll néha. 4ezer fölé nem akar forogni, nem akar menni.
Ha kikötöm a vákumos csapot akkor pár másodperc után forog rendesen de utána ki is fogy a benzin. Karbit cseréltem már ez a 4. karbi. A benzinszint magas de nemtudom sehogyse beállítani.
Mi lehet a baja szerintetek?

ui: Nem úgy romlott el hogy összeraktuk és már akkor rossz volt hanem 1ik percről a másikra. Jöttem hazafele és elkezdett durrogni meg nem akart forogni. Mire hazaértem felkellett tolni az utca aljából.
Válaszotok előre is köszönöm.
esetleg próbáld meg a problémával kezdeni a mondatot, és szép lassan eljutni a kérdésig.. és átrágjuk magunkat a problémán..
de mindig 100 fok felett? mitől dusulhatna el egy injektoros motoron pont 100 fok felett a keverék? kezd magas lenni a probléma ugy érzem.. bár egy gyertya képpel egyből tudnánk igazolni vagy cáfolni a keveréket
Borgyogyaszat?fogklinika?Motorszereles? Mi a baj?
Melegen problémát okozhat rossz szelephézag pl.
Vagy valamilyen elektromos gebasz, monnyuk gyújtótrafó.
De valószínűbb túl dús keverék...
A legextremebb gyari uzemi hofokot,az aprilia mutatta be,mikoris 90 c fokon uzemelt hatekonyan,de elismertek,ez az eroforrasra kartekonyan hat.Vegezetul,nincs mit bonyolitani,akarhany CBR-el motoroztam,a precizitas mintakepe!Mindegyikuk tartotta magat 90 alatt,egy kivetellel,mikor megszorult a ventillator,az altalad adott homersekletnel,elkezdett folyni a hutofolyadek,allo helyzetben!Semmikepp sem kekeckednek,csak a sokev tapasztalat,es tanulas,mast Mond.Talan elis tertunk itt a forumon a tobbiekkel az alap gondodtol,de remelem megoldodik ez a furmany!Sok sikert ciao
Valaki nekem tudna valami tanácsot adni?
Még nincs kicserélve de egy gramm olajat nemereszt szval tökéletes kárlenne hozzáérnem
igazad van... el is felejtettem a sapit
Akkor viszont tényleg egy érdekes jelenséggel állunk szemben..
a leírtak alapján, te milyen hibára tippelnél lecsó úr?
Ennél nagyobb nyomás nincs a hűtőrendszerben. A hűtősapi (többek között) tartalmaz egy túlnyomás szelepet is. Ilyenkor elengedi a nyomást a tágulási tartályba.
Pedig, ha még nincs a helyére téve a cucc, érdemes azt is rendbetenni.
egyes motoroknál majdnem hogy 110-120 fok az üzemihőfok. ha jól tudom, akkor pont a hondák szoktak kicsit "melegebben járni" az átlagnál, 110 fok környékén. suzukik például, szerény emlékeim szerint 95 fok környékén szoktak megállapodni, svnél például 102 fok körül kapcsol a ventilátor, és 95re le is tornázza..

na de visszakanyarodva a dologhoz, a 120 fok még lehet jó hőmérséklet is akár...
szevasz.

Így első ránézésre, volna egy tippem.. de lehet hogy marhaság, majd az okosabbak megmondják. na szóval... a kérdésem az volna, hogy a termosztát nyit-e rendesen? Ugyanis, ha teszemazt nem nyit, akkor a rendszerben hatalmasra nőhet a túlnyomás, és az speciel pont a magas hőmérsékletnél fog jelentkezni, és ha esetlegesen szar valahol a tömítés a motoron, teszem azt van egy apró hajszálrepedés a hengerfej tömítésen, akkor a tulnyomás már átpréselhet vizet az égéstérbe, amitől esetlegesen rángathat.

lehet hogy marhaságot írtam, de igy első átgondolásra akár még jó megoldásnak is tünhet számomra.
Nemhúztam szét Én a komplett telószárakat cserélem és nem is tervezem széthúzni
vízkő hőmérsékletet
Be van tekerve a hengerfejbe. Belóg a víztérbe. Mit mutatna szerinted?
Teló szimeringet remélem cseréltél:)
A műszer az üzemi hőt mutatja, ami nyugodtan lehet 100 fok felett is (a ventilátor 106-nál kapcsol be gyárilag).