Jajj mostmar tenyleg kivancsi vagyok!Nem az a homerseklet uralkodik a motorban,a hutorendszerben,amit a muszer mutat?Vissszamegyek amatorbe!Uzemi ho az ora szerint,az minek van?
Ciao HitMan,hozzakapcsolodnal ujra az f4 problemahoz?Lehet elvesztem a fonalat,vagy sokat felejtettem,vagy kuldhetem vissza a bizimet,de kene a szakvel!Ha tevedtem, ...
Értem köszi Fhú még eztis venni.....gondolom nincs fél literesbe ezsem.... szerintem hajtóműolajat most kihagyom jólesz váltóba a motorolaj is egy darabig
Egyszerű fizika. A celsius tényleg celsius, de a forráspont nyomás függvényében változik (pl a kuktában a vizet simán 100 fok fölé melegítheted, forrás nélkül)
A motorodban nem kene,hogy viz legyen!A hutofolyadek pont akkor forr,mikor a forrspontja van!Hany foknal van az f4 uzemi homerseklete vagy barmelyik belsoegesu motore?A hofokmero,a jelenlegi homersekletet mutatja,nyomastol fuggetlenul a celzius az celzius.ellenkezo esetben szakzsargonnal elve,fozod a motort.Hogy miert rangat,gongyolitsd fel a szalakat...hajra
Elolvadt a generátorról jövő vezeték csatlakozója, sanszos hogy rossz volt az egyiknél az érintkezés...
Fura volt hogy nem indul pöccre a motor, menet közben meg 13,6 fölé nem ment a töltés. Vehetek új csatlakozót, mert a jelenlegit nem lehet szétszedni, összeolvadt. Vajon a kettő megmaradt fázis nem tudta több energiával ellátni a motort, vagy pedig a hőterhelés miatt gyengült le, de még " működött" mindhárom vezeték?
Sziasztok.
Valaki segítsen létszi.
Malaguti F12-nél olyan problémám van hogy beindul a motor csőgázon van alapjárat de akkoris leáll néha. 4ezer fölé nem akar forogni, nem akar menni.
Ha kikötöm a vákumos csapot akkor pár másodperc után forog rendesen de utána ki is fogy a benzin. Karbit cseréltem már ez a 4. karbi. A benzinszint magas de nemtudom sehogyse beállítani.
Mi lehet a baja szerintetek?
ui: Nem úgy romlott el hogy összeraktuk és már akkor rossz volt hanem 1ik percről a másikra. Jöttem hazafele és elkezdett durrogni meg nem akart forogni. Mire hazaértem felkellett tolni az utca aljából.
Válaszotok előre is köszönöm.
hengerfejes volt megcsináltam ezekután a viz pumpa mellett be folyt a viz a nem is tudom hová, meglettcsinálva a viz pumpa szimering csapágy csere ezek után összeraktam szikra van ,hát a kompresszio nem tudom nekem nem tünik valami nagynak nem tudom hogy hogy nézzem meg talán az üzem anyag ellátás is lehet a baj?
sziasztok!
tudna nekem valaki segíteni, hogy hol találok Bp. III.kerületben illetve ezen környéken olyan boltot ahol használt motorgumit lehet vásárolni?
bütykös, vagy enduro kéne 2db. 18-as max 100-as, hobbi motorozáshoz egy öreg enduróra, sajnos újra nincs kb. 18ezer Ft-om/darab, ezért szeretnék használtat venni..
köszi
A ventilátor 106 foknál kapcsol be (magasabb nyomáson később forr a víz) és melegben városban lassú tempónál bizony fel tud menni annyira, ettől még nem szabad rángatnia.
Ez melepo!100 fok fole?forraspont.Az nem merult fel miert melegszik tul?Csak otlet,de mizu ha a ventillator bekapcsolna,testzarlatos akar a vezetek is, es ezert rangat?Talan rovidre zar,de csak tipp,kitartas....ciao
Szerintem nem lesz vele nagy gondod,ugy emlekszem,mert jartam igy,hozzapiszkaltak az uszohoz karbi szitu,de ahogy teljesen beugrik az eset,irom is!Fel kell teljesen ideznem,reg volt
Nekem blokkhúzás nemlesz és remélem jódarabig ígymarad,a sajátját elteszem tartalékba Amugy a gyújtást úgykell beállítani hogy pl felső holtpont előtt 2,5mm és úgy forgatni az alaplapot hogy az elején zárjon?Mert kb 3mm-en keresztül zárvamarad szval ennek az elejére? És még egy kérdés első telóba milyen olaj kell és száranként hány dl?
kollégák.. kinek mi az ötlete az alábbi jelenségre?
Honda dio af18, alapjáraton jár a motor, állóhelyzetben. Bal oldalára borítom, jár tovább ahogy kell. Jobb oldalára döntöm, egy pillanat alatt megáll, és csak nagy gázzal hajlandó indulni utánna.
Még nem szedtem szét a motort ez ügyben, kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Fura volt hogy nem indul pöccre a motor, menet közben meg 13,6 fölé nem ment a töltés. Vehetek új csatlakozót, mert a jelenlegit nem lehet szétszedni, összeolvadt. Vajon a kettő megmaradt fázis nem tudta több energiával ellátni a motort, vagy pedig a hőterhelés miatt gyengült le, de még " működött" mindhárom vezeték?
Valaki segítsen létszi.
Malaguti F12-nél olyan problémám van hogy beindul a motor csőgázon van alapjárat de akkoris leáll néha. 4ezer fölé nem akar forogni, nem akar menni.
Ha kikötöm a vákumos csapot akkor pár másodperc után forog rendesen de utána ki is fogy a benzin. Karbit cseréltem már ez a 4. karbi. A benzinszint magas de nemtudom sehogyse beállítani.
Mi lehet a baja szerintetek?
ui: Nem úgy romlott el hogy összeraktuk és már akkor rossz volt hanem 1ik percről a másikra. Jöttem hazafele és elkezdett durrogni meg nem akart forogni. Mire hazaértem felkellett tolni az utca aljából.
Válaszotok előre is köszönöm.
tudna nekem valaki segíteni, hogy hol találok Bp. III.kerületben illetve ezen környéken olyan boltot ahol használt motorgumit lehet vásárolni?
bütykös, vagy enduro kéne 2db. 18-as max 100-as, hobbi motorozáshoz egy öreg enduróra, sajnos újra nincs kb. 18ezer Ft-om/darab, ezért szeretnék használtat venni..
köszi
Honda dio af18, alapjáraton jár a motor, állóhelyzetben. Bal oldalára borítom, jár tovább ahogy kell. Jobb oldalára döntöm, egy pillanat alatt megáll, és csak nagy gázzal hajlandó indulni utánna.
Még nem szedtem szét a motort ez ügyben, kiváncsi vagyok a véleményetekre.