tud valaki okosságot hozzá?
Haveromnak lenne egy olyan baja az f4 el hogy melegen de csak melegen mikor felmegy a víz 100 fok fölé akkor a motor elkezd berángatni dadogni mintha pl 3. ban akarnál elindulni és berángat de csak nagyon melegben csinálja,a motorban volt aksi csere,gyertya,fesz szabályzó,karbi tisztítás szinkron szépen belőve ,4 db új gyertyakábel és pipa ezeket mondták a szervízben ki is cserélték de még mindig nem jó volt már hasonló valakinek?
Hat nem az izzo erintkezese mivel megneztem a fekrol jovo armaszalat es ha raadom a poziciot akor nincs aram a vezetekben,annelkul van mikor feket huzok. De koszi a tipet
Motorosok figyelem!
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki és egyéb márkájú motorkerékpárok, robogók generátor tekercseit és önindítóit javítom (gyújtástekercset nem javítok).
Javítási költség 15000ft a gyári ár töredéke és 1 év jótállás csomagküldéssel együtt 4-5munkanap,alkatrész cseréje csomagküldés útján(régóta működik)!
hívj bátran hétvégén is tel:06302625500
Részletek,térkép: http://indukcio.uw.hu
Kb másfél éve bukkantam rá a 400as VFR-ekre, és eldöntöttem, nekem ilyen kell. Eddig nem sokat mentem még vele, jogosítvány, műszaki, stb. hiánya, de lassan meglesz minden, és akkor használhatom legálisan. Maga a motor, egy remekmű, minden tekintetben, megnyerte a tetszésemet nagyon, a hangja imádni való, igazából én nem is forgattam még nagyon 7-8e fölé, addig brutálisan jó hangja van, és elég nyomatékos. Nekem a teljesítménye lenyűgöző, Mz után. Vannak neki hibái, idomok már egyik oldalt javítottak, de a tankon és a hátsó idomokon még eredeti a fényezés, igazából, örülök is, hogy vannak apróbb hibái, mindig van mit csinálni rajta, meghát, több évi nyárimunka, spórolás után ilyet sikerült vennem. Remélem azért még egyszer sikerül venned/kipróbálnod egyet.
Most hogy raneztem a nick-edre,eldobtam agyam!VFR 400 almaim egyike,V 4 engine a honda egyik remekmuve!Csinaltunk egyszer egy replikat nsr 125-re festesileg,de mar nagyon reg,legfobkepp azert mert vfr 400 vem volt ,csak a feeling-je!Kerdesedre valaszolva,11 evet toltottem a szakmaban,sokak elismeresere,tehat mondhatjuk igy,motorszerelo,de az igeido mar zavaros!Most asszisztalnek,ahogy lehetseges,mert kiszaradni latszik az olajvezetekem,ha erted mire gondolok?Ha meg ezt elmondhatom,sok geppel mentem,felsorolni is nehez,de vfr 400-zal sosem!Ha van modod ra,oszd meg velem mirol maradtam le.Mar ha ez leirhato...ciao
Kimeritoo valasz!Szoval csapagy felemelegit,nem a lilulasig,raejtjuk a forgattyustengejre,mindket oldalt megtesszuk.Ezaltal,egy zsugorkotest is kialakitunk.Ezutan a forgattyushazat is felmelegitluk,es "becuppan"a cucc.Miutan osszehuztuk a blokkot,apro koccolasokkal kozpontositjuk a fotengelyt hogy szabadon fusson,ezutan johetnek a seemering-ek.Nem szorul nem rag,gyari melo,ZZSIIR ugye?ciao.....
Hát, mivel melegen tágulnak a fémek, a csapágyak/tengelyek mivel acélból vannak keveset tágulnak, az alumínium nagyobbat tágul, így könnyebb az össze/szét szerelése, másrészt a csapágy fészkek nem kopnak ki.
elektromotor biztos jobban tudja,szerintem az izzo vege nem csatlakozik rendesen,probald kicsit meghajlitani az izzo pozitiv erintkezoet,es izzo vissza.Ez csak tipp,hacsak nem csiszi meg az erintkezoket is.Testzarlatra gyanakszom.Szerintem a hibad,tipusfuggetlen,lassuk mi lett....ciao...
Nah meguntam és kiszedtem a légszűrőházzal együtt az egész elektronikát csak a csupasz váz van Hát kiváncsi vagyok ebből milesz mostmár mostmár full szétvan szedve
Már nincs ami rosszlenne vagy kókányolva lenne(remélem a váz eredeti ) Ha megnézed a képeket full szétvan már kapva a légszűrőház és az elektronika kivételével Majdcsak egyszer....
Nah siker Közben látom jól elbeszélgettek.Azvolt a baj hogy egyszerűen beljebb megváltozik a menet és izomból kellet tekerni..majd átmegyek benne rendes menetvágóval ....rohaggyon le a keze aki összekókányolta szinte minden részét szerencsétlen motornak.
Helo. LEnne egy villamossagi kerdesem: mert van az hogy a feklampam nem megy akor ha raadom a poziciot, vagy a fenyeket, ha nincs raadva semmi akor megy, mitol lehet ez?
a moci agy Canyon
Haveromnak lenne egy olyan baja az f4 el hogy melegen de csak melegen mikor felmegy a víz 100 fok fölé akkor a motor elkezd berángatni dadogni mintha pl 3. ban akarnál elindulni és berángat de csak nagyon melegben csinálja,a motorban volt aksi csere,gyertya,fesz szabályzó,karbi tisztítás szinkron szépen belőve ,4 db új gyertyakábel és pipa ezeket mondták a szervízben ki is cserélték de még mindig nem jó volt már hasonló valakinek?
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki és egyéb márkájú motorkerékpárok, robogók generátor tekercseit és önindítóit javítom (gyújtástekercset nem javítok).
Javítási költség 15000ft a gyári ár töredéke és 1 év jótállás csomagküldéssel együtt 4-5munkanap,alkatrész cseréje csomagküldés útján(régóta működik)!
hívj bátran hétvégén is tel:06302625500
Részletek,térkép:
http://indukcio.uw.hu
a moci agy Canyon