Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kloff,teker.kloff,teker nem lessz baj....
Majd meglátom mit tehetek szemüveg ügyben
kloffold meg kalapaccsal nehanyszor a csavar veget,es leugrik!Na ugye hogy megvan.....
Dani91,kuldj egy szemuveget etz-s kolleganknak"vicc lenne"....
Nah kerestem csavart belehajtottam kézzel szépen ameddig beírtam,aztán kulccsal de a végére már full izomból tekertem és semmi eredménye...így összevan gyógyulva vagy más a baj?Tekerjem amennyire csak bírom és kész?
Nah ezt megnézem mindjárt
Nah leszedtem a megszakítóbütyköt is.De akárhogy keresem én nemlátok furatot ahova csavart lehetne hajtani :S
Kiveszed a csavart ami felfogja a tengelyre a forgórészt, és a helyére beletekersz egy M8-as csavart(asszem ekkora) és csak a forgórészbe fog beletekeredni, és azt hajtod, majd szépen lehúzza a főtengelyről a forgórészt.
Ha lehúzom a megszakítóbütyköt ott? Mert én azt nembirom leszedni csak lötyög de nemakar lejönni.....Amugy haladok itt tartok: Motor
csapágy nem trafo kondi most kicseréltem meg a gyertyát is
trafo v gyujto tekercs lessz
Helló!
Egy Husqvarna SM 125-öt szerernék venni, ha elmegyek akkor mire figyeljek, hogy nem-e szar ?
Válaszotokat előre köszönöm.
Biztosan elersz valamit,jobban szennyezed a kornyezetet De ha teljesitmenynovekedesre iranyult a kerdesed,na jo hogy arra,hajits fel egy kafa kiroffencset.Persze kerdes,hol van a kat.a gepeden?Moka moka...ciao.....
simson:gondolom gyertyat is csereltel,ugylehet trafo hibad van,vagy zarlat az alaplapon.Huu annyi minden lehet,pipa,kabel,meg akar fotengelycsapagy is.Fura,de lehetseges..
etz,a lampafejben sejtenem a hibat,kidorzsolt vezetek gyanant.Latatlanban nehez okosnak lenni,de hatha bejon..ciao
olvasd el ujra!nem ketto csavart kell keresned,hanem menetet a forgoreszben!O.K.Szoval forgoresz rogzitocsavar kiszed,balansztengely kiszed,es a forgoreszben,ahova beul a balansztengely,attol picit lejjebb a furatban latnod kell egy menetet.De vigyazz!Nem hagyomanyos menetemelkedesu,ne eroltess bele akarmilyen csavart!Vagod?Hajra!Szolj meg van e? Kitartas!
üdv urak!
2 fajta problémám is van
meg 2 motorom
1. simson: mentem vele 3-4-et durrant és megállt.kondit megszakitot kicseréltem de még mindig nincs szikra, mi lehet a gond?

2. mz etz 125: kicseléltem a helyzetjelzőt és össze vissza világit a index meg a reflektor visszajelzö a km órában, és itt mi lehet a gond?
Helló! Aki tud segitsen! Szétbontottam a motorblokkot, mivel főtengelycsapágyat kellett cserélni,most viszont elakadtam,,,,,,,,TŐMITŐKÉSZLET,,,,,,,,, kellene! Nem is volna semmi gond ha csak egy tipus volna az NSR-ből!Vagy mindegy melyiket veszem ?egyforma? 93évjaratú duplakörlámpás a blokkba a beütés HI-JC20E
van olyan cucc hogy dugattyúblokkoló betekered a gyertya helyett akkor le lehet csavarni a főtengelyről az anyát és van olyan szerszám is amivel a kuplungot blokkolod de szokták légkulcsal is leszedni ha egyik sincs dugókulcs meg egy T szárral is le lehet szedni jó nagyokat kell sózni gumikalapáccsal a T szárra és általában meglazul .... de utána vissza is kell húzni az anyát mert ha nem sikerül és kilazul széjjelmehet a variátor és vagy a főtengely is ....
Szasztok! Van egy puch maxim és kaptam hozzá tartalék blokkot és a bátyám bele szeretné építeni a sachs vázba. Nem teljessen sachs hanem az is olyan puch vázas. Mondtam neki, hogy - bele tudjuk építeni csak a dekromplesszoral lesz baj. Mert ahóz nme értek. Tudnátok benne segíteni? Aki tud az szóljon.
Hello! Kérdésem ha egy Minarelli AM6-os bloknál kiiktattom a katalizátort akkor azal mit érek el!? Egáltalán elérek valamit?
Sziasztok!
Az a problémám, hogy szeretnék ékszíjat cserélni egy piaggio free robogón, de nem tudom kitekerni se a kuplung oldali- se a főtengelyen lévő csavart. Annyira rászorult, hogy már a kulcsaim is alig bírják.
Előre is köszi!
Néééda egy 1000F hengerfej. Párat már szedtem le...
A 3-as meg a 4-es fele elég gatyán néz ki...
Nem volt gyújtásod cimbi?
Én csak egy csavart láttam ami a főtengelyre szorítja a forgórészt.....
a forgoreszben van egy menet,asszem M8-as.abba tekerj bele egy csavart,es szepen lehuzza.A csapagylehuzo nem jo otlet,megserulhet a tekercs,es oda a toltes....
Sziasztok.
Valki tudna segíteni abban,hogy egy 34-es Dellorto karbiba mekkora a gyári főfuvóka méret?
Sehol sem találok erre választ!
125ös RX-röl van szó.
Előre is köszi.
Egy kérdés a forgórészt hogy tudom lehúzni a főtengelyről?Próbáltam csapágylehúzóval de nemtudom hova beakasztani hogy letudjam szedni