Hát remélem is Bár ez a hézagolási dolog hát..... nah majd kiderül első beindítás után.Amugy a kinyomóhoz a deknibe az is jó ha egy sima csapágygolyót rakok?
Nem papíros a motor csak hobbi célra van.Hát remélem új blokk nemtöbb problémát szül hanem megoldást jelent Nemadtam még fel demár a határon vagyok,akárhányszor megyek ki szerelni mindig találok egy újabb javítandó dolgot......mostmár szinte csak a csupasz váz van elektronikával......nemtudom miromolhatna még el.Majd írok a fejleményekről,remélem az összeszerelés gondmentes lesz
NAA HAAT ilyet nem szivesen irok,de TE most feladtadEgyszer elmeselem,hogy lett 200 kobcentis a 150-es etz-m,es hogy tudott kozel 150-et!De addig is,ne add fel!Dont give up!Masik blokk,mas problemak!Persze ha fillerek,csinald,a tapasztalat legalabb gyulik,persze atiras a forgalmiban,motorszam,vagy ujabb blokkhuzas,mi a terv?Vagy csak elkeseredes?Kerdezlek baratkent mit hogy kifogasoljam a dontesed,csak tenacsok egy ven rokatol,24 eve motoron.Ne kolts, teremts!Varjuk mizu,akarhogyis sok sikert,kitartas....
Akkor igazabol ha jol ertem ugyanugy szetkapjak,es a benyomassal sporoljak a toredekere az idot?Na ja ez a versenyszereles.Koszi a pozitiv eszreveteleket,varom a kihivasokat ..
okos trükk, de technikailag kicsit nehezen kivitelezhető, illetve akkor éri meg ha tömegesen ilyen ellenérzéseket végez az ember. sok féle megoldás létezik, aki cigizik pl azt is szokta csinálni hogy füstöt fuj a csatornába, és nézi a szelep alatt jön-e át cucc.. ahány mester annyi megoldás
Nincs mit,én is érdeklődve olvasom amiket írsz.Szinte semmibe sem kerül,mert a hengerfejet felteszi egy állványra,egyik kezével önti a folyadékot az égéstérbe,másik kezével meg egy sűrítettlevegős pisztollyal nyomja a csatornába a levegőt a szelep mögé.
Helo!Ha lefordítod a számokat akkor érthetőbb kicsit a nick-em Hát köszi szépen a választ de úgydöntöttem inkább hogy komplett blokkot cserélek hagyom a kuplungot meg minden vackot neméri meg.Mivel első teleszkópszárakat is kell cserélnem ezért egyben veszek egy komplett blokkot henger,hengerfej,gyújtás,karbi nélkül és a pár telót.Aztán van még a sok apróság amit bontóból megpróbálok megszerezni.Amugy a kuplungról hallottam hogy sokak szerint nemjó az etz kuplungja és miután lecserélték ts-re nemvolt vele gond......szerintem ezis olyan dolog lehet kinek mi válik be..... De jól átvertek ezzel a motorral az biztos.Amilyen szép kívülről olyan sz*r belülről.Az adatlapomon van egy link hogy hol tartok most éppen.Amennyire komolyabb bontás nélkül lehet szétszedtem.Átnézem és cserélem az akár később elromolható alkatrészeket mégha az most teljesen jó is.Ha elakadok valahol majd írok de egyenlőre nincs semmi ilyen probléma...Remélem összerakni is sikerül majd az egészet
Hy bocs hogy elhagyom a nick-neved,az nem bizsu de ugyes!
Szoval HitMan mar tajekoztatott teged az uccso kerdesed felol,abszolult kimerito,es helyes!Sajna sok szerelo hozza sem szagol az etz-hez,vagy eleve a szocis jarganyokhoz,tudod ez a haggya maaa
Na de HitMan hagyott szeletet a tortabol,es arra valaszolok,tehat az elmondasod szerint,valoban ts kuplungod van!Az elozoekbol,csak a kuplungkosarat tudod meghagyni,vagy ha szeretned,a lamellak maradhatnak.Az etz kuplungagy aluminiumbol van,a ts-e ontottvasbol.A rendszer hasonlo,de a ket tipusnal mas attetelt alkalmaztak,valamint a fordulatszam as a nyomatek is nott az etz eseteben.Ez azt jelenti szamodra,hogy a felsoroltak marad hatnak,a tobbit ajandekozd akinek ts-e van!Bocsi ha nem vagyok tul reszletes,igazabol nem vagyok a billentyu ordoge,de ha kerdesed van,csak kerdezz tovabbra is!
Sziasztok!Olvasgattam amiket írtatok a szelepek ellenőrzéséről.Kunmadarason láttam egy gyors és hatékony technikát a drag-szerelőktől,ami a következő:folyadék az égéstérbe,a szívó és kipufogó csatornákba pedig sűrítettlevegő,egyből látszik ha átereszt valamelyik.
Üdv mindneki segítséget kérek!
Van egy 125 ös Gilera Rc-m. Van rajta egy dellorto VHSA 32-es karbi.
A probléma a következő:
Beindítom a motort és hagyom melegedni, Elindulok vele lassan és hagyom még melegedni. Olyan 3 dikba 3ezres fordulaton lenyelezem és nagyon dúrván befullad majd egy kis gondólkodás után kőkeményen megindúl. Kérdem én lehet hogy az a baja hogy a gyári 130 as fúvókát kicseréltem 185 ösre és ha 3ezernél lenyelezem annyi benzint szív be hogy a gyertyát úgymond beköpi? Mert magasabb fordulatszámon semmi baja kipörög üvegre is.
És az segít ha kicserélem 3 pólusú gyertyára vagy mit csináljak hogy ne keljen visza rakni a 130 as fúvókát?
Minden megoldást köszönök.
Eltudom kepzelni,raszanod az egesz napot hogy megjavitsd,es ha hiszed ha nem,pont ezt akartam volt eszkozolni,hogy dobj fel egy kepet. mindenesetre varjuk a fejlemenyeket,kitartas,es meg egy otlet.Ha elakarod tavolitani a hengerfejtomites maradvanyait,bar lehet keson kapcsolodom be,hasznalj gyenge vizpapirt 800-st 1000-rest,azzal nem okozol serulest,es szepen eltavolithatod.Varunk ciao....
Motorosok figyelem!
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki és egyéb márkájú motorkerékpárok, robogók generátor tekercseit és önindítóit javítom (gyújtástekercset nem javítok).
Javítási költség 15000ft a gyári ár töredéke és 1 év jótállás csomagküldéssel együtt 4-5munkanap,alkatrész cseréje csomagküldés útján(régóta működik)!
hívj bátran hétvégén is tel:06302625500
Részletek,térkép: http://indukcio.uw.hu
Kéne egy kis segítség, vagy információ. Nekem kellene Yamaha Zeal 250 service manual, vagy aki tudja a karburátor alapbeállításait, megoszthatná tudást velem.
Szoval HitMan mar tajekoztatott teged az uccso kerdesed felol,abszolult kimerito,es helyes!Sajna sok szerelo hozza sem szagol az etz-hez,vagy eleve a szocis jarganyokhoz,tudod ez a haggya maaa
Na de HitMan hagyott szeletet a tortabol,es arra valaszolok,tehat az elmondasod szerint,valoban ts kuplungod van!Az elozoekbol,csak a kuplungkosarat tudod meghagyni,vagy ha szeretned,a lamellak maradhatnak.Az etz kuplungagy aluminiumbol van,a ts-e ontottvasbol.A rendszer hasonlo,de a ket tipusnal mas attetelt alkalmaztak,valamint a fordulatszam as a nyomatek is nott az etz eseteben.Ez azt jelenti szamodra,hogy a felsoroltak marad hatnak,a tobbit ajandekozd akinek ts-e van!Bocsi ha nem vagyok tul reszletes,igazabol nem vagyok a billentyu ordoge,de ha kerdesed van,csak kerdezz tovabbra is!
Van egy 125 ös Gilera Rc-m. Van rajta egy dellorto VHSA 32-es karbi.
A probléma a következő:
Beindítom a motort és hagyom melegedni, Elindulok vele lassan és hagyom még melegedni. Olyan 3 dikba 3ezres fordulaton lenyelezem és nagyon dúrván befullad majd egy kis gondólkodás után kőkeményen megindúl. Kérdem én lehet hogy az a baja hogy a gyári 130 as fúvókát kicseréltem 185 ösre és ha 3ezernél lenyelezem annyi benzint szív be hogy a gyertyát úgymond beköpi? Mert magasabb fordulatszámon semmi baja kipörög üvegre is.
És az segít ha kicserélem 3 pólusú gyertyára vagy mit csináljak hogy ne keljen visza rakni a 130 as fúvókát?
Minden megoldást köszönök.
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki és egyéb márkájú motorkerékpárok, robogók generátor tekercseit és önindítóit javítom (gyújtástekercset nem javítok).
Javítási költség 15000ft a gyári ár töredéke és 1 év jótállás csomagküldéssel együtt 4-5munkanap,alkatrész cseréje csomagküldés útján(régóta működik)!
hívj bátran hétvégén is tel:06302625500
Részletek,térkép:
http://indukcio.uw.hu
Kéne egy kis segítség, vagy információ. Nekem kellene Yamaha Zeal 250 service manual, vagy aki tudja a karburátor alapbeállításait, megoszthatná tudást velem.
Előre is köszi.