lenne ertelme spanolni,ha lehetne spanolni!:-)Ne azt ne piszkald,inkabb gyozodj meg rolla,hogy a lanc adja e a zajt,a lancvezeto,vagy barmi mas!Ha nincs otleted hogyan,irok nehany tanacsot!ciao
a rugó csak a normális nyuláshatáráig spanolja, illetve addigsem ha már elöregedett a rugó.. én azt mondom, ha már kézzel kell utánna nyulnod a feszítőnek, egy jóállapotu rugó esetében akkor az a lánc már csereérett.. nem éri meg azzal játszani hogy tul feszited, és 1 perc után kettészakad, a vezérlésed lelassul a blokkhoz képest, és egyből köszönö viszonyban lesznek a dugattyuid a szelepekkel.. hadd ne folytassam
Az a kulso menet,pontosan a lehozo celszerszamnak van kialakitva,sejtettem gondod van vele,azert irtam a melegitest is!Azert latsz korkoros karcokat a deknin,mert lelazul a kuplung rogzitocsavarja,vagy rosszul hezagoltak,de inkabb az elozo.Egy jotanacs!NE HASZNALJ ts kuplungot!A lendtomege sokkal nagyobb mint az etz-e,es a kuplungagybol,ledaralja a ricniket,aztan ott alsz a mezo kozepen ertetlenul.Jartam igy,ezt biztosra veheted,en csinaltam egy kettoszaz kobcentist magamnak ugyhogy ebben bizhatsz,sokat tapasztaltam!Nem tul jo a sufnituning,de igen a gazmelegito megteszi,haromkezes feladat.Felmelegit,aztan ketoldalrol feszit,kuplungcsavar visszateker majdnem tovig,s a harmadik kez raut ,es ugrik is le.De ha lehet,inkabb celszerszam.Jo butykolest!ciao
Szia tike1000f!Legendas geped van!A hibajelenseg tipikusan arra utal,a kipufogoszelepek ateresztenek,ezert is durrog,hiszen az egesterbol,a kipufogoba jut a lobbanas,es valoszinu a szivok is beragtak,vagyis elszaladnak a pacik,nincs mit tenni,csiszold be a szelepeket!Ha tevednek is a hibaelharitassal kapcsolatban,a szelepek ateresztenek,egyebkent nem durroghatna.Sok sikert ciao
Amugy nekem TS kuplung van rajta,és lehet látni hogy beleért a deknibe és szépen körben bemarta kicsit.Ez azért lehet mert rosszvolt a kuplungom vagy azért mert ennyire nempasszol rá?Mert hallottam hogy sokan raknak rá ilyet mert hogy jobb mint a gyári.....
Elég hangosnak tűnik a vezérműlánc,(csuriszkoló,dörzsölő hangot ad szem az lehet)ezért szeretnék rajta spanolni.De ha a rugó spanolja akkor van értelme piszkálni?
Igen azzal próbáltam énis csak nemtudom a lánc miatt rendesen alárakni a fogakat.....Amugy ahogy néztem kivülről van a fogaskereken egy menet ami nekem levan kopva.....Úgyvolt rögzítve hogy egy jobbmenetes csavar(eztsem értem mert pont kitud tekeredni) fogta rá.Az a külső menet micélt szolgál?Mert szerintem azzal rögzíteni nemlehet de más meg nincs ott amit fognia kéne.... Mivel melegítsem fel? Szerezzek egy gázégőt?
A duplexkerek zsugorkotessel is rogzitett,igy hat fel kell melegitened!Ha ez megvan,mar ugrik is le hopsz.A kalapaccsal ovatosan Ha van 3kormos csapagylehuzod,az segithet!ciao
Van egy etz 125-ös motorom.Blokkszéthúzás előtt állok de elakadtam,Mégpedig ott hogy a főtengelyen lévő fogaskereket hogyan tudom lehúzni a tengelyről?
a csavar szerepe hogy a rugót nyomja, a rugónak pedig az a szerepe hogy a láncfeszítőt nyomja. ahogy nyulik a láncod, a rugó ugy tolja bentebb a láncfeszítőt.
Az a gondom yam yzf750 r gépemmel van benne 1 ilyen exup szelep amikor beindítom kinyitja 1 motor de mikor felmelegszik a gép beragad és kövi indításnál ha nem akasztom ki a bovdent leégeti!és alul nemsok minden nyomatéka van!meg arról nem is beszélve nagy fordulaton indulok el a váltója majd szét esik!valaki valami tanéácsot tudna adni hogy lehet ezt megcsinálni vagy kivneni és összehozni vmi csővel esetleg...!még annyi ha azon az alapjáratállító csvaron állítón állítok és nem reagál rá akkor hol lehet máshol..?
a 12es jelü csavar, csak a rugót fogja. ha spanolni akarsz a láncon, akkor kiveszed a csavart és csavarhuzoval bentebb tolod a feszítőt, majd csavar vissza.
Örülök, hogy így is segítőre találtam . Nem tudom, hogy mi a helyzet vele, mert körülményekbe nem mentünk bele, de legközelebbi közös műszaknál előtúrom, hogy adjon elő mindent, aztán feldobom ide. Holnapután leszel?
Sziasztok!
A 14-es csavar érdekelne,hogy azzal tudom spanolni a vezérműláncot?Mert a mögött van1spirálrugó ami feszíti azt a csavart.
Köszi.Gs 400E-ről lenne szó.
Hhuu ez jopofa Na de mivel belsoegesu motor,a jelenseg akar orvosolhato az elobb elhangzottakkal.Allt a gep sokat?Volt piszkalva barmilye is?Levegoszuro tiszta?Vagy csak egyszeruen rajott a hulyeseg?/biztos beszivott a sok fuutol/ felre a trefat,irj segitek
Nos ez egy... fűnyíró... És nem tudom, mert kolléga kért segítséget, Ő sem mondott sokat. Igazából csak nagy vonalakban kellene segítség, hogy nagyjából mitől lehet.
Van egy etz 125-ös motorom.Blokkszéthúzás előtt állok de elakadtam,Mégpedig ott hogy a főtengelyen lévő fogaskereket hogyan tudom lehúzni a tengelyről?
Az a gondom yam yzf750 r gépemmel van benne 1 ilyen exup szelep amikor beindítom kinyitja 1 motor de mikor felmelegszik a gép beragad és kövi indításnál ha nem akasztom ki a bovdent leégeti!és alul nemsok minden nyomatéka van!meg arról nem is beszélve nagy fordulaton indulok el a váltója majd szét esik!valaki valami tanéácsot tudna adni hogy lehet ezt megcsinálni vagy kivneni és összehozni vmi csővel esetleg...!még annyi ha azon az alapjáratállító csvaron állítón állítok és nem reagál rá akkor hol lehet máshol..?
A 14-es csavar érdekelne,hogy azzal tudom spanolni a vezérműláncot?Mert a mögött van1spirálrugó ami feszíti azt a csavart.
Köszi.Gs 400E-ről lenne szó.