Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

2 ütemű motorhoz szeretnék kérni kis segítséget. Beindul, felpörög, majd lelassul, aztán megint felpörög, és ezt folytatja... Valami ötlet?
Meg egy fontos tipp!Erdemes uj gyertyakkal probalkozni,es soha,de soha NE hasznaljatok drotkefet a tisztitashoz!Megkarcolja a porcelant,es annyi a draga gyertyanak,radasul bosszankodsz"ez tok uj mi a baja"bronzkefet ajanlok,vagy fektisztito spret,de a benzin is siman jo egy ongyujtoval.Sok sikert!ciao
Ezzel most nem mondtál hülyeséget. Nem az én motorom, meg szeretném venni csak ház van ez a baja, 2 éve áll már, és véleményem szerint kicsit sokat kér érte az eladója.
Köszi a tippeket!
Ez ugy hangzik,mintha szorulna a villanyak,vagy bagatel,mintha nem lenne eleg a guminyomas.Mindenesetre tehermentesisd az orrat es nezd meg nem szorul e mikor forgatod a kormanyt.Ha nem,azt javaslom,lazisd fel a villahidak csavarjait,kicsit rangasd meg az elejet,aztan rogzitsd ujra.Esetleg kerekcsapagy lehet meg,vagy ha netan nem cserelted a kerek tengelyt,egy pici gorbeseg is eleg,es maris ezt csinalja.ciao
A váz ellenőrizve lett? Mert az, hogy nincs szemmel látható nyoma a sérülésnek, az nem jelenti azt, hogy valóban nincsen.
Szerintem elment a váz, ezért csinál ilyet. 1 nyomon futást nézted?
Szia motorman92!A gondolatom az,lehet furcsnak talalod,de mem is biztos,hogy olaj problemad van!Tudni szukseges h.a belpiacos motorok,ahhoz a klimahoz vannak beallitva,de ez csak egy info!Nem elkepzelhetetlen,hogy gyujtas problemad van.Na az a szitu,ha az elogyujtas nincs rendben,a motor keptelen tokeletesen elegetni az uzemanyagot,ami azt jelenti,hogy maga az uzemanyag kopi be a gyertyat,ami becsaposan olajnak is tunhet!Remelem segithettem,irj ha van uj vagy regi fejlemeny:-)ciao
Sziasztok!Tud valaki segíteni?Valószínű futómű gondról van szó,
mert bármilyen sebességgel haladok a géppel szabályosan húzza a kormányt jobbra, majd balra, szépen lassan!Ha elengedem, akkor sem esek el, mert ha elmegy jobbra, kb 10 cm-t utána egyből szabályosan elkezdi húzni balra ugyanúgy 10cm-t és utána megint jobbra,stb!A motort én törtem össze, az első villa ki lett cserélve használt villára, mert elgörbült! más még nem volt cserélve!Rf400
előre is köszi!
Sziasztok

Valaki megtudná adni Végh Jana számát?

Köszi elöre is.
Motorosok figyelem!
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki és egyéb márkájú motorkerékpárok, robobók generátor tekercseit és önindítóit javítom (gyújtástekercset nem javítok).
Javítási költség 15000ft a gyári ár töredéke és 1 év jótállás csomagküldéssel együtt 4-5munkanap,alkatrész cseréje csomagküldés útján(régóta működik)!
hívj bátran hétvégén is tel:06302625500
Részletek,térkép:
http://indukcio.uw.hu
sziasztok tudna valaki nekem segiteni, honda vfr800 kuplung nem emelki.
8,7; 9; 9; 9 de csak rászoríva tudtam mérni a gumis fejjel, most esztergáltatok adaptert hozzá. Hja és ugy mértem, hogy csak a 4 gyertyát kicsavartam és önindítózok. Gázt nem húztam
Igen én is erre gondolok, a tulaj állítja, h a szelepszár szimeringek ki lettek cserélve, hengerfejtömítés oké, sztem is gyűrű gondok lesznek.
Ha olaj akkor csak a arról a két helyről jöhet amit már megírtam.De hajó a komprr akkor csak a szelepszár szimmerimg lehet az!Nem lehet olajos cucc a hengerben !Nem oda való!
hmmm, nagy kérdés hogy ténylegesen annyi-e ha a szelephézagok megvannak, és minden ugy van ahhogy leirtad, másra nem tudok gondolni mint hogy karcsú a kompressziód,
Nem!
8,5-6 ot mondott a tulajdonos. Gyári adat 9,5-6.
kompressziót mértetek benne?
Üdv mindenkinek!

Az alany egy 89-es CBR1000F, tünet: alapjáraton csak két henger megy ( #1 ill. #2 ) és durrog a kipuff. Menet közben bekapcsolódik a másik 2 henger is, ekkor szépen húz, de az alapjárat elmegy. A gyertyák világosszürkék, mind a 4 egyforma színű.

Gyertya és levszűrő új. Szikra rendben. Karbit vettem bele másikat, rosszabb lett, a fúvókákat átcseréltem az újba, így jobb lett, de detto csak 2 henger jár alapjáraton.

Karbin a lev.csavar gyári értéken, próbáltam már jobban kitekerve és betekerve is. Szelephézag beállítva. Karbiszinkron megvolt, 0,1 bar a max különbség.

Van vkinek ötlete mit próbáljak még ki?
Ennyit tudok h beköpi a gyertyát, nekem azt mondták h olajjal.
segitségg !fzr 600-ba külön kell tölteni a váltómolajat?és hol?
Ha leszedett burkolatnál, sötétben cserélsz biztosítékot, előfordulhat, hogy látod hol sziporkál. Ha megvan hol testel, tekerd be kötegelő szalaggal, (textilből , vagy műanyag szövetből van). Aztán írj mire jutottál, a többiek okulására.
Köszi a tanácsot!
Üdv:Kozák
Még mindig nem tudom hogy olajos, kokszos, vagy üzemanyag eredetű a beköpés!?
Valahol a vezetékelésben testzárlat van! Nekem is volt ilyen! Nekem pl az első lámpa egyik kábele testelt le a vázhoz! Kidörzsölödött! Rosszul vezették el a kábelt!Folyamatosan kiverte a 30A -os főbiztit!
Végig kell nézni a kábelezést!