Az szép dolog. A 30A-est nyomta ki? Ha igen akkor az önindító illetve az indító relé környékén keresd a hibát. NE próbálj meg nagyobb biztit belerakni!
Szia Motorman!A levegőszűrő meddő gondolat,a problem ha olajos beköpésről van szó akkor vagy a gyűrű rossz( kompresszió mérés!) vagy pedig a szelepszár szimmeringek keményedtek meg!Mindkét esetben lehet fordulatfüggő a hengerben változó égési végnyomás miatt.Én a szimmeringre tippelnék mert ha a gyűrű felöl olajozna akkor az füstölésként távozna nagyobb fordulaton jól látható lenne. A "beköpés" többnyire szimmering baj.Előbb mérj kompressziót!Jó vizsgálódást!
hali! Gondoltam bekérdezek ide is. Ha megforgott a főtengely a csapágyban mi a legcélszerűbb teendő? A kopás mértékétől függően lehet, hogy elég egy Loctite rögzítő, vagy kuka a főtengely?
Mindent kapcsolj ki ,és keresd a zárlatot. Húzd le elsőnek a feszültségszabályzó csatlakozóját. Sorban a fogyasztókat egyenként. Aztán gondolkozz ! Logika!
Adott egy Suzuki gf 250 fdw(4t 4hengeres soros) japán belpiacos motor. Egy hibája van, alapjárathoz közeli fordulaton beköpi az egyik gyertyát és 3 hengerrel nem megy a motor, utána beköpi az összeset. Nem mindig ugyanazt a hengert köpi be mindig másikat, de utána megáll a motor és az összeset. Magas fordulaton semmi gond nincs a motorral nagyon szépen megy. Szelepszár szimeringek lettek cserélve, hengerfejtömítés új, olaj lehúzú gyűrűk a tulaj és a szerelő szerint még jók, ellátják feladatukat.
Nah most nekem olyasmit magyaráztak, hogy lehet h azért csinálja ezt a motor mert nem gyári a légszűrőszivacs és vagy túl kevés levegőt, vagy túl sok levegőt kap. Nem tudom, hogy ennek van-e értelme, én idáig csak 2t motorokkal foglalkoztam, ha tud valaki segíteni azt megköszönném.
Körmök rendben, most boritottam szét és saját magamnak köszönhetem az egészet mert a 3-ik fokozatot kapcsoló léptetővillának rosszat raktam be. Van hozzá vagy 8léptetővillám és 2db van konkrétan a 3-ik fokozathoz ami ránézésre szinte ugyanaz a beleütött számban is 1eltérés van a belevaló 85 a másik 86 és én a 86-ost raktam bele, de ne kérdezd hogyan mert nem tudom és a 86-ossal nem kapcsolódnak teljesen össze a körmök és ezért tudott elugrani, kicsit be is marta a fogaskerék a villát. 3-ik kipipálva, mert a másikkal tökéletes, szépen kapcsolódnak a körmök. Most még a 4-ikkel kinlódom, itt hézagolás gond van ahogy láttam. A lényeg az hogy megoldom és nem adom fel!
Esetleg nincs valakinek ötlete arra, hogy szedjük ki a házba beletört kmóra spirált? Mert már ott tartunk, hogy a kedves kolléga megkérte szépen, hogy jöjjön ki onnan mert ezt az ő szíve nembírja :D
Hello
Szerelőktől kérdezném hogy meddig kéne bejáratnom a motoromat és milyen oljajat ajánlotok ?
Yamaha TT 350 és új dugó gyűrű főtengelycsapágy hajtókar szimeringek szelepszárszimeringek..... léghűtéses....
köszi előre is
Nos megoldódott. Teljesen uygan oylan relét vettem, mint volt benne.Mielött szétszedtem lefényképeztem/ennyi eszem volt /
Ugyan úgy rádugtam és pöccre indult. Köszi a segítséget.
Hello! Lenne egy kérdésem és aki ért hozzá az jó lenne ha irna valami értelmeset, mert kicsit megakadtam. Hoztam magamnak egy Kx 250-et '93-as amiben a 3-4fokozat nem volt jó. 3-ikat kidobta 4-ikben darált. Szétszedtem a fogaskerekeken látszólag semmi komolyabb kopás nem volt. Cseréltem 2db léptetővillát azokon látszott bemaródás. A berugótengely végén van egy acél persely annak a tartófüle, hogy oldalra ne tudjon elmozdulni, és ezáltal ne tudjon a hézagolás elmenni le volt reszelve. Ezt én megoldottam csavarokkal. Blokk összerak-beindit-kipróbál és mindne fasza volt. A 3-ikat és 4-iket is szépen vette. Erre Kb 20-30percet ketyegtem vele majd elment a 3-ik/darálni kezdett/ majd kb megint 20-perc után elment a 4-ik is/darálni kezdett/ most ugyanott tartok mint szétszedés előtt. Megint kezdem szétszedni, de tanácstalan vagyok, hogy hol keressem a hibát. A z első 20percben fasza volt minden. Szivesen venném a segitséget
Hali! Vettem egy 250-es 4 ütemű gépet. Nagyon kevés üzemórával,de állt kb 1 évet a karburátort teljesen kipucoltam,de nagyon nehezen indul hidegen. Mi lehet a baja? Köszi ha tudtok segíteni.
Azért kell egy műszer, hogy kimérjed , te vagy valami villanyszerelőt már látott úriember, mi történik.Van a relének két tekercs csatlakozása,és másik kettő, záró, vagy nyitó; vagy három, tehát összesen öt kivezetése. A háromból egy a közös, az egyiket nyitja a másikhoz zár. És ez a nem mindegy.
Üdv:Kozák
lehet igazad lesz kössz
Adott egy Suzuki gf 250 fdw(4t 4hengeres soros) japán belpiacos motor. Egy hibája van, alapjárathoz közeli fordulaton beköpi az egyik gyertyát és 3 hengerrel nem megy a motor, utána beköpi az összeset. Nem mindig ugyanazt a hengert köpi be mindig másikat, de utána megáll a motor és az összeset. Magas fordulaton semmi gond nincs a motorral nagyon szépen megy. Szelepszár szimeringek lettek cserélve, hengerfejtömítés új, olaj lehúzú gyűrűk a tulaj és a szerelő szerint még jók, ellátják feladatukat.
Nah most nekem olyasmit magyaráztak, hogy lehet h azért csinálja ezt a motor mert nem gyári a légszűrőszivacs és vagy túl kevés levegőt, vagy túl sok levegőt kap. Nem tudom, hogy ennek van-e értelme, én idáig csak 2t motorokkal foglalkoztam, ha tud valaki segíteni azt megköszönném.
Van amikor hiába kérdezősködsz, nem lehet megúszni a szopást.
Esetleg nincs valakinek ötlete arra, hogy szedjük ki a házba beletört kmóra spirált? Mert már ott tartunk, hogy a kedves kolléga megkérte szépen, hogy jöjjön ki onnan mert ezt az ő szíve nembírja :D
/indukcio.uw.hu
Szerelőktől kérdezném hogy meddig kéne bejáratnom a motoromat és milyen oljajat ajánlotok ?
Yamaha TT 350 és új dugó gyűrű főtengelycsapágy hajtókar szimeringek szelepszárszimeringek..... léghűtéses....
köszi előre is
Ugyan úgy rádugtam és pöccre indult. Köszi a segítséget.