Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Köszönöm a jó tanácsot!
Üdv:Kozák
Az szép dolog. A 30A-est nyomta ki? Ha igen akkor az önindító illetve az indító relé környékén keresd a hibát. NE próbálj meg nagyobb biztit belerakni!
Esetleg az olaj nem megfelelő ami benne van?
Mértek kompressziót, 8,6 azthiszem gyári adat olyan 9,5. Szelepszár szimeringek lettek cserélve.
Szia Motorman!A levegőszűrő meddő gondolat,a problem ha olajos beköpésről van szó akkor vagy a gyűrű rossz( kompresszió mérés!) vagy pedig a szelepszár szimmeringek keményedtek meg!Mindkét esetben lehet fordulatfüggő a hengerben változó égési végnyomás miatt.Én a szimmeringre tippelnék mert ha a gyűrű felöl olajozna akkor az füstölésként távozna nagyobb fordulaton jól látható lenne. A "beköpés" többnyire szimmering baj.Előbb mérj kompressziót!Jó vizsgálódást!
hali! Gondoltam bekérdezek ide is. Ha megforgott a főtengely a csapágyban mi a legcélszerűbb teendő? A kopás mértékétől függően lehet, hogy elég egy Loctite rögzítő, vagy kuka a főtengely?
Mindent kapcsolj ki ,és keresd a zárlatot. Húzd le elsőnek a feszültségszabályzó csatlakozóját. Sorban a fogyasztókat egyenként. Aztán gondolkozz ! Logika!
Sziasztok! Tudna valaki segiteni? Van egy Honda CBR 1100 XX-em és menetközben elment az elektromosság,a biztit cserélem de veri kifelé! ?
igen, két részre oszlik
lehet igazad lesz kössz
Sziasztok!

Adott egy Suzuki gf 250 fdw(4t 4hengeres soros) japán belpiacos motor. Egy hibája van, alapjárathoz közeli fordulaton beköpi az egyik gyertyát és 3 hengerrel nem megy a motor, utána beköpi az összeset. Nem mindig ugyanazt a hengert köpi be mindig másikat, de utána megáll a motor és az összeset. Magas fordulaton semmi gond nincs a motorral nagyon szépen megy. Szelepszár szimeringek lettek cserélve, hengerfejtömítés új, olaj lehúzú gyűrűk a tulaj és a szerelő szerint még jók, ellátják feladatukat.

Nah most nekem olyasmit magyaráztak, hogy lehet h azért csinálja ezt a motor mert nem gyári a légszűrőszivacs és vagy túl kevés levegőt, vagy túl sok levegőt kap. Nem tudom, hogy ennek van-e értelme, én idáig csak 2t motorokkal foglalkoztam, ha tud valaki segíteni azt megköszönném.
Körmök rendben, most boritottam szét és saját magamnak köszönhetem az egészet mert a 3-ik fokozatot kapcsoló léptetővillának rosszat raktam be. Van hozzá vagy 8léptetővillám és 2db van konkrétan a 3-ik fokozathoz ami ránézésre szinte ugyanaz a beleütött számban is 1eltérés van a belevaló 85 a másik 86 és én a 86-ost raktam bele, de ne kérdezd hogyan mert nem tudom és a 86-ossal nem kapcsolódnak teljesen össze a körmök és ezért tudott elugrani, kicsit be is marta a fogaskerék a villát. 3-ik kipipálva, mert a másikkal tökéletes, szépen kapcsolódnak a körmök. Most még a 4-ikkel kinlódom, itt hézagolás gond van ahogy láttam. A lényeg az hogy megoldom és nem adom fel!
én kifúrtam a spirált, és utána beleütögettem a négyzetes lyukat mert elég jól odalett
Szedd ki azt amibe beletörött, aztán abból esetleg kijön.
Van amikor hiába kérdezősködsz, nem lehet megúszni a szopást.
Szeva! Valószínű, hogy a fogaskerekek kapcsolókörmei vannak megkopva!
Halihó!

Esetleg nincs valakinek ötlete arra, hogy szedjük ki a házba beletört kmóra spirált? Mert már ott tartunk, hogy a kedves kolléga megkérte szépen, hogy jöjjön ki onnan mert ezt az ő szíve nembírja :D
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki és egyéb márkájú motorkerékpárok, robobók generátor tekercseit és önindítóit javítom Javítási költség 15000fthívj bátran hétvégén is tel:06302625500
/indukcio.uw.hu
Ezek szerint a másik gyári hibás volt? Vidd vissza nekik. és gratulálok a sikerhez ! Így lesz a motortulajdonosból MOTOROS!
Hello
Szerelőktől kérdezném hogy meddig kéne bejáratnom a motoromat és milyen oljajat ajánlotok ?
Yamaha TT 350 és új dugó gyűrű főtengelycsapágy hajtókar szimeringek szelepszárszimeringek..... léghűtéses....
köszi előre is
Nos megoldódott. Teljesen uygan oylan relét vettem, mint volt benne.Mielött szétszedtem lefényképeztem/ennyi eszem volt /
Ugyan úgy rádugtam és pöccre indult. Köszi a segítséget.
Hello! Lenne egy kérdésem és aki ért hozzá az jó lenne ha irna valami értelmeset, mert kicsit megakadtam. Hoztam magamnak egy Kx 250-et '93-as amiben a 3-4fokozat nem volt jó. 3-ikat kidobta 4-ikben darált. Szétszedtem a fogaskerekeken látszólag semmi komolyabb kopás nem volt. Cseréltem 2db léptetővillát azokon látszott bemaródás. A berugótengely végén van egy acél persely annak a tartófüle, hogy oldalra ne tudjon elmozdulni, és ezáltal ne tudjon a hézagolás elmenni le volt reszelve. Ezt én megoldottam csavarokkal. Blokk összerak-beindit-kipróbál és mindne fasza volt. A 3-ikat és 4-iket is szépen vette. Erre Kb 20-30percet ketyegtem vele majd elment a 3-ik/darálni kezdett/ majd kb megint 20-perc után elment a 4-ik is/darálni kezdett/ most ugyanott tartok mint szétszedés előtt. Megint kezdem szétszedni, de tanácstalan vagyok, hogy hol keressem a hibát. A z első 20percben fasza volt minden. Szivesen venném a segitséget
Lehet, hogy nem jól indítod.
Hali! Vettem egy 250-es 4 ütemű gépet. Nagyon kevés üzemórával,de állt kb 1 évet a karburátort teljesen kipucoltam,de nagyon nehezen indul hidegen. Mi lehet a baja? Köszi ha tudtok segíteni.
Meg ez motoros fórum, nem politikai. Ne szégyelld magad.adatlapot töltsd ki. Ha nem laksz messze ide is tolhatod, és megnézem.
Azért kell egy műszer, hogy kimérjed , te vagy valami villanyszerelőt már látott úriember, mi történik.Van a relének két tekercs csatlakozása,és másik kettő, záró, vagy nyitó; vagy három, tehát összesen öt kivezetése. A háromból egy a közös, az egyiket nyitja a másikhoz zár. És ez a nem mindegy.