Köszi az infókat. Ott tart az ügy kb, hogy rádugom a két vezetéket. A + és - t. Ha ráadom a gyújtást, behuzza a mágnes. Indítózásra meg sem nyekken, akárhogy dugom rá a másik 2 t. Lehet rosszul csinálom. Vagy a kütyü nemjó, ezt nemtudom :(
hali!
szókségem lenne egy kis DR 600 as segitségre!most vettem rá gyári trafot mert egy egy gyertyás volt rajta és erre ugye a két gyertyás kell. az a gondom hogy jelenleg van egy test kábelom és egy cdi-böl jövö kábel,és a gyári stekkert valami barom levágta.igy nem tudom hogy melyik fekete kábelomat a trafon melyikhez kell kötni!vagy mindegy?nem hiszem.légyszives sos HELP köszi
Nem tudom miről van szó! Ez az a relé,amelyiknek van kettő darab csatlakozó csavarja, legalább M5-ös ? Vagy valamelyik indításgátló-engedélyező relé az?
Sziasztok. Olajcsere után (motul 300v 15w50 ről 5100 10w40) azt tapasztaltam hogy ha a motor középálványon van és beteszem 1 be behúzott kuplungnál elkezd pörögni a hátsó kerék, de úgy hogy kézzel nem bírom megállítani. Ha ráülök nem fullad le a motor és nem is indul el alattam behúzott kuplunggal. Olajcsere előtt ilyen nem volt. Mitől lehet ez?
Önindító relével kapcsolatban./vagy önindító kapcsoló/Kis dobozka, ami ha rákapcsolom a gyújtást átkapcsol.Azthiszem ez a neve.
Speciálisan csak az jó, ami a motorhoz való, vagy ha a csatlakozás jó, és a volt szám, akkor rendben lehet? Amper mit befolyásol?
Elhagytam/kalandosan/, és vettem bele kb 600Ft ért autósboltban 12 voltosat. És semmi.nem indítózik. ez normális? Ez egy 600as enduro. 12V 2002 es CDI elektronikával.
kompletten cserélted az egész bovdent végig vagy csak a karbis részét. mert ugye a közepén 2 részre oszlik az egyik megy a karbiba a másik az olajpumpához. nem füstöl a gép? lehet sok olajat kap és nem bírja elégetni
Berugókar könnyen lemegy ? van elég kompresszió ? fecskendővel 5-10 ml benzint bespricc a hengerbe ha akkor beindul és megy különben meg nem akkor valószinüleg kopott a dugó gyűrű henger trió ...
En lehet szivesen vennek tolled motort midenkepp erdemes melegiteni a gepet,s ettol csak elonye szarmazik,de tudni kell azt is,terhelesen veszi fel a gep az optimalis hot,tehat azt ajanlom miutan elindult a hofokmerod,laza tempoval melegitsd tovabb!Kart nem teszel,es nem sokall be a gep sem!A legfobb hutesi futesi funkciot,nem a radiator tolti be,hiszen vannak leghuteses gepek is,hanem a belso eges miatt,a kipufogo rendszer,uzemanyag sok mas,szoval live to ride....
Sziasztok,
Lenne egy fogos kérdésem amit mindenki másképpen válaszól meg. Így rátok vár a feladat hogy egy konkrét választ adjatok nekem. Én általában minden motoromat úgy használok hogy a melegítés max 40fokig megy utánna meg max 2ezres fordulaton amíg nem lesz üzemmeleg a gép. Én így használtam a gixeremet meg most a TL-t is és eddig még soha nem volt egyi kmotoromnak sem semmi baja (lekopogtam). Szerintetek lehet ebből valami baja a motornak?
Először nézd meg van-e másik , új gyertya. Ha van mekkora a szikra? (gyertyapipa nélkül6-8mm kell legyen) 2-3 köbcenti benzint a hengerbe úgy elindul-e? Jó helyen van-e a szikra? Gyakorolni , gyakorolni ......Benzin nemcsak a tankban van-e?
Ismerős szitu, anno a veterán CB 250 G Hondámhoz én sem tudtam rendelni szelepszár szimeringet, még csak nem is biztattak a boltok. Sokat állt a motor és mikor életre kelt bizony füstölt meg köpködött, 1974-es évjáratú volt de csendesen járt és tudtam nem lehet nagy baja. Mondtak nekem is olajgyűrűt meg minden betegséget én meg bizakodtam, hogy nem az. Gondoltam egyet és kivettem az egyik szimeringet (ami bakelitté volt keményedve) majd megmértem és boltról boltra járva kerestem hasonlót. A személyautók szelepszárai (már nem emlékszem pontosan) talán 8mm-esek míg nekem 7mm-eshez kellett, ami fellelhető volt a boltban kirakták a pultra én meg méregettem a magasságát belső és külső átmérőjét és egyszer csak találtam megfelelőt. Maruti 800 szelepszár szimeringje pontosan egyezett, 800Ft/db áron hoztam el nagy örömmel és már estével füstmentesen járt az öreg Honda, meg még sokáig azután. Először mérjetek egy kompressziót, ha nagyon gatya akkor lehet ott gyűrű baj is, mert általában ha már kopott a felső gyűrű akkor az olajlehúzógyűrű se 100%-os (persze nem minden esetben), de ha közel jó a kompresszió érték (legalább 80%-os) akkor érdemes szimeringbe gondolkozni és kis utánjárással jár ugyan, de van megoldás.
Vannak a csavaros után állítási lehetőségek állítsd be magadnak ! Arról a csavarról van szó amelyikben a bowden huzal csúszik.Kifele kell csavarni, mert rövid a külső.
Heló Mindenki! /egy kis segítség kellene/
Aprilia rx 50 enduromon lecseréltük a gázbowdent, mert a régi elszakadt. Most a motorral négyesnél magasabb fokozatban nem nagyon lehet menni (6 fokozat van). Olyan,mintha nem reagálna a gázadásra, menet közben majd meg hal, sokat kell rá várni míg begyorsul.Hosszú lenne a bowden, vagy rövid a bowdenház, vagy valami más baja van? Én nem tudom. Ha valakinek van ötlete kérem segítsen.
Hat igen uj tulajdonosa vagyok a gepnek. Fogyasztja az olajat mert utana kellet toltsek, de nem egeti mivel nem fustol, nincs gond a hideg inditassal sem mert szivato nelkul is egy pocre indul, ha gyuru lenne akor fustolne nem? a gep 3 evig alt vagyis fekudt, beinditva nem volt azalatt, ebbol gondolom hogy a szimeringek megertek vagy bekemenyedtek, akartam rendelni szimeringet de nem tudtak az uzletben mivel alitolag nincs adatbazisa ennek a mocinak
Szia!A javítással nem lenne gond,mert meg tudom én is csinálni!Csak arra voltam kiváncsi,hogy látott-e már valaki ilyen váltó hibát és mi volt a megoldás!A zsákbamacskával meg igazad van!A egyik barátom most vett egy Rm 250-et és valamiért nem veszi az ötöst!Ha nem jár a motor,végig lehet szépen kapcsolni!Menet közben meg csak recseg.de nem ugrik be!Itt mi lehet a hiba?
Érdekelne, hogy lyukas motortankot hogyan szokás javítani? Előre is köszönöm.
szókségem lenne egy kis DR 600 as segitségre!most vettem rá gyári trafot mert egy egy gyertyás volt rajta és erre ugye a két gyertyás kell. az a gondom hogy jelenleg van egy test kábelom és egy cdi-böl jövö kábel,és a gyári stekkert valami barom levágta.igy nem tudom hogy melyik fekete kábelomat a trafon melyikhez kell kötni!vagy mindegy?nem hiszem.légyszives sos HELP köszi
http://www.robogoalkatreszbolt...
Ilyen kis biszbasz.
Önindító relével kapcsolatban./vagy önindító kapcsoló/Kis dobozka, ami ha rákapcsolom a gyújtást átkapcsol.Azthiszem ez a neve.
Speciálisan csak az jó, ami a motorhoz való, vagy ha a csatlakozás jó, és a volt szám, akkor rendben lehet? Amper mit befolyásol?
Elhagytam/kalandosan/, és vettem bele kb 600Ft ért autósboltban 12 voltosat. És semmi.nem indítózik. ez normális? Ez egy 600as enduro. 12V 2002 es CDI elektronikával.
köszi
Lenne egy fogos kérdésem amit mindenki másképpen válaszól meg. Így rátok vár a feladat hogy egy konkrét választ adjatok nekem. Én általában minden motoromat úgy használok hogy a melegítés max 40fokig megy utánna meg max 2ezres fordulaton amíg nem lesz üzemmeleg a gép. Én így használtam a gixeremet meg most a TL-t is és eddig még soha nem volt egyi kmotoromnak sem semmi baja (lekopogtam). Szerintetek lehet ebből valami baja a motornak?
Olyan kérdésem lenne egyik ismerősőm robogja nem indul be.
Megnézztük szikra van,anyagot kap,karbiba nincs eldugulva.
Szerintetek mi lehet az?
Aprilia rx 50 enduromon lecseréltük a gázbowdent, mert a régi elszakadt. Most a motorral négyesnél magasabb fokozatban nem nagyon lehet menni (6 fokozat van). Olyan,mintha nem reagálna a gázadásra, menet közben majd meg hal, sokat kell rá várni míg begyorsul.Hosszú lenne a bowden, vagy rövid a bowdenház, vagy valami más baja van? Én nem tudom. Ha valakinek van ötlete kérem segítsen.