Legelőbb kuglizz egyet .És látni fogod, hogy ez a gép 10500 fordulaton adja le a max.nyomatékot. Nem kellene szétforgatni. http://translate.google.hu/tra...
Zsolti112 ! Ha a hozzászólásnál levő "előzmény" gombra kattintasz, akkor tudni fogod ki írt neked. Ha hozzászólást írsz, akkor a "válasz erre" gombbal kezdjed. És tudni fogja kinek válaszolsz.
Legelőször kellene egy teljesítménymérés. És lehet nem ártana a hátsó áttételen módosítani. Nem tudom mennyi a kW , és nem egy motort, de személykocsit el kellene vinni annak a 40 lóerő körüli teljesítménynek. Annak idején a P21 ment ennyit , a 20 ló körüli teljesítménnyel.
Szia Snoopy!Igaz irtam mar tippet mi lehet a baj azzal a jargannyal,s lenne is tovabbi otletem,de most inkabb a tapasztalatom irom le!Megpedig,nyugodtabban alszol,ha nem veszel zsakbamacskat!Bosszusagtol,es kidobott penztol ovod meg magad!Emlekszem,az MZ-es korszakban csak atmentunk valamelyik haverhoz,adj mar egy leptetovillat legyszi,viszont az altalad kiszemelt motorhoz,a gyari kuplunglamella darabja elerheti a 4000-ft-ot szor 6 kereskedestol fuggoen,szoval megfontolando,de ha hozzam hoznad javitatni,biztos aztmondanam hagyd csak itt,nem lesz draga,az arat kesobb megbeszeljuk !Remelem segithettem ciao...
Ciao Zsolty 112!Ha a geped nem eszi az olajat,az a tippem egy elozo hiba soran rakodott le a kiroffencs,es a kondenzvizzel valamint a hovel egyutt sokszor igy feloldodik,s tavozik!Ne felj levenni a konyokot,s ugy beinditani,ha akkor is frocskol,az olajlehuzo gyuruk szaladtak el!Ha szelepszar szimering lenne a gond,az maskepp jelentkezne!Uj gazdaja vagy?Mondj egy picivel tobbet.Meglepo ez a hibajelenseg,mert leginkabb 2 utemueknel jelentkezik,de esetedben nyilvan nem errol van szo,remelem segithettem ciao...
Meglepett a gyors valaszod elektro-motor!
Na ja volt egy jopofa kutyank,onnan a nick name,mindenesetre k.b. 3 eve butykoltem utoljara,es az elvonasi tunetek kezdenek jelentkezni,ezert is "kontarkodnek"bele a szakmai dolgokba.Bocs az ekezet hianyert,Angliabol irok,de azert remelem kiveheto!:-)
Na ha nem is fazisceruzaban vegzodik a kezed,biztos jol csinalod a dolgod Dobnek nehany segito hozzaszolast,remenyeben hogy a szakik osszetertanak!......
sziasztok !
azt szeretném megkérdezni hogy nincs e valakink aprilia af1 futura sport spro limithez 1 langőkaroshoz hátsó fogaskerék felfogatása!
nem tudm hogy hivják bocsi
aba van a fogaskerék! 1 gumi ágyba a körül meg van 1 fémhély!
elszált az enyémböl menet közbe a gumi ágy és szérberte az öntvényt is!
ha tud segiteni valaki valami olcso alkatrészel akor azt nagyon megköszöném!
előre is köszi
Sziasztok Urak!
Következő problémámban kérem a segítségeteket:
Adott egy Gsf 250V 1995 évjárat, tehát már az újjabb típus
Utánaolvasva illetve kérdezve ennek a motornak a maximális teljesitménye 14000ford/perc-nél kerül leadásra.
Forgatni meg igazság szerint tovább is lehetne.
A tünet a következő: óra szerint a leszabályzása a motornak 12000ford/perc környékén megtörténik tehát rendesen elveszi a gyújtást!
A végsebessége 6-ban 120Km/óra Gps-el mérve
Szétszedtem megnéztem a CDI-t
Cikkszám szerint(32900-33D20 BB7283) egy 400-as 1997-es Bandika elektronikája
Gondolom annak 12000ford/perc a leszabályzása
Utánanézve a következő elekronika kellene: 32900-11D10 BB7259
Szerezni ilyet lehet egyáltalán?
Vagy esetleg valami tuning féleség ami kiiktatja a leszabályozást?
Minden megoldás érdekelne
Aki tud annak köszönöm a segítséget!
Helo. Lenne agy nagy kerdesem: mitol lehet az hogy a amikor gazt huzok a kezemet a kipufogohoz tartva kis olajcsepek kerulnek a kezemre? Szelepszar szimeringek vagy valami mas? nem fustol hidegen se. A gep egy Canyon 500 as
Szia!Megmondom őszintén,hogy nincs ilyen motorom csak szeretnék venni!Találtam egyet aminek elvileg ez a hibája!Gondoltam hátha valaki járt már így!Arra lennék kiváncsi,hogy szét kell-e szednem a blokkot!Köszi a segítséget!
Szia Buksikutya. ha tudok segítek.(Fura nick neved van.Gondolom a kis kedvencről. ) Van amikor én sem tudok. Sokszor, ha nem mindjárt a legbonyolultabb hibára gondol a "dolgozó" hamarabb célt lehet érni. És elég sok minden van esetenként, ami szóba jöhet. Különösen, ha elektromos probléma. És ráadásul távba."Van egy motorom, és nincs szikra" -típusú beírások esetén?! Amit tudok megteszek.
Csao Elektro Motor!Csak gratula a benzisapkas otletedhez,valamikor evekkel ezelott poliroztunk egy, a Szeged-i 2-es korhaz egisze alatt szolgalo,mindossze k.b. 12 ezret futott TS-125-ost,es bizony ez a "hiba"megkeseritette "de jok vagyunk"romancunkat a nosztalgia,s persze a "Mar mindent tudunk "teren. 2 napra suttba vagta minden addigi tudasunkat,"hulye paszta vagymi?"De rajottunk!
Igazabol ennyi,de van meg sok elmeny tapasztalat,osszuk meg ha van kadved,ciao...
Szia snoopy,elektro motor mindig ugyesnek tunik,csak azert irom hogy gratula neki,a jarganyoddal pedig ha jol emlekszem a blokkra,a reteszeles a kuplung mellett van,a dekni alatt talalod,ha a kisrugod nem tort el,valoszinuleg bent lessz a baj,tobb info kene!Zajok,hangok,leeresztett olaj forgacsos vagy sem,ha meg nem oldodott meg,jaj ez izgalmas talaljuk ki!
Sziasztok!
Suzuki Rm 125-be csak kettes és üres van!Lehet ez a léptető villa hibája?Vagy valami más is?A villa cseréjéhez ketté kell venni a blokkot?
Köszi!
http://translate.google.hu/tra...