Sziasztok, unokatesóm most vett motort, beta rr50, nagyon jó gép, de tegnap óta 1-esben és 2-esben nagyon gyenge, hallani is, nem pörög fel, 3-adiktól meg semmi baja, de tudjuk hogy nincs valami rendben mert előtte jól húzott, arra gyanakszunk hogy a karburátor el van dugulva, a gyertyát megnéztük, semmi baja, SZERINTETEK?
előre is köszi :)
Egy csengőreduktorról, 8 V -ot levenni , egy soros diódával,egyutas egyenirányítva kondenzátor nélkül, de ekkor csak egy adott nagyságú kitérést fog produkálni. , ha jó !
Sziasztok, unokatesóm most vett motort, beta rr50, nagyon jó gép, de tegnap óta 1-esben és 2-esben nagyon gyenge, hallani is, nem pörög fel, 3-adiktól meg semmi baja, de tudjuk hogy nincs valami rendben mert előtte jól húzott, arra gyanakszunk hogy a karburátor el van dugulva, a gyertyát megnéztük, semmi baja, SZERINTETEK?
előre is köszi :)
Halihóóó!
Nem megy a fordulatszámmérőm :(
Kivettem az órát ráadtam direktbe a 12 V ot és egy picit megmozdult, gondolom ez azt jelenti, hogy maga az óra jó. vagy nem ?
Nem értem mi a fsznak kellene neked turbó a motorra? versenyezni akarsz? Nem elég az ereje? Egyáltalán: sok a pénzed? Végig tudsz menni egy 30 m-es vonalon a motorral úgy hogy nem mész le róla? Mit teszel ha hirtelen eléd megy egy kutya?
Csak úgy felrakni nem lehet, hogy ráhegeszted, sok átalakítást igényel. Lege egyszerűbb ha veszel egy olyant ami már kész van, "csak" be kell szerelni. Pl ezt cserébe rohadt sokba kerül, vehetnél még egy ilyen motort. Inkább fordítsd a motor általános dolgaira ami a kezelhetőséget javítja, futómű, kormánygátló, meg motorozz
Sziasztok, segítséget kérnék mert elakadtam a szerelésben!
Egy 95-ős CBR 600F-ről lenne szó.Szórakozik a karbi velem.
Az a gond hogy nincs rendes alapjáratom és rengeteget kap mert ha nem pörgetem menet közben akkor hajlamos arra hogy megszívja magát.Tettem kisebb fúvókát bele"120"mert "122"-es volt benne,és így sem lett sokkal jobb.Csináltam neki szinkront az órák szerint jó mind a négy óra azonos értéket mutatott!
Van még az alapjárati keverék csavar a szívócsonk alatt ,menyire kell becsavarni vagy mihez kell állítani?És mire kell figyeljek "hangra,fordulatra?"
-Néztem a membránokat tökéletes állapotba mind a négy!a gáztűk is egyformára beállítva,De viszont mikor szétszedtem először akkor a két középső hengernek 122-es fúvóka volt,és a két szélsőben pedig csak 120-as.Én a hűtés miatt gondoltam arra hogy a középső hengereknek nagyobb a fúvókája.
hello emberek... van egy kis gondom egy aprilia sr 50 ditechel 2003 as (morini blokk) az a helyzet hogy tönkre ment bene az öninditom fullra megnézte szerelő minden...lett bele véve bele let rakva és nem indult el a motor injector betölt. önindito megy. motor meg nem indul . megnéztük a gertyát száraz volt tehát valszin benzin problémák vagy én már nem tudom... igen megbántam a ditech-et:S kérlek segitsetek
Sziasztok.a segitségeteket szeretném kérni.van egy kis simsonom 70-es 5 felömlős membrános és egy 29-e mikuni van rajta dugattyús nem siktolattyús.és folyatja a túlfolyón magát de nemrégóta pedig nem lett hozzányúlva.tudnátok segitteni hogy hogy tudom beállítani az uszószintet mert ennél a típusnál sajnos nem tudom a gyári értéket.előre is köszönöm szevasztok.a képen látszik is hogy azt a csövet már én tettem az aljára hogy ne a blokkra follyon a benzin de mégis áll ott egy picit.
előre is köszi :)
kösziiiiiiiii
ŐŐŐŐŐŐŐŐŐ mi az a sweep generátor?
előre is köszi :)
Nem megy a fordulatszámmérőm :(
Kivettem az órát ráadtam direktbe a 12 V ot és egy picit megmozdult, gondolom ez azt jelenti, hogy maga az óra jó. vagy nem ?
Egy 95-ős CBR 600F-ről lenne szó.Szórakozik a karbi velem.
Az a gond hogy nincs rendes alapjáratom és rengeteget kap mert ha nem pörgetem menet közben akkor hajlamos arra hogy megszívja magát.Tettem kisebb fúvókát bele"120"mert "122"-es volt benne,és így sem lett sokkal jobb.Csináltam neki szinkront az órák szerint jó mind a négy óra azonos értéket mutatott!
Van még az alapjárati keverék csavar a szívócsonk alatt ,menyire kell becsavarni vagy mihez kell állítani?És mire kell figyeljek "hangra,fordulatra?"
-Néztem a membránokat tökéletes állapotba mind a négy!a gáztűk is egyformára beállítva,De viszont mikor szétszedtem először akkor a két középső hengernek 122-es fúvóka volt,és a két szélsőben pedig csak 120-as.Én a hűtés miatt gondoltam arra hogy a középső hengereknek nagyobb a fúvókája.
Minden ötlet érdekel !
[O30
MIKUNI karbikhoz alapjárati és főfúvóka szettet.
Több db fuvókla olcsón.
(alapjárati a 13mm es méret)
Aki tud ilyet kérem erre az üzire válaszoljon,hogy akkor a rendszer küld nekem üzit.
Csika1 esetleg közelbe tudsz ilyet?