Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet kb.8 féle hiba.
Malaguti nincs szikra berugáskor?,vajon mi lehet a baja?Már a gyertya kábelben sincs áram.
Ugyan szóra sem érdemes.
köszi szépen a segítséget!
a karburátort kipucoltam a tankot is!
megpróbálom a kontaktsprét!
majd írok mire jutottam!
MOTOBATT AKKUMULÁTOR

Gyártó: Yamaha
fékpofa, féktárcsa, fém fékcső, bukócső,kormányvég súly, középállvány, meghajtólánc, túraplexi, ültető szett
Típus: Dt80
Akku Typ.: YB3L-B (MOTOBATT AKKUMULÁTOR)
(Ah): 3
(Volt): 12
Ho.(mm): 99
Szé.(mm.): 57
Ma.(mm.): 111
Polaritás: - / +

Illen akkumulátor kell Neked,
Majd elfelejtettem van itt dt-topik is .
Itt kapsz választ akkura !
http://www.mandd.hu/index.php?...
Az akkuhoz ! Beírod a motorod típusát a gugliba és amit kiad olyat veszel. Vagy megnézed a méretet mekkora fér be, és akkorát veszel.
Mindjárt én is megnézem. de van ahol elég ha a motorod típusát beírod és már adja is milyen akku kell.
Nekilátsz , és veszel egy kontakt tisztító sprét. Majd minden csatlakozást átfújsz, széthúzol összedugsz, figyelmesen, nehogy elkeverj valamit. Megnézed nincs-e lazulás valahol. Ami rezgésnél kontakt problémát okozhat. Ha ilyen nincs akkor jön az, hogy a karburátor szétszerelése, tisztítása, beleértve a tankot is. Ki tudja mit és miből öntögettek bele. Nem tudom mi a szakmád, de ha van egy hozzáértő haverod, akkor sokat tud segíteni. Ha nem vagy biztos magadba inkább ne állj neki. Majd írj mire jutottál.
meg van az adtlap!
most már válaszoltok?
oké
Adatlapodat töltsd ki. Merre laksz? Nem a címed kell !Névtelenekkel nem fórumozunk.
és van egy olyan probléma hogy 6 ezerig szépen pörög aztán 6 ezerután nem akar akadozva pörög?!
és van amiko csak ugy leáll!
nem tudjátok mi lehet a baja?
sziasztok,
milyen aksi kell a Yamaha 80-as motorhoz?
Régebben ez elég általános volt......mostanában is némely gépműhelyek megoldják ha normálisan hozzá lehet férni......vidd el egy közeli gépműhelybe és ott kérdezd meg....
fac kivan
egy ilyen miatt levenni a hengerfejet, szerezni tömítést, vezérléssel baszakodni stb stb
a gyári bontatlan cuccot kár lenne szétszedni
tuti van erre valami megoldás....
Pofon egyszerű, fejtetőre a motort, és már meg is van!
de ahogy nézem ez is szintetikus. Kipróbálom 10w40ben. hátha jó lesz.egyébként gondoltam a motul 5100 ra is
Repsol 4t off-road van LTZ-mben, kitűnő
Ajánlani nem ajánlgatok,mert amit használok,ahhoz úgysem férsz hozzá
Amilyenre szeretnéd
Ok. Köszi! Már átnéztem az összes csatlakozót, testkábelt.Csak azt nem értem, ha ilyesmi baja van akkor miért indul be és miért jár tökéletesen a motor. Csak 6.ban csinálja a leállást.Már esetleg az AC pumpára gondoltam , hogy nem nyom eleget?
egyébként azt mondták hogy ez fasza olaj.Meg hogy ezt nem eszi a drz. Hát nemtom. Lehet kipróbálom a repsolt. Akkor fullsyntet nem érdemes?