Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként csak a csillapítás fog javulni, vagy a keménysége is,mert most elég könyű hintáztatni a motor hátulját?
milyet ajánlasz? típusban és viszkozitásban?
tud valaki gyertyamenetet javítani úgy hogy ne kelljen levenni a hengerfejet?
és ne legyen teli a henger forgáccsal.....
pl xl600, xt600 ilyen gépeknél
ezé' kell szutyukit venni.....ott kombifogóval is kicseréled....
Emlékszer amikor mesélted hogy valamelyik Hondában nagyon rossz gyertyát cserélni, mert szét kell hozzá atom mód bombázni? Na hát belefutottunk, F3-nál a légbeömlőt nem sikerült kiszedni, így a két középső hengerhez nem fértünk hozzá. Talán csuklós gyertyakulccsal...
Tegyé bele ócskábbat Nem kell abba fullos olaj,nem versenymotor
motul 300v factory line van benne. 15w50 es.
Nem,max,ha valami híg full szintetikusod olajod van,de egy kompressziómérés megmondaná kb.Vagy ,vagy nem Csőnek ehhez semmi köze.
ja és 6000 km van benne. Nincs leütve
10-ért csinálom,mindent adok hozzá Elérhetőség adatlapomon
Sziasztok. drznél olajfogyasztás lehetséges kipufogórendszer miatt? Nem gyári kipufrendszer. egy mester csinálta.
Legelőször vegyél rá egy berúgókart. Majd keress egy hozzáértő embert, aki tudja mit kell csinálni, mert lehet legkevesebb 8-féle hiba. Ezt távban nem lehet megmondani.
Halli! 19 hibakód! A következő!
Loose or poor contact on ignition pulse generator connector!
Open or short circuit in ignition pulse generator!
Faulty icnition pulse generator!
Következmény!
Engine does not start!
Halihó
A te gátlódat 20asért +csinálom.
Vagy ez van 30ért eladó (csont nélkül) 1.2 Bandit K4, 12ezer van benne.
Infók az adatlapomon
hello
van egy motor ami nem akar müködni nics berugokar rajta és amikor betoljuk veszi a gázt csak lefullad van szikra van benzin levegö nemtudja vki h mi baja lehet? esetleg tul sok benzint kap?
adatlap, mail...
Helló! Mi a teendőm, hogy tudjuk megoldani, és mibe kerül?
Látatlanba senki nem tud biztosat mondani, szétszeditek és meglátjátok.
Sziasztok! Tanácstalan vagyok, valakinek lenne valami ötlete. Következő a problémám:Honda cbr 954esem van ,normálisan működik az összes sebességben leforog tiltásig,de ahogy 6.ban elkezdem húzni neki 9000es fordulat körül leáll a motorja mintha levenném a gyújtást. aztán gyújtás le majd vissza és már indul is. Szallerbecken a Map szenzort mondták ,de nem az volt. most 19es hibát villog ki.Előre is köszi a segítséget.
Szevasztok!
Egy kérdésem lenne!
Haverom KTM 525 sx 2005-ös gépe beállt!
Úgy megállt a motorja hogy nemlehet lenyomni a berugókart!
Váltója jó azt megnéztük!
Mi mehetett szét benne?(szerencsére sehol sem tört szét a blokk meg a henger)
Valaki aztmondta nekem hogy a KTM-ek nél hajtókartörés a legvalószínűbb, ha yamaha lenne akkor meg szelep!
Ötlet valakinek?
szétszedhető, javítható......keress meg ha gondolod, adatlap....
Benne van a pakliban,sajnos ha hosszabb ideig jársz rossz akkuval akkor fennáll a lehetőség.
Reggel mérek, aztán remélem minden kiderül. Ha úgy lesz, ahogy mondtad, akkor fasza tanulópénz!
Köszönöm a segítséget. Milyen gyártmányút érdemes, és honnan beszerezni hozzá?
Olajat többnyire sehogy mert ezek a gyári gátlók nem szétszedhetőek. A gáztöltetet a gáztartályon lévő szelepen keresztül lehet betölteni, de esetedben a tüneteken ez nem fog segíteni.