Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első gyertyapipád ázott be. Vedd le a gyertyáról, szárítsd ki sűrített levegővel, fújd ki a gyertya körül is. NE kivett gyertyával, mert akkor a koszt belefúvatod a hengerbe.
Köszönöm a segítséged. Egyébként, hogy tudok bele olajat,és nitrogént juttatni?
Igazán nincs mit, remélem megoldódik a probléma
Köszönöm szépen, alaposan letakarítom, remélem ezekhez a dolgokhoz hozzá is férek majd Mégegyszer köszönöm!
Ezek nem szétszedhetőek. Sajnos az élettartamuk igencsak véges, elsőként a gáztartály gáztöltete diffundál ki, ez még töltéssel orvosolható a legtöbb esetben nitrogén gáztöltéssel, de ha elhanyagolod az olaj a gátlóban felhabosodik és a csillapítás darabos lesz. Aztán közben az olaj is elkezd "törni" egyre hígul és emiatt csökken a csillapítás. A totális vég amikor szépen lassan az elöregedett szimmeringnél elfolyik az olaj. Sajnos a gyári gátlók nem szervízelhetők.
Úgy gondolod szerelhető? Mert én nem mertem szétszedni, mert saehol sem találtam leírást róla
Sziasztok!
Egy érdekes problémám jelentkezett. Haverom S50-es szimója olyan dolgot csinál, hogy nem pörög fel, csak alapjáraton megy, ha odahúzod neki, hörög, aztán meg leáll. Igazából ez sokminden miatt lehet, de számos dolgot kilőttünk és így sem változott semmi. Beállítottam az előgyújtást gyári értékre, számos gyertyát próbáltam, egy rövidke ideig jó más gyertyával, de aztán azt is beköpi. Próbáltam már másik trafóval, de ugyanez a baj...Főtengelyszimmering is kicserélve...Főtengelycsapágyak nem lógnak...Úszószint a karbiban rendben, de másik karbival is ugyanez a történet...Arra gyanítunk hogy a szikra terhelés alatt nem kielégítő valami miatt...A szigetelések, kábelek látszólag nem sérültek, már csak valami gyújtásalapi problémára gondolunk...Mi lehet a baj?Bármi ötletetek van írjatok nyugodtan, minden segíthet...már nincs ötletem...Előre is köszi: Peti
Az enyémen is hasonló van, azt is hiába tekerem
Talán az olajat lehet cserélni sűrűbbre, ezt nem tudom biztosan,
Szia! Először is egy alapos takarítás, nem csak mosás, hanem a zegzugokba is benézni. Most hirtelen nem tudom, hogy van e a sövényvágón kipuffszelep, de ha van, akkor az lehet bőven kapott a trutyiból, és szorul, vagy már kezd berohadni, mert ez sürűn előfordul másnál is, és most kapott egy kegyelemdofést, de az elvileg védve van... , lehet még, hogy a gyertyapipák is kaptak, az elekrtomos csatikat is át kellene nézni, mindent szépen letakarítani, ha koszos, na meg egy kis wd 40 sem árt nekik, előfordulhat, hogy a légszűrő is nedves lett, bár ez érdekes lenne, de ki tudja... először nézd át jól, mielőtt egy halom lóvét leakasztanának rólad
Helló! Segítséget kérnék. A Hondámon hasonló teleszkóp van, de a tartály állító csavarján hiába állítok keménységet, nem reagál. Hogyan működik a teleszkóp, és lehet-e javítani?
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék pár dolog felől, remélem jó topicba írok. Van egy 2004-es Suzuki SV650S-em. Szerdán reggel irdatlanul megáztunk, és egy hatalmas sáros vízfolyáson is átmentünk. Utána fulladozott a motorom, most is, ha elindítom nem tartja az alapjáratot, lefullad. Ha valakinek van ötlete, hogy mitől lehet, kérem válaszoljon..
Sajnos én nem értek igazán hozzá, lehet szerelőhöz kell vinnem..de azért ha van ötlet, szívesen várom, hátha nem olyan nagy a baj, ás megoldható otthon is, sok pénz kidobása nélkül.
Van egy sanda gyanúm, hogy a fesz.szabod "felfújta" az akkut, magyarul túltöltötte. Azt jelenti, hogy a normálisnál nagyobb töltőáramot kapott, és a gázfejlődés a masszát kitolta az ólomrácsból. Új fogja állni a helyét.
Mikor betetted az új akkut, töltőáramot kellett volna mérni. Lehet, hogy a régi akku tönkretette a fesz.szabot. Az meg most az új akkut.
Emelt alapjárati fordulaton/2000/ az akkumulátor két pólusán mérve világítás nélkül 13.0-14,2 v. világítással 12.8-14.0 v. egyenfeszültséget kell mérni, de én mérnék váltó feszt is, mert esetleg a tekercstől megkapja a maga kis 40-60 voltját. púposságok zöme ebből ered. Mondanom se kell nem garancia.
Kösz a választ! Esetleg tudsz mondani valami körülbelüli értéket, amit majd mérnem kéne?
Minél hamarabb annál jobb. Mármint a töltés ellenőrzés. Túltöltésnek néz ki az eset.
Sokat adhat neki a fesszab?
Ha púpos akkor a műanyagház deformálódott. Ha deformálódott akkor meleget kapott. Ha meleget kapott akkor olvad, Ha olvad akkor a töltést is meg kell nézni.
Nem téglatest alakú, hanem a rövidebb oldalai kidudorodnak.
és az mit takar hogy púpos lett?
savas, nyitható
rendes nyitható cellás, savval, vagy ilyen gondozásmentes fos mint ami nekem is van?
Hello!
Az új akksim 20 km alatt púpos lett. Lehet még így használni, vagy nem kéne, mert egyszer csak savfürdőt kap a motor? Inditani indít egyelőre, de nem hiszem,hogy a púposodása természetes. Vigyem vissza a boltba?
Hali! Hát nem! A Jawa 207-210 (aka. babetta) Tirisztoros megszakítású , míg a Jawa Mustang mechanikus megszakítós, maximum a trafó ugyanaz, ha mindkettőnek az alaplapjára ugyan azt a gyújtótekercset szerelték...
sziasztok!
lenne egy kérdésem: a jawa mustangnak ugyan az a gyújtása mint a jawa babettának?
na akkor megyek vissza reklamálni, mert nagyon bizonygatta, hogy márpedig ezt a tekercset gyári értékre húzta, de most volt dugócsere, holnap megyek érte, szóval tényleg csak ez maradt, amitől elgyengülhetett.