karbit pucold ki, fuvókáknál használj fogselymet, a lerakódásokat faszán lehozza, mosni etanollal, benzinnel, vagy brigéciollal állj neki... Ha levegő oké, karbi oké, gyertya oké, szikra oké, akkor passzolok... Légszűrő tisztítás benzincsap eltömődés lehet még, meg hasonló idegesítően egyszerű dolgok :)
Légszűrő csavarjai kirázódtak és falsot kap, tehát túl sokat, VAGY gyertya agyon kormolódott. a csavarkirázódás eléggé tipikus, ha az a gondja és műanyag a légszűrőház akkor facsavart neki :)
Kapu garancia ,ha itt a motor akkor igen,úgy vállalok ,egyébként nem.Kipróbálva az igazi,az értékek,sokszor hazudnak. Hasra nem csinálok semmit Nem csak ez a lényeg .
a gyújtótrafó tönkremehet ha sokáig hagyod gyújtáson járás nélkül a motort, de ezt azt hiszem ma már ki szokták küszöbölni valami x másodperc után áramtalanító elektronikával. Jeladó tekercs nálam is rossz, semmi fesz. nem jön ki belőle és az ellenállása is végtelen a testhez képest, és ami a vicc hogy egyik pillanatról a másikra ment el. Le kéne húznom a lendkereket és megnézni... Témára vissza térve csak gyengült, akkor lehet hogy az alaplap cseréje után nem pontosan lett beállítva a gyújtás, alaplapot próbáld forgatni, más ötletem nincs
sziasztok. DRZ-n e 3 alkatrész közül melyik okozhat teljesítménycsökkenést? gyújtótekercs, gyújtásalaplap, gyújtásjeladó.
Már minden mást kilőttünk, ez a 3 alkatrész maradt, ami cserélve/javítva lett, mielőtt elkezdett gyengélkedni a motor.
az olajpumpán tudsz állítani hogy mennyi olajat adjon, de csak NAGYON óvatosan mert besülés lehet a vége! A fogyasztás a karbitól, a benne lévő fúvókáktól, a levegőszűrőtől, a hátsó/első fogaskerekek arányától, és főképp a csuklódtól függ. 20as karbi 70es henger 4 literrel hát nem hajszolja túl a gazdája :) dupláját simán be kéne vernie szerintem, bár lehet túl sok a gyorsasági 50es ismerős :) de nem mondom hogy lehetetlen, városban el lehet mászkálni 4 literrel :) csak a gyorsaságisok nem mászkálni szoktak, az endurosok/crossosok meg nem utcán menni :D
Unokatesómnak van yamaha dt 50-e ami ugyan az mint a malagutim csak az idomok másak! neki nem 16-os hanem 20 karbi meg 70 es henger és úgy eszik 4 litert. 1 liter olajjal meg megy 1000 kiló métert ha nem többet Ja és még annyi nem fog a hengerfej bekormolódni a sok olajtól?
Ilyen műszerfalat keresek már hónapok óta!
Ha valakinek van ilyen eladó akkor írjon nekem vagy itt a fórumba vagy ezen az e-mail-címen: zolee012@freemail.hu
Az nem baj ha nem 200ig van számlázva csak működjön!
itt a lényeg: 12-es karbi... az amúgy k...va kicsi, nekem most a Tuaregen 14,4-es volt, de túl kicsinek találtam, 18as mikunit kapott, azzal menni fog rendesen :) hidd el nagyobb karbi nagyobb fúvóka többet zabál jóval, meg a hátsó fogaskeréktől is függ a fogyasztás, az RS-es haverom 10 foggal kissebbet tett hátra, és 6-7 literrel elvan azóta, tehát a fogyasztást sok minden befolyásolja. Az olajat a karburátor nem befolyásolja, a főtengely fordulatszám és a gázkar helyzete alapján olajoz a pumpa.
már nemazér de nekem is volt aprilia rs 50 és 3 literből mentem el vele igaz 12 es karbi volt de végig pirosban mentem. a mostani suzuki rg 80 am 20-as karbival is 3-4 literből elmegyek vele de érdekes módon alapjáraton is 3-4 et eszik és nyélen is. az olajfogyasztást meg lehet számolni hogy ha 1 liter 600 km re elég és 100 on 5 liter benzint fogyaszt a gép akkor 1:30 as keverési arány van.
5 Litert százon? az még békés :D Haver Aprilia RS 50-ese szintén normálisan bejáratva Dell'Orto PHBN 17,5-ös karbival lazán beveri a 10-12 litert :P Tehát az 5-nek én a hejedben örülnék mint majom a farkának :) Olaj fogyasztást megkérdem tőle ha fenn lesz
Hello! Nem válaszol a problémámra senki a megfelelő témámba, szal itt kérdem. Szerintetek sok egy 700as raptorba (quad) a 10 ezer km? Utcán/terepen ment.
Helósztok! adott egy 2006-os Malaguti XTM 50 frissen bejáratott 50 ccm-es henger van rajta minden folytás benne van eredeti lánckerék elől(11) hátul(62). Egy dellorto phbn 16mm-es karbi van rajta gyárilag! Namost az a bajom hogy 600km alatt megeszik 1liter 2t olalyat (OMV BIXXOL motor bike 2T-S) és naggyából 5 litert eszik százon! ez miért van? (bejáratásnál óvatosan mentem )nem kéne kevesebbet ennie?
Mennyiért csinálsz egy ilyet? Csak érdeklődés képen..
Már minden mást kilőttünk, ez a 3 alkatrész maradt, ami cserélve/javítva lett, mielőtt elkezdett gyengélkedni a motor.
Ha valakinek van ilyen eladó akkor írjon nekem vagy itt a fórumba vagy ezen az e-mail-címen: zolee012@freemail.hu
Az nem baj ha nem 200ig van számlázva csak működjön!
honnan lehet tudni ,hogy 50es robogóm elektromos szívatója rossz.
hidegen/reggel nehezen indul/most lett felfúratva ,főtengely csapágy csere ,stb,. amúgy pöccre indul.csak a reggeli indulás nehézkes.