Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de csak így egyből? fékezés után nem oldott ki előtte semmi szorulás
mert ha 1000éves szutyok lenne akkor pl fékcső szar, főfékhenger szutykos
de ebben kb 3 ezer van szinte még a gyári szaga is megvan
tud ilyet produkálni , ha elkoszolódott a dugó ami a betétet a tárcsához szorítja , és emiatt nem tud kellőképp "visszahúzódni" ...
havernak van egy 4-5 éves aprilia leonardoja
első féke egy fékezést követően elkezdett szorulni az első féke (még épp tud gurulni de kavicsokon már csúszik a kerék)
hol keressük a hibát?
mármint az átmérőjükre gondoltam :)
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy yamaha TT350 es hez vettem szelepszárszimeringeket és a kipufógo oldalira könnyen rámentek a szívóoldalira pedig nem akarnak rámenni ....
lehet hogy eltérők lennének a szelepszárak ?
köszike a segítséget
Hajrá ! Nincsen messze, lendületből leérsz .
Nem tudom miféle Jog. de amik nekem voltak, azokon akku nélkül is volt minden csak alapjáraton nem volt index, de kicsit pörgettem úgy már volt.
Pecázzátok ki a dögömet, szerintem egy jó északi szél átvisz
iratkozzá felfele a Széplaki buliba........persze ha jössz
Gondolok a szinuszhullámra... a hullámra... a vizihulllámra...
Kéne egyet strandolni
&rash! Gondolom, hogy az egy "lapos" tekercs ,annak az indukció a két végén keletkezik. Gondolj a szinuszhullámra, és a tekercsben mozgó mágnesre.
Ezek szerint ugyan olyan a mérőnk :) Nekem is a 2 szélén van a szenzorzóna, középen nem mér a leírás szerint
Köszönöm a választ, azóta fényt deritettem a problémára:
Van a szenzor, és középre raktam a mágnest, hogy ott haladjon át. Namár most kipróbáltam akkor működött, aztán egyszer csak nem. Kikisérleteztem hogy a két szélén mér a szenzor, középen nem füllik annyira a foga hozzá. Most az egyik oldala előtt halad el, kb a felét foglalja el a szélességének, szépen mér
Pedig gondoltam arra is már hogy árnyékolni kell a kábelt, de ezek szerint nem
a gyújtás zavarhatja valóban a jelet, motorfüggő, babettán, rometen még előfordul, nekem az aprilián már nincs ilyen probléma, sosem zavarta be.
Hali. Attól mert nincs benne akksi a feszültségszabályozó kell hogy kiadja a 12Voltot, csak az a veszélye, hogy ha akksi nélkül jársz, kinyírhatod a szabályozót. Nekem nagyon régen volt egy Yamaha Mint robogóm, akksi nem volt benne, első-hátsó világítás ment. De ha beteszel egy nagyobb kondenzátort az akksi helyére, akkor az indexnek is mennie kell úgy-ahogy :D
Adott egy digitális bringa kilométer óra. Elinduláskor mutatta a sebességet, aztán néhány száz méter elteltével már nem. A jelet közvetlen közelről, kb 1mm-ről kapja, a hátsó fogaskerékre rögzitettem. Megálltam, semmi nem mozdult el, a helyén van. Vártam kicsit, elindulásnál pár méterig jó volt, majd megint megszűnt funkcionálni.
Gondolatok:
A vezeték elég vékony, és a henger mellett megy el, a meleg miatt lehet?
Zavarja a gyújtás a jelet?
Érintkezésre nem tippelnék, érvéghüvellyel raktam össze.
a bowdeneken kell feszíteni, meg lazítani, meg nézd meg , hogy a powernyelv jól áll-e
sziasztok egy nagyon amatőr kérdés:
Adott egy robogó, amiben nincs akksi (Yamaha Jog) de vannak rajta lámpák. meglehet oldani a világítást akksi nélkül? index meg ilyenek azt tudom, hogy nem, nekem csak legyen elöl egy lámpa meg egy féklámpa hogy a rendőr ne bántson... Ha igen, hogy?
hellotok,
olyan kérdésem lenne hogy a power már alacsony fordulaon kinyit,és gondolom sok anyagot kap ezért nem növeli hanem visszafogja a masinát mindaddig amig észthez nem tér ,utána repít...
itt lehet rajta állitani,de a csavart hiába tekerem semmi hatás
Gyertya,pipa,trafó is cserélhető egy próba erejéig.
möszijő csika! te minimum olyan getzi vagyol mint én
te motorod én is locsolnám petróval
2 deci benzin,gyufa
itt már senki nem segít
eddig minden motort be tudtam állítani patentra (kivéve egy legyilkolt sornégyest 6 os kompresszióval) de az enyémmel meg szopok
vannak hibák amik teljesen ütik egymást......
lehet el kellene mennem egy-két misére, hátha......
http://www.origo.hu/archivum/2...

gyertyaképek, hátha segít