Sziasztok hogy a leg egyszerübb a Malaguti hengerfejben tömitést cserélni? A régi keményet kivettem de az újat hogy a leg célszerűbb betenni?Milyen technikával?
gyertya inkább fekete mint szürke, de nem az a vastag kormos-fekete hanem olyan vékonyan szürkésfekete
ami meglepő hogy a gázadásra torpanás elmúlik ha befogom a légszűrő bevezetését
de amikor hidegen beindul(szivatóval) akkor ez az ütem ki-ki maradás nincs
szóval nekem megrekedt tudomány
Hali.
Próbáld leszedett állapotban felemelve hogy a levegő biztos hogy felfelé mozogjon és úgy ahogy az előttem szóló mondta ki, amúgy aprilia betegség a levegőszorulás.
valoszinüleg, valami okból levegő buborék szorult a rendszerbe valahol, probáljátok meg nem a légtelenítő csavarnál le légteleníteni, hanem a cső csatlakozásolnál. vagy a másik modszer, hogy felülről a tartálytól nyomás alá helyezed , pl ugy hogy rácuppansz a tartályra és fujod mint a barom, és eközben alul nyitod a légtelenitőt.. illetve nyittatod, mert egyedül necces..
esetleg ami még egy megoldás hogy alul hozol létre vákumot valamilyen eszköz segítségével, és kiszippantod az anyagot a légtelenitőn keresztül
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem Aprilia SX 50 jó volt a hátsó fék semmi baja nem volt cserélve lett a fékbetét EBC aztán szerelés véget le kellett venni a hátsó féknyerget és azóta nem lehet lelégteleníteni! (Ez picit furcsa mivel attól nem mehet szét a fékmunkahenger vagy nem tudom)
Mi lehet a baja légyszíves segítsetek a választ előre is köszönöm!
hengerfejes lesz a kicsike ! vízcsövek kemények amikor meghajtod a motort ? hőtőt öndsd fel vízzel hogy fullon legyen majd indítsd el a motort és nézd hogy jönek e a buborékok ! ha bubis akkor beledolgozik a víztérbe ! ilyenkor elszíneződik a vized is a korom miatt ! szóval cseréld le ha a hiba megoldódott !
van egy régi 350es cagiva endurom
10bar hidegen mért kompresszióval, hidegen 1 hét állás után is 1 rúgásra beindul szóval nem egy leharcolt gép(nek tűnik)
hiba:
alapjáraton mindig leáll olyan mintha ki-kimaradna egy ütem, kis fordulaton is ilyen kihagyós
3 ezren túl már jól üzemel bár néha hallani azokat a kis torpanásokat
menet közben ha húzom neki nincs baj, hegy-völgy mindenhol átmegy, de ha megkergetem és valamiért lefullasztom utána negyed óráig kell rugdosni hogy beinduljon
vagy esetleg ha pihentetem fél órát 1-2 rúgás és beröffen
mit lehetne tenni hogy rendesen üzemeljen?
Szakik!
A motor Gilera RC50, vízhűtéses, és most túlmelegszik, pár napja csinálja. Víz benne forró, hűtőben is, valahogy mégis 4 km után pirosban van. Nyomás is van a hűtőkörben, mert fuffan, ha lekupakolom melegen. Hűtőt, csöveket mind kimostam, de semmi nem volt benne, jól átjárható. Vízpumpa forog, lapátjai épnek látszanak. Motor most lett 1 hónapja gyűrűzve-dugózva, karbi nincs eltekergetve, mert olyan primitív, hogy semmit se lehet állítani rajta, de jól indul-megy.
Találgassatok, mert én már elfogytam.
Sziasztok! A következő problémám lenne. A Simsonom s51 olyat csinált hogy pár kilóméter után lehörgött és megállt. Kicsréltem a kondenzátort,az újjal pár napig jól ment és most újra ezt csinálja. (valszínüleg ezt a kondit is megölte). Mi lehet a hiba oka? Ja és a megszakítót is kicseréltem bár annak semmi baja. Ha valakinek van valami jó ötlete szívesen fogadnám.Előre is köszi
Olyan problémám van, hogy 2003-as ZX12 kawám felfelé szépen kapcsolja a sebességeket, lefelé viszont nem nagyon akarja.
A váltókar ha visszalököm eggyel nem áll vissza alaphelyzetbe teljesen, és hiába váltanék vissza mégegyet, azt már nem tudom kivitelezni. (2-3 mm-t nem megy vissza csupán) Ha kiengedem a kuplungot majd újra behúzom, ismét visszadobhatok egy fokozatot. Egyenlőre nem mindíg csinálja, 5-ből 2-szer kb.
Holnap próbálok még állítani a váltókaron, de azért kíváncsi lennék a véleményetekre, hátha találkozott már valaki hasonló problémával a saját gépén.
Hello!
Aprilia sr di-tech robogóm nem veszi a fordulatot, valamikor a kipufogó is durrog, leáll és szabálytalan az alapjárat! Mi lehet a baja? Új gyertya van benn és az injektor is ki lett tisztítva!
Tanksapkát tisztítottad ki?
Van benne két gumimembrán, nekem azok egymással szembe működnek, legalábbis így van összerakva, de nem tűnik ésszerűnek, mivel ott levegőt csak beengedni kell, a benzint meg benntartani.
A blokkra kell nagyon odafigyelni! Az legyen rendben! Hidegen könnyen induljon mind a négy henger! Ne zörögjön! A 3. hajtókarcsapágy szokta megadni magát! De ez is a használattó és az olaj minőségétől függ! Nagyon jó konstrukció! Egyszerű a blokk mint a faék! A szelephézag állítása csavaros! A vezérműlánc oldalt van nem középen! A Kawasaki első vízhűtéses blokkja! A GPZ 900 asba tették először 84-ben! Azóta egy pár típusba beépítették kisebb módosítással! (GPZ 900R ,GPZ 750 R, GPZ 1000 RX, ZX 10, ZZR 1100, GPZ 1100, GTR 1000 ,ZRX 1100-1200,ZL 900 )
A ZX-9 vagy ZX12 topikban kérdezd Action 13-at neki van egy!
Sziasztok,megoldódott a kipörgéstelenségi probléma,a tank levegőutánpotlásával volt a gond.Ha valakit mélyebben érdekel zzr666,néven írt bejegyzéseket keresse.
sziasztok!
Érdekelne hogy van e valakinek gpzv1000 rxe mert érdekelne hogy menyire van vele megelégedve milyen típushibái vannak mire kell odafigyelni vásárláskor.
válaszokat előre is köszönm.
ami meglepő hogy a gázadásra torpanás elmúlik ha befogom a légszűrő bevezetését
de amikor hidegen beindul(szivatóval) akkor ez az ütem ki-ki maradás nincs
szóval nekem megrekedt tudomány
Próbáld leszedett állapotban felemelve hogy a levegő biztos hogy felfelé mozogjon és úgy ahogy az előttem szóló mondta ki, amúgy aprilia betegség a levegőszorulás.
esetleg ami még egy megoldás hogy alul hozol létre vákumot valamilyen eszköz segítségével, és kiszippantod az anyagot a légtelenitőn keresztül
Mi lehet a baja légyszíves segítsetek a választ előre is köszönöm!
10bar hidegen mért kompresszióval, hidegen 1 hét állás után is 1 rúgásra beindul szóval nem egy leharcolt gép(nek tűnik)
hiba:
alapjáraton mindig leáll olyan mintha ki-kimaradna egy ütem, kis fordulaton is ilyen kihagyós
3 ezren túl már jól üzemel bár néha hallani azokat a kis torpanásokat
menet közben ha húzom neki nincs baj, hegy-völgy mindenhol átmegy, de ha megkergetem és valamiért lefullasztom utána negyed óráig kell rugdosni hogy beinduljon
vagy esetleg ha pihentetem fél órát 1-2 rúgás és beröffen
mit lehetne tenni hogy rendesen üzemeljen?
A motor Gilera RC50, vízhűtéses, és most túlmelegszik, pár napja csinálja. Víz benne forró, hűtőben is, valahogy mégis 4 km után pirosban van. Nyomás is van a hűtőkörben, mert fuffan, ha lekupakolom melegen. Hűtőt, csöveket mind kimostam, de semmi nem volt benne, jól átjárható. Vízpumpa forog, lapátjai épnek látszanak. Motor most lett 1 hónapja gyűrűzve-dugózva, karbi nincs eltekergetve, mert olyan primitív, hogy semmit se lehet állítani rajta, de jól indul-megy.
Találgassatok, mert én már elfogytam.
Olyan problémám van, hogy 2003-as ZX12 kawám felfelé szépen kapcsolja a sebességeket, lefelé viszont nem nagyon akarja.
A váltókar ha visszalököm eggyel nem áll vissza alaphelyzetbe teljesen, és hiába váltanék vissza mégegyet, azt már nem tudom kivitelezni. (2-3 mm-t nem megy vissza csupán) Ha kiengedem a kuplungot majd újra behúzom, ismét visszadobhatok egy fokozatot. Egyenlőre nem mindíg csinálja, 5-ből 2-szer kb.
Holnap próbálok még állítani a váltókaron, de azért kíváncsi lennék a véleményetekre, hátha találkozott már valaki hasonló problémával a saját gépén.
Érdekelne, hogy GPZ1000 rx-be milyen motorolajat rakjak és hogy hol tudnék olajszűrőt venni hozzá.
Aprilia sr di-tech robogóm nem veszi a fordulatot, valamikor a kipufogó is durrog, leáll és szabálytalan az alapjárat! Mi lehet a baja? Új gyertya van benn és az injektor is ki lett tisztítva!
Van benne két gumimembrán, nekem azok egymással szembe működnek, legalábbis így van összerakva, de nem tűnik ésszerűnek, mivel ott levegőt csak beengedni kell, a benzint meg benntartani.
A ZX-9 vagy ZX12 topikban kérdezd Action 13-at neki van egy!
Érdekelne hogy van e valakinek gpzv1000 rxe mert érdekelne hogy menyire van vele megelégedve milyen típushibái vannak mire kell odafigyelni vásárláskor.
válaszokat előre is köszönm.
Ahol dolgozom,vánnák 5 kilós rííztekercsek.Kész áránybánya...