Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy műszered? Mérj ellenállást , a kapcsolón bekapcsolt állapotban. Aztán írj ! Biztos kontaktnak kell lenni ! 0 ohm !
Nnnaaaa....leszedtem a kapcsolót.Szétszedtem.Kitöröltem alkohollal,fültisztító pálcikával szépen lesikáltam az érintkezéseket.Majd összeraktam és visszaszereltem.Az eredmény:Rosszabb mint volt .Most már ha berakom sebességbe,egyből leállítja a motort.Grrr...Szívesen várom az ötleteket,hogy hogyan kell átkötni a 3 kábelt és kiiktatni azt a "cenzúrázva" kapcsolót
Hát pontosan nem tudom megmondani, mert ahány hely, annyi ár. Az óradíj sem olcsó, na meg valószínűleg lapkás a szelephézag beállítása, nem csavaros, így csak szétszedés után tudják megrendelni a lapkakészletet, hogy milyen hézagálláshoz, milyen lapka kell, esetleg még cserélgetni tudják. Nekem 2 éve, mikor megvettem a kis 400-as gixert arra 28-at fizettem, de lehet még vetem valamit, már nem emlékszem, de egyik napról a másikra nem lesz meg.
helo, van egy aprilia af1 futura 125öm és dellorto phbh 28 rd karbi van rajt, no most nemtom ebben mekkorák a gyári fúvókék mert darabokban volt a karbi és van hozzá egy csomó méretű.. aki tud az segitsen lécci, meg ugyan ez a kérdésem csak phbh 28 db karbihoz is... msn: hugyimugyi@windowslive.com
MZ -re.

Nézd meg a nyertes vevő nevét itt !
Minek
Az aprilia rs fórumban érdeklődj.
Tudod , ha az a kapcsoló műkszik, nem fordulhat elő, hogy egy kuplung nélküli indításkor a beinduló motor elé ugrik a keresztező forgalomnak. veled együtt ! Ezek nem 4 Le gépek.
Ok,köszönöm a segítséget mindenkinek .Majd a hétvégén megtisztítom.Remélem,nem kell új mert az 5000 Ft.
valaki nem tud nekem segiteni?
Ki kell tisztítani a kapcsolót , jó az ha bent van. kimosatod kontakt sprével és visszateszed.
A robogóm indításakor is be kell húzni a fékkart ami működtet egy mikrokapcsolót, ez lett nekem is kontakthibás, befújtam az említett spray-l és azóta nincs vele gond.
valaki legyenszives megmondani nekem,hogy az aprilia af1 94-es évjárat és az rs 95-ös extrém kilométerórája egyezik e? 125-ösröl van szó
Bakker nem hiszem eeeel .Tényleg az a kapcsoló halt meg.Most kimentem,lehúztam a kábelt és akkor ugye el sem indult a gép.Visszatettem,majd elindítottam.Be egyesbe,kuplung kienged erre szépen leáll a motor .Ötször megpróbáltam,ötször leállt.Bahhh..egy ilyen nyomi kapcsoló miatt kell szívnom...Nem lehet azt valahogy kiiktatni?Mert azon kívül,hogy idegesítsen nem találtam más gyakorlati hasznát.
Én inkább "kontakt tisztitó " permet használatát javaslom.
Az pont nincs otthon ,de kössz.Szerzek valahonnan aztán befújom.
22mm kormányra gyorsgázkart hol kapok?
Létszí írjatok pár bolt weboldalát ahol van fénykép és ár.
Szia szilchi!

Fújd be WD-40-l, az jó kontakthibák ellen is.
Most néztem meg és van kapcsoló a kuplungnál.Aztán az a kapcsoló minek kell oda?Gondolom ha simán lehúzom a kábelt akkor nem is fog menni?
Kuplungkarnál van-e kapcsolód?Az én öreg CBX -hondámon van. Mert ha az dögledezik az is csinálhat ilyet. Nem zár, és azt érzékeli mintha kuplungolás nélkül akarnál sebességet kapcsolni.
Viszont menet közben nem állt le. Nem tom.Rejtélyes..Majd ma este meg holnap reggel meglátom,elő jön e megint a hiba.De remélem nem.Lehet este elindulok előbb és tekerek pár extra km-t,megállással és újra elindulással,hátha megint jelentkezik a hiba.
Pedig valami ilyesmi hiba van, kontakt probléma lehet, a sebességbe rakáskor fellépő kattanás is előidézheti. A vezetékezést csatlakozásokat kell átnézni, nem lesz egyszerű.
Hi.Kössz.Nem,erre én is gondoltam.De ezen a motoron nincs ilyen kapcsoló.Legalábbis nem láttam semmi ilyent az oldaltámaszon,se nem visszajelző lámpát a műszerfalon.Menet közben ki tudom hajtani az oldaltámaszt és semmi nem történik.Szal egyenlőre még sötétben tapogatózom .De kössz a tippet.
Nem lehet hogy a sztender kapcsoló hibás, beázott stb. ? (mert gondolom ezen van ilyen biztonsági funkció ,hogy ha az oldaltámasz kint van akor sebességbe tételkor leállítja a motort)

csak egy ötlet, lehet butaság

Sok sikert!