Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megnéztem most is délután,mentem két kört a kertben ,de most nem jött elő a hiba.Többször is néztem az elindulást,de most szinte alapjáratról elindult probléma nélkül .Nem tudom elképzelni,reggel mi lehetett a gond.Ma is meg holnap is motorral kéne mennem dolgozni,de ha nem tudom mi lehet a kínnya,nem szívesen nyúznám ilyenkor.De lehet akkor ezek szerint nem volt/lehet nagy a hiba.


u.i.:Most hirtelen eszembe jutott valami.Mivel már kevés volt a benzin,tartalékra tettem este a csapot mikor bejöttem.De tényleg tartalék,nem zártam el véletlenül mert szerencsére van felirat .Most hogy megtankoltam megint nyitott állásba tettem.Lehet a benzincsap tartalék állása (kosz,szennyeződés..esetleg?) okozta ezt a hibát?
Köszi!
Holnap viszem is.
Nagyságrendileg mennyibe szokták csinálni?
Hi.Van egy kis (remélem kis) műszaki gondom a gépemmel.Egy 95-ös Kawasaki Vulcan 750.Tegnap este mentem vele munkába akkor még semmi nem volt vele.Ma reggel is pöccre elindult a gép,viszont mikor rövid melegítés után sebességbe raktam és el akartam indulni,szépen leállt a gép.És ezt vagy 10-szer eljátszotta velem.Indul a motor,kis gáz,kuplung,1es,leáll.Majd 11-re nagy nehezen el tudtam indulni vele,akkor olyan 3000-ig pörgettem a motort.De aztán olyan 100 méter után megint leállt.Kellett még két próbálkozás,hogy elinduljon.Elmentem a Tesco-ba,az olyan 500m.Vásároltam,10 percel később elindultam.Kicsit dadogva,de elindult normálisan.Majd 1 km után mentem a Mol kútra.Tankoltam,majd mentem volna tovább.Erre megint elkezdte.Betettem sebességbe és gázadás+kuplung kiengedés után leállt.Most is csak úgy tudtam sokadikra elindulni nagy nehezen,hogy magas fordulaton pörgettem a motort.Viszont menet közben nem vettem észre semmi változást.Csak elindulásnál csinálta ezt.Így egy héttel Alsóörs elött a lehető legroszabbkor jött elő.Szerintetek mi lehet a gond?Én a kuplungot gyanítom,de mivel nem vagyok szakértő,inkább hallanék más véleményt is.Most vettem 3 hete,eddig 500 km-t tettem bele gond nélkül.
Igazuk van először tudni kéne hogy miért lesz rossz,tulhevül,vagy bekokszolódik-utánna lehet vmit kezdeni.
Én még leellenőrizném a benzinszintet, az uszóházban ! (Nem uszoda) !
Bocsi de az én régi KOMÁROMBAN az izolátor szintugy pár km -t megy el,BOSH utánna semmi gond,pld a mostani egyik robogómban a gyári ngk BRH8 as párszáz km és vége,kicserélve BOSH ra ,kiváló lett.Most nem a BOSH gyertyát akarom itt kiemelni,hanem azt,hogy próbálkozni kell több tipussal,az sem árt ha a pipa is próba áldozata lesz-zavarszürős-vagy anélkülire.
ciripel? akkor az lehet a szelep lesz, vidd el beállítatni a szelephézagot, és egy karbiszinkronra, attól jobban lesz, hidegen is
@sparxx88: hát ez attól függ... ha a gyertya korom fekete, és látszik rajta erős lerakódás, akkor a benzin levegő arány a rossz, megpróbálom elmagyarázni... tehát: ha kevés a levegő/túl sok a benzin, akkor a benzinben lévő szénhidrogénekből (CH csoportok) csak a hidrogén ég el, a szén nem, és atomos állapotban marad, az atomos állapotú szén köznyelvben korom. Ez rakódik le a gyertyán. Lehet továbbá a gond a gyertya hőértéke, ha nem megfelelő, akkor nem éri el az öntisztulási hőfokot, és a rajta lévő lerakódás nem tud leégni róla. ETZ-be BRISK gyertyát szoktam ajánlani, egyik ismerősömet megkérdezem majd, hogy pontosan milyen a belevaló.
Örülök hogy segítettem :)
kivettem ugy tünik hogy most jó
sziasztok,talán tudtok segíteni.van egy suzuki gsxr 750-esem 1997-es srad.olyan bajom van vele,hogy melegen nem indul.85 fokos ha megyek vele és ha megállítom nem indul amíg 70fokra le nem hül.milyen csoda baja van?tudjátok.
hello!
Lenne egy kérdésem. Az egyik ismerősömnek van egy 250es ezt,és állandóan tönkrevágja a gyertyát. Egy új gyertya pl isolator kb 40km-re elég utánna kuka. De mikor megy akkor semmi gond megy ahogyan kell! Mi lehet vele? Légyszi segítsetek, mert borzasztó sok gyertyát tönkretett már az mz. Elöre is köszi a segítséget! hello
És legelőször vedd ki a termosztátot!
Most nézem az adatlapodat cirip, Malaguti F12 "Phantom", miért nem ezzel kezdted :) 2 ütemű természetesen, garázsban a szomszéd egy példány :) Gazdája szerelőhöz viszi, ha gondolod kérhetek címet.
Persze, sőt még a "fagydugód" is meg van oldva, amit motorokba nem tudom mi a f...ért nem lehet gyárilag beletenni. (Fagydugó az a cucc, ami ha szétfagyna a blokk, kiszakad/kinyomódik/stb. ) :):):) Viccet félre téve lehet vele dzsalni, csak nem erre tervezték... alkatrész sem drága, a cserét meg bárki megcsinálja 1 óra alatt, ha szervízbe vinnéd, de ahogy érzed :)
oké ahhoz nem nyulok ha mindig utántöltöm a vizet lehet vele járni?
Igazából ez nem fontos, csak 2 ütemű motorban ugye a leömlő és a felömlő a henger falán vannak, míg a 4üteműnél a hengerfejen, és ha nem csináltál még hasonlót nem ajánlom hogy 4 üteműnél magad cseréld ki a hengerfej tömítést, mert a szelepvezérlést elállítod szervízes a dolog... 2 üteműnél meg jön az a kérdés, hogy: MIIIILYEN SZELEP?! Résvezérlés bázz :):):):):) 2 üteműnél víz leengedése után simán kicserélheted otthon a hf tömítést :)
köszi a segitséget RESIN
hát ugye a kezdetektől forgatná a vizet, sokkal később melegedne fel, ami van akinek probléma van akinek nem, én termosztát nélkül járok egy ideje, egy helyben alapjáraton nem is melegszik fel a víz üzemi hőre, csak menet közben... de kárt szerintem nem okozol vele, csak sokkal tovább kell a jobb csuklódra vigyázni, mert hideg motort túlpörgetni 2 üteműnél ugye nem szabad
azon leszek holnap.. ma már nincs erőm hozzá.. a másik van olyan hogy 90c meg 60c fok os a termo most lehet h a kisebbet kéne raknom bele.. vagy mi lenne ha kivenném? ugyis itt a kánikula?! szerinted?
ha a víz forr, de a radiátor hideg, akkor az áramlással kell gond legyen, termosztát vagy vízpumpa gondja van... azt megtanultam, hogy az "elméletileg jó" az gyakorlatilag ellenőrizendő nézd át
Hali! lenne egy kis gond az Nsr emmel.. na szóval: van az hogy most lett sikoltatva a hengerfej, henger.. új tömités... de még mindig forralja a vizet de a hüttő nem melegszik.. a szivatyu elméletileg jó.. más tipp amit érdemes lenne megnézni ? a termosztát is jónak tünik csak lehet
h 90 fokos.. nem tom! szerintetek?
Jáááááááááá,mennyi shüülyeség van itt
Srácok ketyeg az óra, nincs sok időm, gyors válasz kéne. Tudnék venni egy 20-as torkú Mikuni karbit, szívócsonkkal, membránnal, vákuumdobozzal, és a karbi-vákumdoboz összekötővel (komplett levegőrendszer) jó áron, Yamaha DT 80-as bontásból. Annyi a gond, hogy 50-es a hengerem, blokk típus: Minarelli RV3AP, Motor típus: Aprilia Tuareg 50 '98. Az a kérdésem, hogy sok lenne-e az a 20-as karbi, vagy a jelenlegi vákuumdobozzal esetleg jó lenne-e. Sajnos villamosságis vagyok, ez nem a szakterületem. A választ előre is köszi :)
hát megpróbálok értelmes választ adni... a 2üteműnek hangosabb, "csettegő" hangja van, a 4ütemű meg mélyebb, továbbá a 2ütemű robogókba kell 2ütemű motorolaj... de ha beírod a típusát, és keresel róla technikai leírást, ott le van írva, hogy 2 avagy 4 ütemű. ha angol leírást találsz, akkor a "specifications" szót keresd.