Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy a rákba ne örülnék, nem nekem kellett megcsinálni
már teli van a tököm a sok régi szar tákolásával
malaguti ez egy béna kérdés lessz honnan tudom hogy 4vagy kettö űtemű-e a motor?,
Akkor most örülsz?
trafó faca, gyújtótekercs volt a ludas, rá nem jöttem volna magamtól
Üdv!V2-es alkatrészek eladók!
bontospityu.hupont.hu
köszi!
ezen már el tudunk majd indulni
ha jó trafó akkor a cdi halt ki
Sziasztok!

Nemrég lettem boldog tulaja egy Kawa Z400C-nek.
A moci hidegen kicsit köhécsel, melegen pedig szépen megy viszont ciripel. Kíváncsi lennék a véleményetekre, h vajon ez normális 92es évjáratú kawa esetén, v vmi utánállítás, (pl:karbiszinkron) lenne szükséges.
Válaszokat előre is köszi!

Üdv!
4 v-os gyári babetta trafót használok
multimétered van? :) mert akkor holnap kimérem a leadott feszültséget a gyújtó és a jeladó tekercsen. Az is lehet gond ha nem babetta trafót használsz, a simson trafó 6V-os vagy 12, de nekem pl. a gyújtótekercs 300-350 Voltos, de az már egy másik eset :) Holnap megnézem a gépet :)
oké ráér...de jigazad van hogy 2tekercs kell hozzá azt akartam mondani énis gyujtó mögött van besülyesztve ahogy mondod azok megvanak nekem is természetesen azt a 3 másikat vettem le ugymondom..tehát elvileg minden megvan ami kell.köszi
Holnap ha világos lesz feltérképezem neked a dolgot, de azt előre mondom a tirisztoros gyújtáshoz 2 tekercs kell, egy gyújtó és egy impulzus/jeladó ki hogy hívja (legalábbis Ducati tirisztoros egységnél így van) Elvileg a babetta állórészen (az az állórész amin a tekercsek vannak, és a forgórész a lendkerék) a jeladó süllyesztve van, a gyújtótekercs mögött, de 1 éve szedtem szét, bocsi ha hülyeséget mondok, holnap biztosat tudok mondani. Addig is kitartás :)
Volna egy kérdésem. Tud alaki helyet ahol injektor térképeznek? Ha igen akkor hol és mennyibe kerül?
őő csak 1 tekercset hagytam rajta a gyujtót apiroskábelost,feszültségtekercs alatt azt a 2 világítót érted?azokat levettemmeg a volt mégegy de azis valami aksi tőtőltő nek volt írva de aztis levettem.a távolság az lehet nem pontos majd utána álítok neki.a trafót meg ugykötöttem be ahogy rajzon van testet az 1es felére a másikat meg a 15 re.de ha forditva is lenne akkor még kicsi szikrát se adhatna szerintem....az utolso mondatodat meg nem értem hogy álórészt és forgórészt is áttettem-e? ha arra gondolsz minden darabja öszevan rakva és be van kötve a hejére...
A jeladó-tekercs, és a két feszültségtekercs, a forgórésztől tized milliméter távra lehet maximum ! Legelőször ott nézz körül. Legjobb, ha műszaki rajzpapírt használsz távtartónak. ezért kellene esztergályosnak , precízen megesztergálni,előbb utóbb, ha valami üzembiztos dolgot akarsz létrehozni.
Hali! Lenn ál garázsban egy babetta, leszaladok csinálok pár képet a bekötésről, hátha az a baj. Trafón a kábeleket ugye nem cseréled fel? Nekem az volt a baj, bár nem akarlak hülyének nézni, csak gondoltam ez az első kérdés. Ja, meg hogy állórészt is forgórészt is átraktad ugye?
a jelenség: Felraktam a babetta gyujtást,(házilag,mert egy esztergályos se akarta megcsinálni nekem,de ez ugyanaz igyis)összekötöttem papir szerint mindent de rugásra nem adott szikrát.furóval meghajtattuk a főtengelyt rendesen akkor adott valami nagyongyenge szikrát de az szabájosat,de alig lehet látni valami nem oké de lehet hogy csak kicsi a baj.de kárlenne a motorér mert már igyis ált 1 évet.augy a trafó az 4v-os gyári babetta tirisztor zsirúj! de tegnap elött tettem fel fótógalériát róla.
Hali! Ha melegen nem indul vagy csak nehezen, akkor hidegen viszont elég jól kell induljon, ha sok benzint kap/kevés levegőt. Ha hidegen nehezen, melegen sehogyan sem, akkor esetleg szikra, gyertya lehet. a víz meg hengerfej tömítés kell legyen, venni kell és kicserélni, ha 2 ütemű a robogó akkor simán otthon kicseréled, nincsenek szelepek, résvezérelt...
mivel évjárat nincs így csak tájékoztató jellegel: ha minden igaz a trafónak 3 kivezetése van: 1 gyertya pipa 2 Orange "narancssárga szin"- ez a primer és a szekunder közös pontja, ehez képpest tudod mérni a tekercseket 3 Red/White" vörös/fehér"- ez a primer oldal egyik vége. értékek:
1 és 2 között: 7,9 Kohm +- 20%, 2 és 3között: 2,75 ohm +- 10%, a trafó rögzitőcsavarjai felé nem mérhető semmi, ha még is akkor gáz van!
Sziasztok egy kis segitség kellene? Malaguti robogó a hengerfej alól csepeg a viz, melegen nem indul. Szikra üzemanyag van.
sziasztok!mi a véleményetek erről a gépről?
http://racing-bazar.hu/verseny...
Ahogy Resin írja az 1-és 15ős vég a két primér. A két vezetéknél keresgélj, szakadást , kontakthibát , egyebeket.
Nincs ott rendben valami, mert ha mindkettőn a testhez 12V ot mérsz, akkor az van , hogy a másik vég hiányzik, Egypólusú a rendszer. gyújtáskapcsoló, stb.
Saját tapasztalatból indulok ki, de ez nálad lehet eltérő. a trafón 4 csatlakozási pont van, az 1-es, ez a bemenő feszültség - oldala, a 15-ös, ez a bemenő feszültség + oldala, a 4-es ez a gyertyakábel, és a föld. Ha a trafót ki akarod mérni, akkor az 1-es és 15-ös pont között lényegesen kisebb ellenállást tudsz mérni, mint a gyertyakábel és a föld között. pontos értéket nem tudok mondani, ez trafónként változik. De leírom az enyémet viszonyítási alapnak: Primer(1-15 pont): 0,4Ohm Secunder(gyertyakábel-föld):5500Ohm
trafón van 2 felfogatócsavar az lehet a test
le lett csiszolva a váz fényesre de akkor sincs szikra
most akkor a trafó mindkét (ki)vezetése +12v lenne?
mert ez a 2 vezeték megy bele meg a felfogatócsavarok
a gyertyakábelnél is 12v van, pedig ott szerintem nem kellene lennie
sziasztok

Érdeklődnék, hogy gyújtáselektronikát le lehet e tesztelni, mérni, kideríteni jó e.

Megoldás lenne persze feldugni egy másik ugyan ilyen motorra, vagy azt az enyémre, de azt senki nem vállalná be érthető okokból.

Kicseréltem már mindent, kimértem mindent a motoron, de az Istenért nem ad szikrát...

Ilyen:

http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAP...

Köszi , sziasztok





http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAP...