Pedig akkor még nincs eléggé bejáródva a motorod-és a melegedésnek a hatására szorul.Tégy bele még olajat nyugodtan 25 re lemehetsz.Én bejáratáskor kb 20 as keverékkelal közlekedtem,de csak addig volt füst amig be nem melegedett.A 80 as henger furva már tekintélyes,az is lehet hogy kicsit nagyobb főfuvoka kellene a porlasztóba,mint eddig, .Az a lényeg hogy a motor nem melegedjen tul.
az új főtengejt robogószervízbe tették bele csapággyal szimeringel eggyütt mert nem volt lenkerék lehúzóm fizettem érte pont 4x annit mint amennyiért vettem a robogót.(olcsó húsnak híg a leve... )
Ha surlodo hang van akkor az szerintem inkább kenéshiány,most a cserénél a csapágyak is szét lettek szedve-cserélve?Mert csapágy is lehet kenetlen pld rajthagyott porvédő miatt,egyéb.
A olaj keverőjéből leengettem az olajat mert hol működött hol nem.
És a tankba bekevertem 40es keveréket castrol olajbol valami piros elég jó minőségű olaj asszem full szintetikus, de kibaszottul fűstöl így is pedig még a kipufogót is kiégettem a dobozára az van írva 1:50-100ig azért kevertem 40 est mert járatós..
De az lenne jó ha feltennéd videóra és akkor többet lehetne sejteni,igy csak tapogatózni lehet.Lehet az is hogy kifuj a hengerfejtömitésnél melegen pld.
értem mire gondolsz de ez inkább ilyen súrlódó hang.A főtengely nem lehet kopott mert 80 as henger van rajta,és az lett felfúratva és kapott új dugót.ja és ezekbe a diókba kell valahova olaj?lehet a hajtásbol jönne valahonnan ez a hang...
Valószínű, hogy meghalta magát !Leveszed a trafót, és a két primérre 12V-al "sercegtetve " a testhez szikrának kell lenni. Mivel mindkét kivezetésen 12V van , legelőbb nézd meg, a testelés a trafónál jó-e?
Szia!
Nézd meg az olajszivattyut-meghajtás,működés szempontjából.És a benzinbe tégy olajat pluszba.Az én kymco zx feverembe honda dio blokk van-az is csinált furás után ilyen hangokat,de kb 1000 km nél maradtak el,a 150 km kicsit kevés.És ha alapon járattad,akkor az olajszivattyú szinte semmit nem nyom,nézd meg -nem e kenéshiányod van.Nekem 100 km re a 3 liter benzinhez 1 dl t eszik,tehát átlagba 33 as keveréket kever az enyém.
Az olajom Castrol scooter 2T.
Üdv.ha fémes hangot ad az gáz
.igy gép mögé bujva nehez megmondani mi lehet a baj.én a hengert levenném a helyedbe es megnéznem a dugot nem ér e bele a hengerfejbe.utangyartott kokanyolt dugoknal elofordul.tapasztalat.akkor ki kell hezagolni a hengert pakolasokkal.
Honda diómmal lenne probléma...
járatos kb 150kmt már ment 30-40nel meg mikor összeraktam kb 1 órát ketyegett alapjáraton.De valamiért ha bemelegszik kb 10km után fura zajt ad a motor ahogy húzom a gázt hangosodik olyan fémes hang.Nem a kipufogó meg a műanyagok elősször azt hittem az önindító behúzója ér bele a fogaskerékbe kivettem,de nam az.Levettem az oldalát a berúgórésznél de nem látszik semmi kopás ott pedig olyan a hang mintha a fogaskerék el lenne görbülve és 1 ponton mindig surlódna.
van egy sr250es yamaha, gondolt egyet és nincs szikrája
a trafójánál mindkét szálon 12v van, gondolom ez nem jó így...
valószínűleg a cdi halhatott ki?
esetleg ezeken lehet valamit méregetni hogy megbizonyosodjunk melyik a hibás alkatrész?
Bizomány !mehet azokon a sarukon 10-15 Amper, és az már rendeset tud melegíteni ! Ha csak 20W alakul hővé azzal forrasztani lehet. Kiszedni a csatlakozóból a sarukat, laposfogóval összenyomni , hogy szoros legyen, majd kontakt sprével befújni, és összedugni,n és mindjárt nem izzik szegény.
sajnos nem , de úgy oldottam meg , hogy mögé akasztottam azt a kocsit , amin a vágóasztalt húzzák .... ...így elfér rajta több akku is . ... csak kicsit bajos a fordulás ....
Itt sok minden segitséget találsz!
És a tankba bekevertem 40es keveréket castrol olajbol valami piros elég jó minőségű olaj asszem full szintetikus, de kibaszottul fűstöl így is pedig még a kipufogót is kiégettem a dobozára az van írva 1:50-100ig azért kevertem 40 est mert járatós..
Nézd meg az olajszivattyut-meghajtás,működés szempontjából.És a benzinbe tégy olajat pluszba.Az én kymco zx feverembe honda dio blokk van-az is csinált furás után ilyen hangokat,de kb 1000 km nél maradtak el,a 150 km kicsit kevés.És ha alapon járattad,akkor az olajszivattyú szinte semmit nem nyom,nézd meg -nem e kenéshiányod van.Nekem 100 km re a 3 liter benzinhez 1 dl t eszik,tehát átlagba 33 as keveréket kever az enyém.
Az olajom Castrol scooter 2T.
.igy gép mögé bujva nehez megmondani mi lehet a baj.én a hengert levenném a helyedbe es megnéznem a dugot nem ér e bele a hengerfejbe.utangyartott kokanyolt dugoknal elofordul.tapasztalat.akkor ki kell hezagolni a hengert pakolasokkal.
járatos kb 150kmt már ment 30-40nel meg mikor összeraktam kb 1 órát ketyegett alapjáraton.De valamiért ha bemelegszik kb 10km után fura zajt ad a motor ahogy húzom a gázt hangosodik olyan fémes hang.Nem a kipufogó meg a műanyagok elősször azt hittem az önindító behúzója ér bele a fogaskerékbe kivettem,de nam az.Levettem az oldalát a berúgórésznél de nem látszik semmi kopás ott pedig olyan a hang mintha a fogaskerék el lenne görbülve és 1 ponton mindig surlódna.
a trafójánál mindkét szálon 12v van, gondolom ez nem jó így...
valószínűleg a cdi halhatott ki?
esetleg ezeken lehet valamit méregetni hogy megbizonyosodjunk melyik a hibás alkatrész?
ettől lehet