Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasztok!

BOSCH SUPER 4 fr78-as gyertyát tehetek motorba? 4T-s autókban használják ezeket (Suzuki, Peugeot, Reanult) Mekkora hőértékű lehet ez?
már ízületes lettem a cipekedésben
5 kiló álú mennyivel könnyebb mint 5 kiló réz........
Dikk More ! Bronz, meg veresríííz ! Álámínium ?! Pfffff!
pár kiló darabolt álú kábel is jó lesz?
ha lesz szabadnapod, jövő héten elgurulsz, ide hozzám, hozol két sert , fizetségképpen, és átnézzük . Vazs megyébe Vazsváron laksz?
És most jóóó .Mentem egy kört a faluban és tökéletesen működött.De ettől függetlenül valószínüleg csere/átkötés lesz.És ahogy páran írtátok,a kábelezést is átnézetem valami villamos szakival,hogy minden kontakt tökéletes.Mindenesetre kaptam így egy jó kis lopásvédelmet,mivel ha lehúzom a kapcsolót,sehogy sem tudják a gépet beindítani(de még kulccsal se),max csak el tudják tóóóni a 260kg-os dögöt

Köszönöm mindenkinek a segítő hozzászólásokat és a jótanácsokat.
Hmm...most csináltam egy olyat,hogy megint szétszedtem és összeraktam,majd nem csavaroztam vissza a helyére hanem csak rátettem a kábelre a kapcsolót és most azon lóg.Az a kis hosszukás rúd kinnt van,mint ha be lenne húzva a kuplung.ÉS most el is indult a gép,be is tudtam rakni sebességbe és kuplung kiengedésnél nem állt le hanem elindult a gép. Majd ha vége ennek az "izgalmas" VB meccsnek,tekerek egy kört a faluban és megnézem,mi a helyzet.
Az bizony meglehet, de ez csak hobbi szinten van
má megint szerelsz?te pályát tévesztetté
http://www.manualedereparatie....
301. oldalon kapcsolási rajz
Személy szerint az üres érzékelőnél tippelnék érintkezési hibára, legalábbis a kontaktot mindenképpen megnézném
Hi.Alapállapotban a kuplungkar benyomja a kisrudat.És ha behúzom a kuplungot,akkor engedi ki
Most látom a képet-a kuplungot amikor behuzod kiengedi-e a kapcsolorudat,vagy akkor nyomja be?Mert ettől függ hogy hogy kell a rajz szerint bekötni!
Szia!Dobj fel egy áramköri rajzot ha van légyszives!
Üdv szilchi!

Ha a tisztítás nem vezet eredményre érdemes lenne ellenőrizni a vezetékeket is hátha valamelyik szakadt. Mindenesetre írj hogy mi az eredménye a próbálkozásnak.
Köszi szépen!
Hello!
Aprilia sr di-tech robogómmal van egy olyan problémám hogy, megyek vele kb 50m és gondol eggyet és hirtelen leáll! Utána indítom ugye akkor befecskendez megint....50m után megint csak leáll! Az egész injektor részt kitisztítottam!A benzinszivattyú is nyomja a benzint legalábbis az indításkor, de utánna is hallom a hangját hogy búg de hogy benzint nyom akkor vagy nem azt nem tudom! Hogy lehetne ezt megnézni? Vagy mi lehet még a hiba oka?
hogy ki van engedve ...
Megint szétkaptam.Újra összeraktam és megint kipróbáltam.Most már sebességbe rakás után nem áll le,viszont amint kiengedem a kuplungot leáll.Vagyis visszaállt az alapproblémára. Na mindegy,megyek aludni mert most jöttem munkából és este mehetek megint.Arra már jó lenne ha menne a gép .Ja és ha át akarnám kötni,akkor hogyan tegyem?Mit akarok elhitetni a motor elektronikájával?Hogy be van húzva a kuplung vagy ki van engedve?Így reggel munka után valahogy abszolut nem kapcsol az agyam..
Alaphelyzetben a két szélsö van zárva. Behúzott kuplungnál a felső kettő a fotó szerint.
vagyis nemis ...
lehet úgy is , hogy a kuplung behúzásakor a legalsót lekapcsolja a másik kettőről ....
zát=zár...
szia ...
ha jól látom behúzott kuplungnál a 2 szélső vezeték van összezárva ...
akkor értelemszerűen kiengedettnél a felső zát a középsővel nem ? ? ?
mondjuk 3 vezetéknél nincs túl sok varia ...2 perc alatt rövidre tudod zárni ....
Hát multiméterem az már sajnos nincs meg.A vezetéket jól tettem vissza rá,még meg is néztem,nem lehet e fordítva rátenni.De nem lehetett.Ja és innen néztem a szétszerelés módját

http://zxrash.blog.hu/2010/02/...

Szétszedem mégegyszer és esetleg próbálok keríteni multimétert.De szvsz a kikötése kevesebb fejfájást okozna mint ez
Jól raktad vissza a vezetékeket?