Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

belefér a kombájn-é?.....persze ha már a hidraulikát is felszerelted.....
mondjuk semeddig sem tart kipróbálnom egy másik aksival ...
ezt tudom ....
a motor indul ... nincs vele gond ....
még 2 hét állás után is ...a zárlatos aksi ennyi idő alatt ledobja a láncot ...

a gondom , hogy a generátorból jövő 3 szál süt...
Becsapós az a "teker mint az állat", mert az akkuban egy cella zárlata esetén még simán forgatja az önindítót. A feszültségszabályzót viszont tönkreteheti, mert a "töltőáram" dupla nagyságúra nő. és a motor elektronika az indításkor 7-9V körüli feszültséggel nem fog gyújtani.
Ha teker akkor nincs gond, meg késő van már, összekevertem, ha az akksi rossz akkor a töltés szabályozó melegszik, nem a kábel :D szakadást én is kizárnám, egyszerre 3 kábelen lehetetlen, maradt a szabályozó... ha az rossz akkor lehet venni újat vagy használtat, vagy ha fasza gyerek vagy és nem fizetsz bolti cuccért amit benzinre is költhetnél, akkor csinálsz egyet terv keresésben tudok segíteni
ja aztán kigyullad ez a szar a picsám alatt ....
a töltésre gondoltam én is , csak már nem volt időm kimérni ...az aksi se mai már , de viszont teker mint az állat ...

majd látom , a szálszakadást kizárnám ...
DE most jut eszembe a feszültség szabályozók is ki vannak öntve műanyaggal, nem tudsz semmit sem kimérni... én töltés nélkül vettem a motort, gyári DUCATI energia feszültség szabályozója feladta a harcot, itthon csináltam egyet, lehet hogy 2-3x akkora helyet foglal, de van neki elég hely, és nem is fizettem érte 14ezret, hanem alkatrész ára volt 1200-1300 csak hát az egyfázisú, a tiéd meg 3... igaz, hogy rendellenes a melegedés, de amíg minden működik, és jóság van, addig ne nyúlj semmihez, tapasztalat!
na ebben talán tudok segíteni :) ez lesz a szakmám ha elvégzem a sulit 3 szál = 3 Fázisú generátor. Ha töltés van rendesen, és az akksi sem öreg, akkor furcsa a probléma. Lehet vezeték törés, pl. most mondok egy számot 30 szálas sodronyból 20 eltörött, 10 veszi át a terhelést, de ez csak egy szálnál lenne logikus, 3 szálnál esélytelen. A kábel akkor melegszik, ha nagyobb terhelés éri, mint amit elbír, vagy ha rövidzár van. Az egyenirányító diódákat (6db van, mert 3 fázisú a generátor) próbáld meg kimérni multiméterrel, egyik irányba nyitnia kell, másikba szakadás (legalábbis nagy az ellenállása) ha a diódák is rendben, töltés is rendben, akksi sem öreg, és a vezeték is erre a terhelésre lett gyártva, akkor nincs ötletem
gyújtás problémája addig nem volt, akkor azért pörgött alig, mert haverom mondta, ha sok levegőt kap fojtsam le szivaccsal, és túlságosan lefolytottam, előtte kiforgott az 12 ezerig, csak ha egyesbe ráengedtem a kuplungot ott azonnal le is fulladt, mert ereje nem volt. Túl lőttem a célon, de most már mindegy. Mivel elektrotechnikusnak tanulok, terv alapján megépítem magát a tirisztoros megszakító részt, a trafóval van a gond, hogy azt hogyan pótoljam, mert a CDI egységben van a trafó is, az egység viszont ki van öntve műanyaggal. Megpróbálok új pipát és kábelt venni, aztán meglátom mi lesz, csak egy új CDI egység nem olcsó...
Pl ma azt vettem észre tök véletlen , hogy a 919-es generátorából jövő 3 szál olyan forró mint az állat .... és nem tudom , hogy mitől ....
nincs ...
de szerintem azért robbant be a benzin benne , mert nem volt szikra , csak "néha" , és nem attól ment el a gyujtásod , hogy állítgattad a karbit , hanem a gyujtásprobléma már fennállt ....

ilyenkor cserélgetni szoktam CDI-t , meg amit lehet egy másik motorból , amennyiben ez lehetséges ....

az a baj , hogy az elektromos részeknél , elég egy kontakt hiba és ellehet baszni az időt vele szépen ... aztán voltszikranincsszikra ....
gyújtás problémámra semmi tipped sincs? kimértem a trafó secunder tekercsét (föld pont és gyertya kábel kivezető) az előirt ~5.5kiloohm megvan, a primer tekercset nem lehet kimérni, mert szűrőkondenzátor védi (csak a váltóáramot engedi át) ezt elfelejtettem leírni
úgy bizony ...
Jogos :) a hátsó részében volt, ahol a kereket hajtja meg
az nem ott volt ...
a variátor : elöl két szembefordított kúpos tárcsa amiket a centrifugális erő hatására elmozduló görgők szorítanak egymáshoz a fordulatnak megfelelően , hátul meg kuplungharang , és ált. 2 vagy hárompofás kuplung....közte ékszíj....
ezeknek nem tenne jót az olaj ....
Nekem volt benne oda is volt ütve 700cc (olajmennyiség)
a variátorba ne keressetek olajat ....
Hali! Mivel egy robogóról van szó, a hajtása CVT-s (Variátor), nekem Yamaha Mint robogóm volt, nagy sebességnél minden CVT-nek van egy olyasmi hangja, mint a repülők sugárhajtóműve Ha van robogós haverod kérd meg, hogy egy kigyorsítás erejéig had menj vele, és máris van hasonlítási alapod. Ha a tiéd ennél jóval hangosabb, akkor valószínüleg baj van. Elsőként nézd meg, van-e olaj a variátorban. Ha az is van, akkor elfogyott az ötletem, nem sokat értek a variátorokhoz, hülyeséget meg nem akarok írni
Hali! Leírom mi történt, a segítségeteket kérném. A karbit állítgattam, túlságosan lefolytottam, nyélgázon pörgött alig, aztán a felgyülemlett benzin ami nem égett el egy nagy csattanásal robbant, aztán leállt a motor. Onnantól kezdve nem volt szikra. Azt hittem a gyertya ment tönkre, de pár nap múlva visszamentem egy új gyertyával, és azzal sem szikrázott. aztán buzgattam egy kicsit, hol volt szikra hol nem, aztán végleg nem volt. Gyertyakábelre gyanakodtam, multiméterrel kimértem, 15 megaohm, megcsináltam, rendesen vezetett utána (Multiméter rövidzár mérővel sípolt) de úgy sem volt szikra. Azt nem gondolom, hogy a CDI egység ment tönkre, az induktív részre sem gyanakodnék. A motor egy 1998-as Aprilia Tuareg Rally 50-es, DUCATI energia CDI egység a gyújtása, Fekete műanyag házas, sorszáma: 323990, mellette lévő szám (szerintem gyártási idő): 90 02. A segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok!
Az a kérdésem lenne, hogy mitől van az, hogy: Piaggio free robim bizonyos sebességnél elkezd veszettül visítani? Valahonnan a váltó részről jön szerintem. Előre is köszi!
sziasztok tudtok nekem segíteni abban hogy...
Gyújtásra tettem a klx-emet csattant eggyet és elment a gyújtása,önindító lámpa duda minden..
Hol lehet benne a biztosíték vagy relé?
vagy valamelyik kábel csúszott szét?
Üdv!
Honda VT-k,750,VT500,VT600-as blokk alkatrészek,Yamaha xvs650 váz és blokk alkatrészek,xv920-as blokk(tr1blokk)1995-ös zx6r blokk és váz,Buell CDI,HD CDI,és amit Magyarországon nem találsz mi megpróbáljuk beszerezni neked Angliából bármilyen V2-es alkatrészt.
Üdv Kaczkó
Üdv!Igy ird be:bontospityu.hupont.hu
mátészalkán és környékén keresnék motor szerelőt aki tud karbit szinkronizálni?