Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerencse, hogy a szar akku nem tolta szét a feszültségszabályzót. Jó egészséget hozzá.
Ja, elfelejtettem megírni mi lett a nemindulós,lemerülős gondommal. Na szóval az akksit kicseréltem, és elvittem még ismerős motorszerelőhaverhoz a gépet, rámértünk a voltokra,mert ugye a fesszabályozót is gondoltuk elsőként. Na alapjáraton 13.8V fordulaton meg 14.4V szóval a fesszabályozónak nincs gondja,az akksicserével megoldódott a problémám! Még 1y köszönöm a segítségeteket!
karburátornál ami szóbajöhet ilyen hibánál: melléklevegő szívás a pillangöszelep tengelye mellett, vagy az átmeneti üzemanyagrendszer nem működik rendesen, mind a két hiba szegény keveréket eredményez ezen afordulaton és üzemmeleg motornál okozhat kopogásos égést, ha van rajta vákumos üzemanyagcsap azt is ellenőrizd!
Sziasztok érdekelne, hogy menyibe kerülhet 400-as VFR-hez hengerfejtömítés?
hát a jeladó nem biztos hogy ugyanolyan szögben áll meg stb de a helyén van... a CDI meg 4üteműé volt.... minden jónak néz ki de mégsem tökéletes. azt is mondták már hogy valami a karbival lesz de ezt nemhiszem
hello! Segítség kellene! Van egy 2003as runnerem teljesen gyári,de sajna INJEKTOROS! Nincs bajom vele,de majd szeretném karbisra alakítani,és 70esre átalakítani. A cél nem a szénnétuningolás lenne, hanem a mindennapi használat,és az,hogy 70km/h utazót vigye max olyan 100körül.most 70et megy nyélen(100kg alatt).
A problémám,hogy nem építettem még soha át karbisra. tudomásom szerint, kell egy másik hengerfej,ha marad az 50es henger,szívócsonk,karbi, vagy esetleg ledugózni az injektoros hengerfejet. Ennyire egyszerű lenne? Sokan leakarnak beszélni erről,mert "nem lessz tökéletes", "szarul fog menni" stb.

Ha valaki tud segíteni és van ideje, írja már le,hogy hogyan kell átalakitani.

elöre is nagyon köszi a segítséget!
Szép idő lesz ma, motorozz ide, és megnézzük. Hozz magaddal két sört, fizetségképpen. Előtte írj az emilemre , (adatlap)és küldök egy telszámot.
Heló mindenkinek! DRZ E változatáról van szó!a képen látható csavar érdekelne!ezt a csavart már én raktam bele...tiszta olaj volt minden,mivel sehol sem láttam olaj folyást,kizárásos alapon csak azon a lukon jöhetett.tehát tekertem bele egy csavart. mivel a rossz idő miatt nem tudtam még kipróbálni hogy továbbra is olajos lesz e a blokk környéke így az lenne a kérdés hogy oda kell e csavar vagy azzal pont ártok a mocinak,nem kell bele!?
Nem lehet hogy az alaplapcserénél nem ugyanoda került a jeladó?Biztos hogy ehhez való alaplap van feltéve?
A CDI meg csak a 4 ütemühöz való jó hozzá,a 2 ütemüé nem,pont a gyujtásszögváltozás miatt.
köszi a malaguti tippeket, kiprobálom.
Szia Kétpupu ! Keress valami olyan kontakthibát, ami fékezéskor megmozdulva elqródik vagy letestel . Panelbe forrasztott csatlakozó kitört a forrasztásból pl.
Ricsi ! Keress valami havert, mert lehet, pl.: hogy főtengely szimering rossz , vagy karburátor probléma van. De akármi is lehet. próbálj 0,7 mm-es gyertyahézagot állítani.
A gyertyapipa jó.
Az a szikra kicsi. Lehet, hogy trafócsere lesz a dologból. Ha kívül 3 mm mikor nyomáson, a hengerben kellene, hogy leadja , nem fogja, mert kicsi, gyenge !
hello

Tudna nekem valaki segíteni h mi lehet a a baja az sr-emnek nem idnul.Bele rakom a gyertyát és rá rugok és köpi a gyertyát nemtom be indítani mi lehet a baja?
előre is köszi a segítséget
Köszi a tanácsot! Yamaha dt 125r a típusa.A feszszabályzó az ülés alatt van,eléggé hátul. Elektromos kipufogószelep,a tank alatt vannak csatlakozások,meg egy fekete doboz,ez a kipufogószelepje. Felemelkedik a fordulat kissé dadogva,majd a vízben leáll. A gyújtásnál az oldaldekni tömítettsége mennyire számít? Előre is köszi!
Üdv a hozzáértőknek, meg akik nem Kérdés, van nálam egy Aprilia Atlantic 500, ez egy 1 hengeres robogó, ami a kérdés vele kapcsolatban, amikor hozzám került alig akart elindulni sok sok tekerés után gáz nélkül hajlandó volt beindulni, de gázhuzáskor be be fulladt nagy fékezéskor le is állt, szivacslégszürő van benne átmostam kitakaritottam jobb lett de még mindig maradt a fulladás nagy gáznál, gyertyát cseréltem megint jobb lett de nem tökéletes, ha bemelegszik jobb. probálkozzak injektortisztitóval? van esély hogy megjavul? Kicsit meghuzattam megint jobb lett most már csak akkor áll meg ha vészfékezéssel állok meg, ezt hogyan tudom megoldani, mert idegesitő hogy inditgatni kell iylenkor, lassu fékezéskor nem áll le de vészfék esetén igen, aki ismeri a tipust kérem segitsen mit nézzek meg, (a vizhöfok mérő alig mozdul ki ) . üdv
másik cdi-vel próbáltuk már azzal is ugyanez volt a jelenség. énis a rosz előgyújtásra gyanakszok de azt hogy lehet állítani ?
Probáld meg másik CDI vel!Vagy az alaplap nem pont azon a helyen van legalábbis a jeladó ahol volt.LEHET hogy rossz AZ ELŐGYUJTÁSOD ideje kis fordulaton.
Helló mindenkinek! lenne egy kis gondom és nemtudok rájönni hogy mi a baja a robogómnak. Egy 50-es 4T robogóról van szó. Hidegen beindult, melegen nem adott szikrát. Kicseréltük a gyújtótrafót, kábelt pipát, a gyertya jó, gyujtásalaplapot és mostmár van szikra. na és innentől jön a mostani hiba. alapjáraton jár a motor, csutkán megy faszául, félgázon is de mikor csak negyedgázt húzok vagy annál kisebbet akkor szaggat, olyan mintha detonációs égés lenne. Kicseréltük a hajtást mert nagyon kopott volt és a karburátorban a membránt megnéztük de nincs átszakadva meg semmi. Szívócsonkot is lecseréltük mert ki volt repedezve onnan nem szívhat falsot. Nem tudunk rájönni hogy mi a baja... ha valakinek van valami tippje írjátok már meg. Előre is köszi
jozsef.petro: megtettem amit írtál! A szikrát olyan3-4 mm-ről inkább 3 ról tudja csak áthúzni. A gyujtókábelt nemtudtam lemérni mert nem kiszedtehő bele van öntve.A gyertya pipa ha jól mértem akkor 4.3Kohm-ot mutatott.Várom a válaszod.Köszönöm a segítséget
yamaha cygnus 125 henger mellett közvetlen van egy nyilás a jobb oldalán mi lehet az mit kellene oda tenni ? kössz a segitséget
Vedd ki a gyertyát. Csavard le a gyertyapipát, és a szikrának a kábelértől minimum 6-8 milliméterről át kell ugrani . 10-12 mm nagyon jó. Ha ez nincs nézd meg a gyujtókábel , és a pipa ellenállását . A kábel 0-5 Kohm, a pipa 5 Kohm, kell legyen ! Majd írj mire jutottál.
Nekem Piaggom volt ott a szívó torok környékéről megy egy cső ami vákumot közvetít a benzin csaphoz ez nyitja meg. Nem ismerem konkrétan a Malagutit csak sejtem.hogy ennél is így működhet. Lehet, hogy szét kell szedni a csapot ha a cső jó, membrán baj is lehet.