Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs hibakód!
igen igen :) holnap megint beindítom ha nem fog esni a rohadék eső!
mumi-dt- Sorry:S most nézem azt nem is az enyémre írtad:S
Szia!
Nekem ott nincs semmy csatlakozó.Ott van egy olyan átalakító szerüség mint a különtrafós babettákon volt meg 1 gyujtótrafó oszt ennyi.Átkábeleztem már mindent csináltam és nemjó.Az a gyanúm hogyha felmelegszik zárlatos lessz valami és akkor kezd el rosszalkodni.nekem csak dadog a motor és ha 1 bizonyos fordulat alá esik a motor újra jó.
Szia!

Nem tudom pontosan melyik 125ös, de ha régebbi akkor a tank alatti, karburátor feletti csatlakozó szeret beázni /amelyik egy aluminium ,bordázott "dobozra" megy rá. Az enyémnek is ugyan ez a baja. ma jöttem rá előszőr el kezd dadogni magasabb fordulaton aztán le is áll ugye? még lehet a gyújtókábel valamelyik vége is szigeteléshibás, mert a vizet pont a trafó és gyertyapipa környékére veri föl...
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy van nekem egy Yz490-es krossz motorom.Mostanába olyna problémái vannak hogy elkezdem neki nyomni 5.be vissza engedem a gázt megint odehúzom és elkezd krákogni a motor.Rángat, kihagy, nem megy utána.Visszább esik a fordulat és ismét megy addig amíg ki nem húzatom.Segítsetek légyszíves.Kisebb gyertyahézagnál ritkábban csinálni. Több gyertyával is próbáltam már.Aki tud segíteni kérem segítsen.Köszönöm!
Ezt egy kis műszaki érzékkel meglehet állapítani, hogy elveszett onnan a csavar. Tegyél egy m6X10-es imbuszt.
szerinte igen am vanrajta berugo
Srácok meg tudnátok mondani h a Drz E hengerének az elején kb ahova a nyíl mutat... van egy 6-os luk(menetes) oda kell csavar vagy volt és elhagytam? egyébként a hűtőm és a kipufogóm és környéke elég olajos előfordulhat hogy a luk miadt?
előrre is köszi
üdv
hali, megtudnátok mondani hogy mekkora szelephézagoknak kell lennie egy 450 sx nél
bocsi de nem tudom hogy nekem reagáltok,cirip.
dob valamilyen hibakódot?
sziasztok. vki nem tudná nekem megmondani h egy 2ütetmű 125-ös-nek milyen az ideális kompresszió végnyomás értéke?
köszi hogy reagáltál a kérdésemre, a vékonyabb csöre gondolsz? ami a benzin csap alatt van?ugyanis a karburátorban nincs benzin.
Na öregem, ez nem vákuumcső probléma! Meg kellene állapítani, hogy melyik henger nem megy, és aztán megkeresni, hogy miért! Hát van egy pár hibalehetőség!
HA malaguti robogó nézd meg nem e a vákumos csapról lecsúszott a cső
Nem igazán ismerem ezt a tipust csak sejtem, hogy nem is igazán generátor van benne hanem mágnesindukciós tekercs tölti az aksit. Akkor pedig lehet ő is a ludas . Menetzárlatra gondolok. (ötlet)
egy kis segitség kellene,malaguti berugáskor nem jön űzemanyag az űzemanyag csöböl, nincs dugulás, benzin van benne
NDK-s gépek pl. trabi csináltak ilyet trafó fordított bekötése miatt esetleg megszakító hiba végett. / ez egy ötlet ETZ-m nem volt/
Közben rájöttem a hiba okára tényleg az volt amit írtál KÖSZI! vasi
Bontókban kell keresned, megnézed hová megy a vezeték a generátortól,( ahol az áram fejlesztődik), és ott kell, hogy legyen. Nem ismerem a motorodat,keress hozzá "service manualt" a NET-en , és akkor tudsz viszonyítani. De kell legyen valami szabályzó.
meg az hogy venni nem tudok nagyon mert itt a motoros boltba nem is hallottak ilyen motorról.szal nem tom honan kerítsek elő egyet
először is mtx 80 as. és ha az elektronikát megcsináltatom akkor mindent kicseréltetek rajta.csak kérdeztem h tudok e valamit csinálni.utána a fesszab az holvan mertkerestem de nemtaláltam.
B.+ , Janika ! Először is milyen motor ? Másodszor : Tönkrement a fesz.szabályzó. Meg valószínű az akku is ! Azt , hogy az akku tette tönkre a feszültségszabályzót vagy fordítva , innen nem tudom megmondani. Állítsd le szépen ! Kezdj el alkatrész után nézegetni, mielőtt még a gyújtáselektronikát is megdögleszted.
heló egy kérdés a motoromon nem jó a világítás legutóbb mikor mértem az akumlátort 38,7 volttal töltötte a világításnak pedig 9 voltot adott tudna segíteni valaki h milehet a baja? köszi