Sziasztok! Az ismerősömnek van egy 125-ös yamaha dt-je. Ha nagyobb vízbe ér a blokk,a motor egy idő után leáll! Mi lehet a probléma? Segítsetek kérlek! SOS !
Vagy így is lehet amit idézek egy másik fórumból:
Ok, so my options boil down to these:
Option 1.
Replace the current ECU with a non restricted ECU.
Attached File ECU.jpg (18.59K)
Number of downloads: 3
Positive / Negative:
+ Easy to install, as its pretty much identical to my own.
- Its difficult to locate one.
Option 2.
Replace the ECU with a new ignition system. For example a DYNA ignition system.
Attached File dyna_ignition_system.jpg (11.51K)
Number of downloads: 3
positive / Negative:
+ Will remove the speed-limiter as the original ECU is replaced.
- Will it fit my XJR1300? Uncertain.
- Does it need programming? Thats certainly my impression.
- I haven't got a clue how to program it, let alone install it.
Option 3.
Install a limit-cutter such as the RED REV from the company Posh in Japan.
Attached File RED_REV.jpg (46.18K)
Number of downloads: 4
positive / Negative:
+ Cuts the speed-limiter.
- Will the speedo still stop at 180 km/h although the actual speed it higher? Will it show a higher speed than what the original ECU allows?
- Difficult to locate one for a XJR1300 bike. Unless you read and write Japanese.
Option 4.
Get a socalled TRE (Timing Retard Eliminator)
Attached File TRE.jpg (10.59K)
Number of downloads: 2
positive / Negative:
+ Removes the speed-limit from the ECU.
- Speedo will most likely only show 180 km/h although the actual speed is higher.
- Next to impossible to find one that fits a XJR1300 bike.
Conclusion:
So, it seems that the most sensible thing for me would be to track down and buy a XJR1300 ECU with no speed-limitation.
People tell me that the XJR is unavailable in the US, and that I should look to the UK for one. I am also told to find someone who deals in bits and pieces of crashed bikes.
Could anyone point me in the right direction here? :)
Néztem a vidit. Bazz ez nagyon durva. Sztem ne nagyon közlekedj vele, mert bármi lehet a gond. Én gyertyacserével kezdeném, de nagyon sokminden lehet...
Sziasztok!Készülök venni egy yamaha xjr1300-at,de japán belpiacos a motor,ezért fojtott.Tudna valaki segíteni,h ez a fojtást,hogyan lehet kiszedni?Amúgy 180-as óra van benne,ott is tilt le.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy ETZ-hez. Azt csinálja a motor, hogy ha jár akkor melegszik a trafó de elég jól, és, mintha "kiégne" a kis kondenzátor egy idő után, mert elmegy a gyújtás, teszek bele egy új kondenzátort akkor megint van gyújtás, megint elmegy, megint új kondi megint gyújtás, megint elmegy és ez igy mehetne a végtelenségig. Ötlet valakinek?
basszus ma nem tudok fogalmazni, nincs egy értelmes hozzászólásom (nem mintha máskor lenne) oldalsztender kapcsoló a hiba forrása első körben - ez akart lenni na
Te neked kicserélték a blokkot, egy dieselre:D
Valami dugulás lehet, elektronika vagy megy vagy nem, de nem így, hogy egyzer-egyszer elkapja... vagy a rezonanciától a letestelő vezeték hozzáér egyszer egyszer a fémhez, és letestel...
de irigylem azokat akik ilyet tanulnak...
A kitámasztó kapcsolója lehet tönkrement, és ugy érzi így a gép, mintha nem lenne felhajtva, és így leállítja amotort, ez egy biztonsági cucc, minden motorban va, nézd meg nem e csúszott szét a vezetéke valahol, és hogy ha felhajtod, benyomja-e rendesen a kapcsolót
Sziasztok!
Elkelne egy kis segítség. Yamaha xt 600 -as motorom van egy ideje olyat csinál,hogy ha sebességbe teszem 1be de 2be is próbáltam, már azonnal leáll. Olyan mintha levenném a gyújtást. Egyébként könnyen indul nemfüstöl erős is. Mi a sz. lehet?
Ez a videós dolog ez jó ötlet! Egyébként ha a rossz vákuumcső miatt eldúsulna, akkor bazinagy fekete füstöt dobálna! Olyankor a gyertya is olyan fekete, mintha kormos lenne! Vedd fel azt a hangot, aztán majd kitaláljuk, hogy mi az!
Hát ne menjen nagyobb vízbe!
Szerintem valami zárlat okozza a leállást.
http://users.compaqnet.be/xjr1...
vagy így
http://www.yamahaxjrownersclub...
Vagy így is lehet amit idézek egy másik fórumból:
Ok, so my options boil down to these:
Option 1.
Replace the current ECU with a non restricted ECU.
Attached File ECU.jpg (18.59K)
Number of downloads: 3
Positive / Negative:
+ Easy to install, as its pretty much identical to my own.
- Its difficult to locate one.
Option 2.
Replace the ECU with a new ignition system. For example a DYNA ignition system.
Attached File dyna_ignition_system.jpg (11.51K)
Number of downloads: 3
positive / Negative:
+ Will remove the speed-limiter as the original ECU is replaced.
- Will it fit my XJR1300? Uncertain.
- Does it need programming? Thats certainly my impression.
- I haven't got a clue how to program it, let alone install it.
Option 3.
Install a limit-cutter such as the RED REV from the company Posh in Japan.
Attached File RED_REV.jpg (46.18K)
Number of downloads: 4
positive / Negative:
+ Cuts the speed-limiter.
- Will the speedo still stop at 180 km/h although the actual speed it higher? Will it show a higher speed than what the original ECU allows?
- Difficult to locate one for a XJR1300 bike. Unless you read and write Japanese.
Option 4.
Get a socalled TRE (Timing Retard Eliminator)
Attached File TRE.jpg (10.59K)
Number of downloads: 2
positive / Negative:
+ Removes the speed-limit from the ECU.
- Speedo will most likely only show 180 km/h although the actual speed is higher.
- Next to impossible to find one that fits a XJR1300 bike.
Conclusion:
So, it seems that the most sensible thing for me would be to track down and buy a XJR1300 ECU with no speed-limitation.
People tell me that the XJR is unavailable in the US, and that I should look to the UK for one. I am also told to find someone who deals in bits and pieces of crashed bikes.
Could anyone point me in the right direction here? :)
Best regards, Kenneth A.H.
Valaki megtudja mondani, hogy Benelli Velvet 150cc 4T motorba milyen motorolaj és milyen váltóolaj kell?
Köszi
saz
Tud valaki segíteni, ki vállal Danuviát? 4-5 apróságot meg kéne rajta csinálni... Semmi restaurálás.
Kösz.
Valami dugulás lehet, elektronika vagy megy vagy nem, de nem így, hogy egyzer-egyszer elkapja... vagy a rezonanciától a letestelő vezeték hozzáér egyszer egyszer a fémhez, és letestel...
de irigylem azokat akik ilyet tanulnak...
Elkelne egy kis segítség. Yamaha xt 600 -as motorom van egy ideje olyat csinál,hogy ha sebességbe teszem 1be de 2be is próbáltam, már azonnal leáll. Olyan mintha levenném a gyújtást. Egyébként könnyen indul nemfüstöl erős is. Mi a sz. lehet?
Feltöltöttem a videót magamhoz! Remélem kivehető valamennyire!
Feltöltöttem a videót magamhoz! Remélem kivehető valamennyire!
Feltöltöttem a videót magamhoz! Remélem kivehető valamennyire!
De majd meglessük a videón...