Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod van egy olyan nóta : "Anyám ha szeretsz egy kicsit, vegyél egy csónakot! "vagy szerelj rá csónakmotor blokkot .
Szia szilvi80!

Hát ne menjen nagyobb vízbe!
Szerintem valami zárlat okozza a leállást.
Sziasztok! Az ismerősömnek van egy 125-ös yamaha dt-je. Ha nagyobb vízbe ér a blokk,a motor egy idő után leáll! Mi lehet a probléma? Segítsetek kérlek! SOS !
Pl így:
http://users.compaqnet.be/xjr1...
vagy így
http://www.yamahaxjrownersclub...

Vagy így is lehet amit idézek egy másik fórumból:
Ok, so my options boil down to these:

Option 1.
Replace the current ECU with a non restricted ECU.
Attached File ECU.jpg (18.59K)
Number of downloads: 3

Positive / Negative:
+ Easy to install, as its pretty much identical to my own.

- Its difficult to locate one.

Option 2.
Replace the ECU with a new ignition system. For example a DYNA ignition system.
Attached File dyna_ignition_system.jpg (11.51K)
Number of downloads: 3

positive / Negative:
+ Will remove the speed-limiter as the original ECU is replaced.

- Will it fit my XJR1300? Uncertain.
- Does it need programming? Thats certainly my impression.
- I haven't got a clue how to program it, let alone install it.

Option 3.
Install a limit-cutter such as the RED REV from the company Posh in Japan.
Attached File RED_REV.jpg (46.18K)
Number of downloads: 4

positive / Negative:
+ Cuts the speed-limiter.

- Will the speedo still stop at 180 km/h although the actual speed it higher? Will it show a higher speed than what the original ECU allows?
- Difficult to locate one for a XJR1300 bike. Unless you read and write Japanese.

Option 4.
Get a socalled TRE (Timing Retard Eliminator)
Attached File TRE.jpg (10.59K)
Number of downloads: 2
positive / Negative:

+ Removes the speed-limit from the ECU.

- Speedo will most likely only show 180 km/h although the actual speed is higher.
- Next to impossible to find one that fits a XJR1300 bike.


Conclusion:
So, it seems that the most sensible thing for me would be to track down and buy a XJR1300 ECU with no speed-limitation.
People tell me that the XJR is unavailable in the US, and that I should look to the UK for one. I am also told to find someone who deals in bits and pieces of crashed bikes.

Could anyone point me in the right direction here? :)

Best regards, Kenneth A.H.
Néztem a vidit. Bazz ez nagyon durva. Sztem ne nagyon közlekedj vele, mert bármi lehet a gond. Én gyertyacserével kezdeném, de nagyon sokminden lehet...
Sztendernek az érzékelője szar...
Sziasztok!Készülök venni egy yamaha xjr1300-at,de japán belpiacos a motor,ezért fojtott.Tudna valaki segíteni,h ez a fojtást,hogyan lehet kiszedni?Amúgy 180-as óra van benne,ott is tilt le.
Üdv!


Valaki megtudja mondani, hogy Benelli Velvet 150cc 4T motorba milyen motorolaj és milyen váltóolaj kell?

Köszi


saz
Üdv.

Tud valaki segíteni, ki vállal Danuviát? 4-5 apróságot meg kéne rajta csinálni... Semmi restaurálás.
nicasilos hengert kell bejáratni?
Kösz.
helo,valaki nem tudna segiteni hogy aprilia rs 50-ben hol van a termosztát?jó lenne egy kis segitség!köszi
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy ETZ-hez. Azt csinálja a motor, hogy ha jár akkor melegszik a trafó de elég jól, és, mintha "kiégne" a kis kondenzátor egy idő után, mert elmegy a gyújtás, teszek bele egy új kondenzátort akkor megint van gyújtás, megint elmegy, megint új kondi megint gyújtás, megint elmegy és ez igy mehetne a végtelenségig. Ötlet valakinek?
basszus ma nem tudok fogalmazni, nincs egy értelmes hozzászólásom (nem mintha máskor lenne) oldalsztender kapcsoló a hiba forrása első körben - ez akart lenni na
Te neked kicserélték a blokkot, egy dieselre:D
Valami dugulás lehet, elektronika vagy megy vagy nem, de nem így, hogy egyzer-egyszer elkapja... vagy a rezonanciától a letestelő vezeték hozzáér egyszer egyszer a fémhez, és letestel...
de irigylem azokat akik ilyet tanulnak...
A kitámasztó kapcsolója lehet tönkrement, és ugy érzi így a gép, mintha nem lenne felhajtva, és így leállítja amotort, ez egy biztonsági cucc, minden motorban va, nézd meg nem e csúszott szét a vezetéke valahol, és hogy ha felhajtod, benyomja-e rendesen a kapcsolót
Sziasztok!
Elkelne egy kis segítség. Yamaha xt 600 -as motorom van egy ideje olyat csinál,hogy ha sebességbe teszem 1be de 2be is próbáltam, már azonnal leáll. Olyan mintha levenném a gyújtást. Egyébként könnyen indul nemfüstöl erős is. Mi a sz. lehet?
gondolom a szervizben megnézték de úgy tűnik nem az a baj! elektronika
nagyon durva, vezérműlánc feszítő meglett nézve?
Na hali!

Feltöltöttem a videót magamhoz! Remélem kivehető valamennyire!
Na hali!

Feltöltöttem a videót magamhoz! Remélem kivehető valamennyire!
Na hali!

Feltöltöttem a videót magamhoz! Remélem kivehető valamennyire!
yamaha cygnus 125 henger mellett közvetlen van egy nyilás a jobb oldalán mi lehet az mit kellene oda tenni ? kössz a segitséget
nem szokott fekete füstöt eregetni úgyh nem tudom! talán néha kékes füst melegítésnél
Ez a videós dolog ez jó ötlet! Egyébként ha a rossz vákuumcső miatt eldúsulna, akkor bazinagy fekete füstöt dobálna! Olyankor a gyertya is olyan fekete, mintha kormos lenne! Vedd fel azt a hangot, aztán majd kitaláljuk, hogy mi az!
Én első körben a gyertyát meg a benzinpumpát nézném meg.
De majd meglessük a videón...