Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az igen! de az is érdekes h 3 éves a motorom és átlagos használatban van. munkába jártam vele meg néha túrázgatni ilyenek.
Vicces lenne ah mégis a gyertya lenne a ludas.......az utóbbi időben csúnyán megviccelt még új gyertya is...
tehát: motor beindít megvárom míg eléri a kb 80 fokot de van h már ilyenkor melegítéskor is kiadja ezt a hangot. mondom olyan mintha 3 henger menne és ilyenkor magától változik. tényleg az lenne a legjobb ha felvenném videóra! elindulok vele és ugyanez nincs erő alig akar visszajönni a nyomaték. húzok egyet kicsit letiltatom és akkor jó egy pár másodpercig de aztán vissza áll.
És ha húzod neki, akkor egy darabig csinálja és egyszercsak elindul?
na majd holnap akkor felveszem szerintem. amikor ezt csinálja akkor az ereje is elmegy és olyan mintha 3 henger menne csak. aztán ráhúzok és nagy nehezen visszajön az erő és a hang is de ha visszaengedem a gázt akkor megint csinálja! van h gázadásnál is ugyanúgy marad
Igaz, h az E85 tisztítja a rendszert. Lehet, h a benzinpumpád rossz, annak szokott ilyesmi hangja lenni. De miért nem veszed fel kamerával és rakod fel ahol lehet hallani a hangot?
még valami zikzakk

akkor is ez a baja szerinted ha egyszer előjön egyszer meg nem? tehát van h egy ideig megy normálisan nem csinálja ezt a köcsög rrrrrrrr hangot nem akar lefulladni minden jó. aztán megint
tényleg, egy olyat hallottam h tankolásnál keverjem E85-el a benzint és állítólag kitisztítja a rendszert. Nem tudom h igaz e.
köszi
nézd meg kap-e benzint rendesen, vákumos a csap, működik-e megfelelően
karbi takarítás ALAPOSAN, úszószint beállítás
aztán a szívótorkot is nézd meg milyen nem-e kap falsot
Hali!
Még mindíg sz@r a 3kj-m. Kicseréltem a gyertyát, be se indúlt. a keveréken, hiába állítok.Ha eldöltöm oldlalra, úgy pöfög 2 percet, mintha kicsit menne, de utánna megint meghal.
Leszedtem az oldaldeklit, széthúztam a kupplungot, de a kontrasztrugó nem nyomta össze, lehet hogy a kis rozsdától ami ott volt, ennek lehet valami köze hozzá?
köszi a válszt.
Vagy mint a rózsaszín párduc a vaginában!
oké csak még elötte meg kell keresnem a szerszámaimat mert úgy eltűnt a kistáska mint szürke szamár!
Jaaaaaaaaaaaa! Szerintem meg tudod, ha ez a baj! A vákuumcsövek a szívócsövekre vannak csatlakoztatva. Bár nem ismerem ezt az évjáratot. Nyisd fel a tankot, és szereld le az air-boxot, és akkor látni fogod! Le is fotózhatnád, és akkor már látnám én is!
Úgy, hogy én is meg tudom csinálni vagy szerviz? Hol van egyáltalán ez a cső?
oké! remélem h sikerül megcsinálni!
Azért mérget ne vegyél rá, hogy ez lesz a gond! Ez csak egy lehetséges ok, amivel már találkoztam. Hogy érted, hogy "szervizes buli"?
Mééééég! mééééég!
Szerintem már postázhatod, a zikk-zakk elég pontos diagnózist szokott adni. majd írd meg mire jutottál !
Na hello!

Hát ha ez lesz a gáz akkor küldök neked egy pezsgőt bassza meg! Ez szervizes buli?
Rendben,köszi az eddigi segítséget .Hali
Szeva! Én is találkoztam már ezzel a problémával! Egy 750-es Gixxeren. A vákuumcső lyukas volt egy helyen, de nem lehetett látni a sérülést a gumicsövön, csak ha nyomás alá helyeztem és kitágult a lyuk. Ilyenkor az IAP-szenzor "hibás" nyomásértékkel dolgozik, és eldúsul a keverék! Tiszta szopás, leszívtam magam, mire megtaláltam, hogy mi a baj! Hibakódot sem generált, mert ugye nem volt elektromos hiba.
a 350es cagiva kuplungja melegen "kilágyul"
megnő a holtjáték, meg tök könnyű behúzni (1ujjal erőlködés nélkül)
kiemel rendesen, nem csúszik szóval üzemel
hidegen meg olyan mint szokott, pár napja van ez a dolog
mi lehet vele?
szia Atiszx potosan nem toom meg ense ez atool fug h a motor fekcsovej fem vagy sima gumi csovek. megjegyzem a gumi cso nyaron a meleg-be meg enged es tob fekolaj t vesz fel. ezrt lacik h fekolaj tarataiba kevesebet mutat a nivo. Ne tolcs meg utana. mert szet nyomja a csoveket (ha gumi)