Hello Csika1 te lehet hogy tudod. Milyen az olajzási rendszere a crf450x-nek?
Szárazkartereseknek van egy külön olajtartály de ennek nincs ha van hol? A váltó olaj viszont külön van a motorolajtól.
El kell kezdeni nyomozni! Gyújtás kapcsolótól , a jeladón keresztül a gyertyapipa-kábelig akármi lehet. Merre laksz, az országban? Mert ha nem messze, eljössz, és megnézegetjük. Írj az E-mailemre !
Van egy kurva nagy problémám és már a falra mászom tőle mert senki semmit nem tud mondani! Mindenki csak találgat. Van egy K7 600-as gixxerem. Az a gáz vele, hogy függetlenül a motor hőmérsékletétől és mindentől néha elkezd kerregő hangot adni kb így: rrrrrrrr. :) (nagyon idegesítő) Ilyenkor esik a teljesítmény és mintha többet is fogyasztana. Ahogy elkezdem jobban húzni neki akkor nagy nehezen visszatér a normális hangja és ereje. Ez a viselkedés néha előjön néha eltűnik. Több szervizben voltam már de semmi. kompjuter minden megvolt! Ennyit mondtak: semmi baja!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert tényleg kész vagyok miatta! Ha van még kérdésetek akkor kérdezzetek mert lehet, hogy nem jutott eszembe valami amit még írnom kellett volna.
Lazának laza, ezzel nincs is gond csak cseszi a fülemet, hogy kattog:S Nem szeretném ha elcsettenne valamiért, főleg nem a pályán , ezért kérdeztem, és azt még szabad, ingyéé van.
Hello Milyen az olajzási rendszere a crf450x-nek.
Szárazkartereseknek van egy külön olajtartály de ennek nincs ha van hol? A váltó olaj viszont külön van a motorolajtól.
a külföldi papírossal óvatosan. Nem olyan rég volt egy mocc amit szándékomban állt megvenni, az ráadásul svájci (unión kívüli) volt. A Sugómotor lepapírozta volna nekem, az mindennel együtt 130ezer ft lett volna.. igaz 1100as volt a vas. De egy ekkora lapapírozása is benne van legalább 70ezerbe
Halihó!
Újabb kérdésem lenne...kattognak a szegecsek a féktárcsámon, a jobb oldalon csak, fékezéskor jobban, de ha tolom, akkor is, bár nem annyira.. jó a sejtésem, ha azt mondom vetemedett, vagyis görbe a tárcsa? Azon lehet segíteni, vagy kuka? Thank!
Na most még azt nem tudom hogy magyar papírost vagy külföldről behozotat jobb-e megvenni? Ahogy nézegettem azonos árban "ha a külföldit lepapíroztatva, névreírva veszem meg" akor jobat kapok olaszból csak több vele a macera. De sokan ugy hírdetik hogy teljes hitelügyintézést válalnak.
a vételárra az átírás szűk 50ezrén felül még legalább ennyid legyen.. bármit is fogsz venni azon vagy a gumi nem lesz jó, vagy a lánc vagy kormánycsapágy, fékbetétek etc. Költségmentes motor új motoron kívül nincs.
Mégis mit vársz egy 15 éves motortól? 20ezer kmet?
Állapot alapján válassz ne kilométer óra szerint! Bőven 100 ezer felett elmennek rendszeres karbantartással. Inkább a futóműre kell majd többett költeni, csapágyak ezazamaz.
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és valószínűleg egy 94-97 évjárat közötti Transalp lesz a jelölt de, szinte mindben 60.000 kilóméter körül van és nemtudom hogy ezek menyit menek el komolyab szervizelés nélkül. Ha valaki tudna segíteni azt megöszönném nagyon,
Mi az ami ezekben hazaérhet? Elég dugót gyűtűt cserélni benük? Vagy hogyan is van ez?
Helló!Vennék egy 50-es yamaha robogót. A BWS az egyik jelölt. Egy képen láttam, hogy a kipuf. dob + a védő műanyagja pont olyan mint a régi Jog-é. A motorja is ugyanaz? mert az nagyon jól gyorsuló kis gép. Remélem tud valaki segíteni!
Sziasztok,van egy honda cr 250-em(2007),és nem tudok rájönni mi baja lehet a power szelepnek,olyat csinál hogy félig kinyit,addig megy is a moci ahogy kell utána pedig megtorpan és vissza felé zár a power.Elöször azt mondták hogy cdi electronika(a fejidomnál)azt ki is cseréltem de még mindig ezt csinálja.Talán a power motorja szar?
Szia Atiszx nekem is 1 szer eszt csinalta csak a forgalom keloskozepen. na en a kovetkezot csinaltam:: ki csereltem a fek fojadekot+at neztem az egesz fek csoveket majd az oszekoto pontokon meg huztam meg a csatlakozot. ezutan nem volt vele baj...... nekem 1 gixxer 600 srad van
Szárazkartereseknek van egy külön olajtartály de ennek nincs ha van hol? A váltó olaj viszont külön van a motorolajtól.