Hát ezt nagyon sokáig lehetne vitatni... Sztem:
Karbis előny: gyorsabb gázreakció, relatív kevés hibalehetőség, és olcsóbbak az alkatrészek hozzá, beállítható "könnyen", lehet tuningolni...
Injektor előny: fogyasztás, nem kopik, állandó egyenletesség, másodlagos pillangószelepsor, nem öregednek el benne az alkatrészek...
Én azzal a kérdéssel fordúlnék hozzátok hogy mi a különbség az injektoros és a karbis motor közt, mármint melyiknek mi az előnye/hátránya? Előre is köszönöm!
Hello! Jól mondod mert valószínü hogy levegős a féked! Ezt te is tudod orvosolni mégpedíg úgy hogy ott a nyeregnél keresel egy csavart amit ha meg lazítassz akkor folyik az olaj! Ez álltalában egy olyan csavar szokott lenni aminek a teteje lyukas! Na ezt a csavart meg lazítod és érdemes rá húzni egy kis csövet arra a "csecsre" ezt bele vezetni egy edénybe és el kezded egyenletesen pumpálni a féket és a csövön látod hogy mikor jött ki a levegő (ekkor már sűrű olaj jön és nem pedig "bubis") utánna le húzod a csövet vissza húzod a csavart és kész! (hozzá teszem hogy én ezt kisebb motoron csináltam de szerintem ez az elv nem sokkal tér el a többitől) Remélem tudtam segíteni!
Hűha, ez nem gyenge dolog ilyet még nem hallottam... szerintem valami kontakthiba lehet, esetleg a ventilátor reléje kaphatott egy kis vizet, és ez betett neki... de vannak itt sokkal jobban értők is ehhez
Tudom hogy nem látogatom sokat a fórumot meg nem vagyok aktív tag de most mégis el kellene egy kis segítség!Tegnap lemostam a gépet jó alaposan semmi gond nem volt vele elindult minden oké, aztán elindítottam ma is és rögtön az első perc után bekapcsolt a ventilátorja nem tudtam hova tegyem aztán egy 5 perc után le is állt majd mondom jól van akkor vissza rakom a motort a helyére visszaraktam állt a gép mág vagy 15 perce és csak úgy hip hop bekapcsolt a venti itt már kezdett gyanús lenni a dolog aztán kiszedtem a biztit elíndítottam a motor felmelegítettem majd beraktam a bizitit leállítottam a gépet majd 5 perc után a venti is kikapcsolt azt hittem helyre állt a dolog ez délután 5 kor volt ma és ahogy ezt a bejegyzést el kezdtem volna írni a fórumra apám szól fel hogy GYEREK MEGY A MOTOR VENTILÁTORJA MOST KAPCSOLT BE! NA EZ MITŐL LEHET?Tehát durva 5 óra elteltével csak ugy magától bekapcsolt mi lehet ez? KÉRLEK SEGÍTSETEK!?
Üdv!
Ktm duke 640 feketén füstöl.A tulaja azt mondja a sok üzemanyagtól.Nagyobb karbi van rajta,meg ki tudja mekkora fúvóka.Lehetséges,hogy ez az oka?
A kezemet a kipufogó elé tartva egy nagy gázadására kormos lett.
Ha enné az olajat,kék lenne,nem?De javítsatok ki,nem értek a négy ütemhez.
Sziasztok.Olyan problémám lenne,hogy elszállt az első fékem,semmi ellenállás nincs ha behúzom a fékkart(Kawazx6r(2005),van benne fékolaj,de már elhasznált,így azt mindenképp cserélem,fékpofa,féktárcsa jó.Elfogadnék pár tippet,hogy pl légtelenítés menetét valaki elmondaná megköszönném,és pluszba még,hogy mit érdemes megnézni.Előre is köszi.
Sziasztok motorosok! Van egy Kawasaki KX 250-esem! úgy építettem össze szinte a semmiből! Vannak problémái amiket meg tudok csinálni azonban vagy egy olyan problémája is amit nem! A probléma a következő! 1-esben felpörög magától! Mi lehet a baja? Én szétbontom bárhol csak jöjjek rá!
Sziasztok,
van egy fura dolog a motorommal, mégpedig a következő: mondjuk 5. sebességben néha 65 kmh a vége, néha 72 kmh. ( egy 80-as mociról van szó )És nem tudom mitől függ. Karbi most lesz cserélve, szóval kérdés elméleti csupán, de szeretnék rájönni, mert bosszant. A subertű ugye nem tud vándorolni le, meg fel, és elméletileg a légszűrő elenállása/beszívott levegő mennyisége sem változik.
Ahogyan a benzinszűrő áteresztőképessége sem,mégis olyat produklál, mintha nem kapna eleget valamiből.
Helló!
Van egy jog 3kj-m. Az a problémám,hogy csuma gázra nem megy , mintha nem kapna "anyagot" . Szétszedtem már a vákumpumpát, karbit, megnéztem már az automata szivatót is. 12 v ra lassan "kinyomja a kis tüskét" . Ezt gyorsan kellene neki? De ha nem dugom össze a szivató dugóját, akkor is ezt csinálja. Benzin van, légszűrő nélkül is megmaradt a probléma.
Reménytelen a helyzetem, légszi segítsetek.
Üdv.
úgytünik 1 ideig nemigen lesz megoldva a koszolós probléma , ezer a dolog , viszont majd a fékolaj csere is esedékes, ismerősöm mondta hogy neki van valami "félverseny" fékolaja, ahogy volt neki félverseny fékbetéte is csak leropogtatta a zx12-es ninját . Egyébként köszönöm az ötleteket, valamikor a közeljövőben megpróbálom beiktatni a "műtétet".
Az igaz hogy van, de szerinted szereztem ott valami gyakorlatot?
A gyakorlatot akkor szereztem, amikor szétszereltem az előző motorom, meg műhelyekben jártam, illetve a szakikkal beszéltem
Hegesztettem ma széket. Szép nem lett de még nem törött össze alattam
Karbis előny: gyorsabb gázreakció, relatív kevés hibalehetőség, és olcsóbbak az alkatrészek hozzá, beállítható "könnyen", lehet tuningolni...
Injektor előny: fogyasztás, nem kopik, állandó egyenletesség, másodlagos pillangószelepsor, nem öregednek el benne az alkatrészek...