Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóvan Neked azért van egy gépiparid, nem teljesen vaktában álltál neki. De emberek gyártották, földi technológia. Ha valaki nem béna, akkor menni fog.
Azt már nekem is mondták hogy nem a legjobb ötlet otthon szétszedni, de sztem csak az marad, délután asszem lessz is rá időm, már csak ennyi baja lenne, egyébként sztem nem túl bonyolúlt ahogy nézegettem neten leírásokat. Köszönöm a válaszod
Tuti hogy nem húzódik vissza. Anno megnéztem a sajátomat, egyáltalán nem egyenletesen működtek. Takaritás után javult a helyzet. Valahol azt olvasta, hogy a féknyergeket otthon semmmiképp ne szedjük szét. Hát én ezt az után olvastam hogy már össze is raktam
hali, lenne 1 kis problémám, nagyon koszol az első fékem, tudom hogy a legtöbb mocinál ez normális de ez már idegesítő , fogja is a mocit stb. Lehetséges hogy az eggyik fékmunkahenger nem húzódik vissza rendesen, vagy esetleg a féktárcsák kopotsága, fékolaj befolyásolja? válaszokat, tippeket köszönöm
(zzr 400)
Jó ötlet, ha véletlenül a fesszab rossz akkor az akksit rövid távon kisebb eséllyel teszi tönkre. én 14-es akksit raktam bele és az új szabbal nagyon jól dolgozik. Amúgy 15 pénz az után gyártott szabályzó és jól dolgozik ráadásul nem melegszik annyira mint a gyári. Ha az a baj a meteornál vettem a gyári száma megvan.
Helló!Ha megfelel 3000Ft-ért adok egy másikat!
Omega motor Gyöngyös. Nem drágábbak mintha egy ipari céghez beviszed és megcsináltatod, és ők gondolom vágják!
Nemrég beszéltem az egyik ismerősömmel, ő is azt mondta méressek rá a feszültségszabályozóra, mert lehet az a bibi... Mindegy az új akksi megvan, de elmegyek ismerős szerelőhöz ők vágják ezt a témát,és megméretem velük a szabályzót, elvileg ha az értékek nem azok akkor egyből kiderül hogy mi a hiba..
help help help derbi fenix 50cc gyujtástrafómból ahova a gyújtáskábel rámegy letört a kis réz pöcök amibe a kábelt be lehetett tekerni. meg lehet valahogy patkolni, vagy valakinek valami ötlete? köszönöm:gege
Hello !
Nem tud valaki olyan esztergályos v CNC műhelyt ahol esteleg hajtókart meg tudnak perselyezni ?
Ócsán van egy elég jó hej csak az nekem picit távol van...
Hatvan -Gödöllőhöz közel kéne
Ha valaki tudna azt megköszönném
gyári előírásoknak pont megfelel:)
Helló!
A hűtővíz zöld színű,és nem fogyott belőle egy deka sem!
a fehér füst vízre utal, valahogyan bekerül az égéstérbe vagy a kipufogóba! a hűtőfolyadék szine nem kék véletlenül?
Rendben...
Nagyon szűkösen elégnek tűnik, de ehhez tip-top állapotban kell lennie mind motorikusan mind gyújtásilag. Javaslom nézd végig a gyertyakábel-pipa dolgokat, és méregess, és írj mire jutottál.
Yuasa YTX12-BS
10 Ah
12 V
180 A
150x87x130 mm
Pólus/szellőzés: B
Súly savval: 4,2 Kg
Sav mennyisége: 0,6 L

Ez a paraméter onnan van ahonnan megrendeltem az akksit!
Szia jtomas!
Én is igy tudtam 10-30. +5 tűrés.
Helló mindenki!
Ha valaki tud kérem segítsen!
Dr-z 400s 2002 el kezdett töményen füstölni (fehér füst)leállt és a légszűrőn keresztül kifosott valami löttyöt!
A víz nem forrt soha,az olajszint és a víz szint nem változott!
(a légszűrőszivacs tele volt kék folyadékkal-gondolom a légszűrőolaj-de nagyon sok volt benne)
Ha a hengerfejet le kell szedni akkor ki kell venni az egész blokkot,vagy kifér a váz alatt?
Előre is köszönöm a segítséget!
Köszi szépen ezeket azért megnézem,mert csak gyertyával néztem szikrát,a tankból csak úgy öklik,úgyhogy az nem gond a karbi viszont már spec.úgyhogy akkor orvoshoz megyek:)Köszi mégegyszer
Keress valami közeli hozzáértő havert, mert pl: a szikra kint jó, bent nyomáson nem biztos. letekered a pipát, és ha a szikra kint 6-8 mm-ről átugrik akkor az jó! Következik a benzin. Mennyi folyik át a tankból, vagy csak szivárog? Ha ez jó akkor karburátor. Fuvókák nincsenek eltömődve? Stb.......
Sziasztok,ha tud vki,kérem segítsen!Honda CR 97' teli tank,bekeverve 1:40-be zsír gyertya-gyertyák szikra van,benzin van,se tolásra se rúgásra,dugó meg stb.jók,eddig elsőre beröffent,most meg hidegen elindul két perc menet után lehörög,aztán vége.
Szia!Szívó:0.11-0.19 ,kipufogó:0.22-0.31 .
És mit szólsz egy gyújtás állításhoz?
Szerinted van esély hogy megváltozzon a hiba?
Ja és ha valaki tudja a szelephézagot (10-30)?
Csak nem olyan egyszerű mivel mélyen bent van a gyertya a hengerfejben.
Műszerem most nincs hozzá de a henger szerintem meg megy a kábel csere hát nem tudom hogy el ér-e odáig?