Azt már nekem is mondták hogy nem a legjobb ötlet otthon szétszedni, de sztem csak az marad, délután asszem lessz is rá időm, már csak ennyi baja lenne, egyébként sztem nem túl bonyolúlt ahogy nézegettem neten leírásokat. Köszönöm a válaszod
Tuti hogy nem húzódik vissza. Anno megnéztem a sajátomat, egyáltalán nem egyenletesen működtek. Takaritás után javult a helyzet. Valahol azt olvasta, hogy a féknyergeket otthon semmmiképp ne szedjük szét. Hát én ezt az után olvastam hogy már össze is raktam
hali, lenne 1 kis problémám, nagyon koszol az első fékem, tudom hogy a legtöbb mocinál ez normális de ez már idegesítő , fogja is a mocit stb. Lehetséges hogy az eggyik fékmunkahenger nem húzódik vissza rendesen, vagy esetleg a féktárcsák kopotsága, fékolaj befolyásolja? válaszokat, tippeket köszönöm
(zzr 400)
Jó ötlet, ha véletlenül a fesszab rossz akkor az akksit rövid távon kisebb eséllyel teszi tönkre. én 14-es akksit raktam bele és az új szabbal nagyon jól dolgozik. Amúgy 15 pénz az után gyártott szabályzó és jól dolgozik ráadásul nem melegszik annyira mint a gyári. Ha az a baj a meteornál vettem a gyári száma megvan.
Nemrég beszéltem az egyik ismerősömmel, ő is azt mondta méressek rá a feszültségszabályozóra, mert lehet az a bibi... Mindegy az új akksi megvan, de elmegyek ismerős szerelőhöz ők vágják ezt a témát,és megméretem velük a szabályzót, elvileg ha az értékek nem azok akkor egyből kiderül hogy mi a hiba..
help help help derbi fenix 50cc gyujtástrafómból ahova a gyújtáskábel rámegy letört a kis réz pöcök amibe a kábelt be lehetett tekerni. meg lehet valahogy patkolni, vagy valakinek valami ötlete? köszönöm:gege
Hello !
Nem tud valaki olyan esztergályos v CNC műhelyt ahol esteleg hajtókart meg tudnak perselyezni ?
Ócsán van egy elég jó hej csak az nekem picit távol van...
Hatvan -Gödöllőhöz közel kéne
Ha valaki tudna azt megköszönném
Nagyon szűkösen elégnek tűnik, de ehhez tip-top állapotban kell lennie mind motorikusan mind gyújtásilag. Javaslom nézd végig a gyertyakábel-pipa dolgokat, és méregess, és írj mire jutottál.
Helló mindenki!
Ha valaki tud kérem segítsen!
Dr-z 400s 2002 el kezdett töményen füstölni (fehér füst)leállt és a légszűrőn keresztül kifosott valami löttyöt!
A víz nem forrt soha,az olajszint és a víz szint nem változott!
(a légszűrőszivacs tele volt kék folyadékkal-gondolom a légszűrőolaj-de nagyon sok volt benne)
Ha a hengerfejet le kell szedni akkor ki kell venni az egész blokkot,vagy kifér a váz alatt?
Előre is köszönöm a segítséget!
Köszi szépen ezeket azért megnézem,mert csak gyertyával néztem szikrát,a tankból csak úgy öklik,úgyhogy az nem gond a karbi viszont már spec.úgyhogy akkor orvoshoz megyek:)Köszi mégegyszer
Keress valami közeli hozzáértő havert, mert pl: a szikra kint jó, bent nyomáson nem biztos. letekered a pipát, és ha a szikra kint 6-8 mm-ről átugrik akkor az jó! Következik a benzin. Mennyi folyik át a tankból, vagy csak szivárog? Ha ez jó akkor karburátor. Fuvókák nincsenek eltömődve? Stb.......
Sziasztok,ha tud vki,kérem segítsen!Honda CR 97' teli tank,bekeverve 1:40-be zsír gyertya-gyertyák szikra van,benzin van,se tolásra se rúgásra,dugó meg stb.jók,eddig elsőre beröffent,most meg hidegen elindul két perc menet után lehörög,aztán vége.
Csak nem olyan egyszerű mivel mélyen bent van a gyertya a hengerfejben.
Műszerem most nincs hozzá de a henger szerintem meg megy a kábel csere hát nem tudom hogy el ér-e odáig?
(zzr 400)
Nem tud valaki olyan esztergályos v CNC műhelyt ahol esteleg hajtókart meg tudnak perselyezni ?
Ócsán van egy elég jó hej csak az nekem picit távol van...
Hatvan -Gödöllőhöz közel kéne
Ha valaki tudna azt megköszönném
A hűtővíz zöld színű,és nem fogyott belőle egy deka sem!
10 Ah
12 V
180 A
150x87x130 mm
Pólus/szellőzés: B
Súly savval: 4,2 Kg
Sav mennyisége: 0,6 L
Ez a paraméter onnan van ahonnan megrendeltem az akksit!
Én is igy tudtam 10-30. +5 tűrés.
Ha valaki tud kérem segítsen!
Dr-z 400s 2002 el kezdett töményen füstölni (fehér füst)leállt és a légszűrőn keresztül kifosott valami löttyöt!
A víz nem forrt soha,az olajszint és a víz szint nem változott!
(a légszűrőszivacs tele volt kék folyadékkal-gondolom a légszűrőolaj-de nagyon sok volt benne)
Ha a hengerfejet le kell szedni akkor ki kell venni az egész blokkot,vagy kifér a váz alatt?
Előre is köszönöm a segítséget!
Szerinted van esély hogy megváltozzon a hiba?
Műszerem most nincs hozzá de a henger szerintem meg megy a kábel csere hát nem tudom hogy el ér-e odáig?