Jön ki a trafóból 2 kábel. felcseréled a kettőt, amelyikről a hármas hengerhez is meg. De a legjobb lenne, ha ellenőriznéd a szikrát.Levett pipával,6-8mm-t kell, hogy átüssön levegőn testhez. Vagy mérd meg a gyújtókábel ellenállását, 5Kohm a pipa,+5Kohm a kábel.hasonlítsd össze, +- 10%-on belül kell legyen.
Elqrtam. A trafón amelyikről a 3-as henger kapja a gyujtást , cseréld meg a két kábelt. A szikrának át kell ugrani testhez 6-8 mm-ről. Mindkét kivezetésen. De akármi lehet.
Sziasztok!
Még én új itt vagyok.
Megszeretném kérdezni töletek van egy 1998-as ZX 6R-em és alapjáraton olyan hangja van mintha ki fujna a kipufogó szelepnél a motor, de én levettem a hengerfejet be is lett csiszolva és a szelepek is be állítva (10-30 század millimétere ha ez jó? +-5 század eltéréssel) ja és ezt a motort igy ezzel a hibával vettem.
Köszönöm annak aki tud segíteni ebben a problémámban
csáó. mz babettagyujtás téma.. . ha felsőholtponton van a dugó,akkor miszerint álitsam a babetta alaplapját be, a forgórészen levő bevágás legyen egyvonalba az álorészen bevágott jellel.vagy a forgórész hátsó kis mágnes darabja legyen egyvonalba az álorészen levö jelfogo alján levő vasdarabbal? valamint,hogy a jelado és a jelfogo közt mekkora hézagnak kell leni,hogy müködjön?lehet kicsit bonyolultan irtam le de csak igytudom elmonda meg majd teszek fel képet ezzel kacsolatba. köszi
Hát meglátjuk, holnap jön meg az akksim, ugyan olyan eredeti Yuasa japán, még szerencse hogy a neten találtam olyan céget aki nem akar lehúzni. Itt a helyi kereskedés aztmondta 30-40e Ft a gyári, én meg megrendeltem 15 ért + 2000Ft szállítás. Utángyártottat akartak 12-ért eladni,meg 15600 ért bannert. Nem mondom,hogy rossz a banner mert pl kocsiban az van elég erős cucc. De jobban szeretem azt ami benne van.
Hali.
Nekem az tűnt fel hogy városban kisebb utakon semmi baj nem volt, majd egy túra kipuff égetés és nem indult. majd ugyan ez ismét. új akksi és ugyan ezt csinálta. kimérés után minden jó. hosszabb úton megint nem. indítórelé kontakt javítás megint jó. hosszabb út és megint nem jó, csak fesszab cserével javult meg. neked 70 voltos a csillag feszültséged. és ez már a harmadik motornál. egy bizonyos fordulat felett másképp viselkedik a szabályzó. én tippem ez.
Nekem ilyen volt túra közben fagyi és indítás kor semmi csak kattogás. Bár nekem még gyári volt az akku ami olyan 10 éves volt már. De előtte sem adott semmi jelet, hogy kezdene haldokolni. Persze ez nem azt jelenti, hogy neked is a bajod, csak gondoltam ez is segíthet.
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy hol találnék egy műhelyt ahol műszeresen le tudják ellenőrizni a motor futóművét?
Előre is köszi a segítséget
Megnézem,de most megint felkellett raknom, mert még el sem inditottam,a motort csak gyujtásra megnéztem hogy hogy változik a fesz, és most próbáltam elindítani de semmi csak kattog. szóval, ha most beindul megnézem a töltést. Viszont én mikor vettem ezt a mocit ez az akksi már benne volt, nagyon sokáig nem is volt semmi gond pöccre indult,de volt most a télen is meg tavasz óta hogy nem nagyon volt beinditva a gép.
Nem a tőmités új de ha akuplung oldaltól számoljuk a hengereket a 3 hengernél a kipuf leőmlő belseje fekete
Még én új itt vagyok.
Megszeretném kérdezni töletek van egy 1998-as ZX 6R-em és alapjáraton olyan hangja van mintha ki fujna a kipufogó szelepnél a motor, de én levettem a hengerfejet be is lett csiszolva és a szelepek is be állítva (10-30 század millimétere ha ez jó? +-5 század eltéréssel) ja és ezt a motort igy ezzel a hibával vettem.
Köszönöm annak aki tud segíteni ebben a problémámban
Nekem az tűnt fel hogy városban kisebb utakon semmi baj nem volt, majd egy túra kipuff égetés és nem indult. majd ugyan ez ismét. új akksi és ugyan ezt csinálta. kimérés után minden jó. hosszabb úton megint nem. indítórelé kontakt javítás megint jó. hosszabb út és megint nem jó, csak fesszab cserével javult meg. neked 70 voltos a csillag feszültséged. és ez már a harmadik motornál. egy bizonyos fordulat felett másképp viselkedik a szabályzó. én tippem ez.
Ahogy olvasom nemsokára megoldódik a probléma.
Nekem ilyen volt túra közben fagyi és indítás kor semmi csak kattogás. Bár nekem még gyári volt az akku ami olyan 10 éves volt már. De előtte sem adott semmi jelet, hogy kezdene haldokolni. Persze ez nem azt jelenti, hogy neked is a bajod, csak gondoltam ez is segíthet.
Tud valaki segíteni abban, hogy hol találnék egy műhelyt ahol műszeresen le tudják ellenőrizni a motor futóművét?
Előre is köszi a segítséget
milyen évjáratú SV-D van. nem az elsőt javítom ezzel a gonddal.