Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 hordóval,percenként
Mielőtt fékevesztett akku vásárlásba kezdenél , áruld el mennyivel tölt 2500-nál nagyobb fordulaton?
Azóta más a kipufogó is úgyhogy kizárnám.Blokk nem volt bontva.
30000 van benne.Ja és jobb oldalra csúszott úgyhogy,de a kipufogóra
lábtartóra,és a gombára feküdt.Nem volt nagy perec csak a paraszt leszórt egy 3 kilo búzár a kanyarba !Előtte 2 hónappal meg a Ringen találtam meg egy benzinfoltot a menszel előtt féktávon 140 nél.De csak kicsúsztam a bukótérbe de akkor még nem volt vibráció mert utána sokat jártam vele.
Na megcsináltam amit ajánlottatok, töltés után 12,74 et mutatott a multiméter, visszaraktam a kábeleket, utánna rátettem a multimétert és 12,68V volt ráadtam a gyújtást, penzinpumpa anyagot szivott és világított az alső és hátsó lámpa, ekor leesett a feszűltség 11,84V ra.
A töltést is megfogom mérni,de én az akksira gyanakszom...
Köszönöm mégegyszer a tanácsokat...
ha ennyire fordulatszámfüggő avibrálás akkor én a blokkon belül keresném hibát . pl kuplung vagy egyéb más forgó alkatrész is okozhatja ezt ! Ez csak egy tipp fejemet nem leszedni !

motorblokk volt már megbontva ?
Köszönöm szépen a válaszokat urak!
lehet kipufogónál keresném a bibit.a rezonanciát az viszi át legjobba.ha a kezed zsibbad akkor nem vibrál a motor hanem rezonál lehet megcsavarodott és valahol hozzáér a vázhoz vagy más fix dologhoz...
Szia igazából akkor még a gyári idomok voltak rajta amikor elcsúsztam.Úgy is csinálta.Most meg üvegszálas van rajta így is csinálja.De minden féleképpen megpróbálom leszedni és úgy megnézem.De nem sok reményt fűzök hozzá,mert nem tudom neked mennyire vibrált,de nekem 11000 nél olyannyira hogy elzsibbadnak a végtagjaim.és az egész motoron érezni a kipufogótól a kormányig.
De köszi a segítséget megpróbálom azért levenni.
Ha dolgozol akkor semmi. Csak mehettünk volna valamerre holnap.
Ha van benzinre valód.
Cső!
Dolgozok ja, mi lenne a téma tárgya?
Holnap dolgozol?
utolsó moll volt.
OMW kút?
Egyszer tankoltam, megálltam, mentem utána tovább, aztán lámpánál bőőőő és nem is indult, csak jó adag inditózás után
köszi a válaszokat delevettem a karbikat kifujtam visszaraktam és minden ok valószinü tankban lévő benzin volt vizes .kiengettem tettem bele friss benzint is
Mérj töltést is!
Ja és csak másodpercekig hagyd rajta a világítást, addig ,amíg mérsz.A súlytakarékosság miatt ezekbe a motorokba olyan p-csányi akkukat tesznek, csoda hogy elindul vele.
ha befejezted a töltést várj minimum negyed órát, és akkor mérj! a 12,71V 100%-os akksi, 12,25v már csak 25%!
Menj el a benzinkútra vazze!
A 12,71V jónak tűnik. De lehet olyan probléma, hogy a lemezek elvannak szulfátosodva, és lecsökkent az amperóra. Ha feltöltötted az akkut , tedd rá a voltmérőt, és add rá a világítást. ha ekkor 10V környékére esik, akkor akkucsere.
Tudna valaki segiteni hogy? A robogom nem kap benzint!
Karburátolt tisztitotam és igy se akkar indulni!
mi lehet a baja? Miért nem kap benzint?
Üdv urak!

Tegnap elakartam menni, kicsit gurulni,de sajna nem indult a szépségem,arra gondoltam,hogy az akksi lemerült, bevallom mostanában nem is töltöttem. Naszóval ülés lekap,töltő rádug, tegnap este 5 től ma reggel 10 ig rajta volt. Ok töltő levesz multimétert rádobtam, 12,71 V na mondom jólvan. motor összerak, készülődök gurulni, motor pöcre indul, na mondom akkor megoldódott. Elmentem tankolni, ot ugye megint leállít megtankol, aztán motor ismét pöcre indul. Ezután lemotoroztam vele egybe 110km-t havernál meglállok, kicsit dumálni,mondom had hüljön a gép is, kb 10 perc múlva mondom akkor megyek, erre motor nem indul, csak kinlódik, ejj mondom, frankó. Még szerencse hogy haver ott volt,segitett betolni :) Én első látásra az akksira tippelek, de az is lehet hogy a generátor nem tölti,vagy nemtudom,minden rendben van amúgy. Most felraktam megint a töltőre majd este megint beröffentem aztán reggelig hagyom,majd megint megpróbálom elinditani. Ha nem indul akkor valszeg nem tölt a generátor az akksimba,de még az akksi is gond lehet.
Elnézést hogy ilyen hosszúra sikeredett!
hello
vki tudna nekem segiteni hogy különbözik e a 2000es rs125 és a 2007-2008as rs125 blokkja? könkrétan az érdekelne hogy a kipufogó csatlakozás ugyanaz e, vagyis hogy a 2008as rendszer rámegy-e a 2000esre? Nagyon fontos lenne, köszönöm
Attól függ hogy milyen remegésre gondolsz, csak a motor első feléről hallod?(érzed) vagy mindenhol? Nekem is volt ilyen nekem olyan 4500-tól csinálta (+- 100) főleg a tank alól jött a hang.
Nem is mertem nagyon fölé forgatni, leszedtem az összes idomot az elejéről (még a lápát is), beindítottam és láss csodát eltűnt a hang, rezgés (pedig előtte elég durva volt rezgett minden) összeraktam megint csinálta!
Az idomok csinálták! A plexi idom találkozáshoz kellett milis gumicsíkokat raknom illetve a lámpám tetejére (beleért a plexi, nem gyári volt fent).
És láss csodát eltűnt minden rezgés zörej.
Lehet nálad is ilyen lehet a csúszás miatt(reméljük csak ennyi
Már én is szerelőt kerestem meg blokkot bontottam majd nem, vedd le az idomokat (az összeset) és nézd meg úgy mit csinál.
Ja és nekem üresben is csinálta megy menet közben is.
Remélem tudtam segíteni
nem tom h ez lényeges-e de a hangja is kicsit más,bár az lehet h a gyapot miatt l..
jah lemaradt: suzuki rm 250 2002