Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Szerintem nézz körül a motor felfogatóknál! Lehet egy csavar eltűnt vagy etört valami!
jog most is van... nekem is azt mondták 2 litert eszik aztán lett belőle 5
pedig átfúvókáztam gyárira, szereztem rá gyári légszűrőt és kipufogót és még mindig 5 litert eszik
azért is írtam hagyd a fenébe ezeket az 50es gépeket nem komoly embereknek való az
szomszéd 150ese ténylegesen 3-3,5 felé eszik és 80as tempókkal közlekedik vele
nekem is megáll a 350es fogyasztása 4 körül kevés tereppel, szóval ezek az 50esek katasztrofálisak
közelre meg ugye kerékpározni kell
ja, apropo, a Jog-on semmi tuning nincs. Egyik ismerősömnek is ilyen van. és neki 1,8-2,2-es a fogyasztása...
Szia Ini!
6 litert evett?
Bátyámnak Kymco People 50-ese van, 70-es hengerrel, és ha húzza neki 100-zal, akkor eszik 4,3-at...
Nekem valójában "első" motorom lenne.
Igazából most van egy Jogom, de 5 litert eszik, viszem vissza ahol vettem...
scarabeom volt, olyan 6 litereket evett....
inkább simson, többit nem ismerem
125 4t jobb mint ezek az 50es berregők
Illetve mit ajánlotok 16-os kerékkel 105 ezerig?
Melyiknek mi az előnye-hátránya?
Köszönöm, Gábor
Sziasztok!
Érdeklődnék, szerintetek melyiket válasszam? max.105 ezerig
Aprilia Scarabeo 50, Kymco People 50, Honda Sky/Why/Fly 50?
Melyiket kiért igen / ne?
Illetve mit hallottatok a Blagamotors-ról Szigethalmon?
Köszi, Gábor
na majd megpróbálom egyik ismerősöm gépén, az elég jól kormoz
van valami alkoholos zsíroldóm abba beáztatom
a fekete füstöt a sok benzin okozza! vagy pedig nem sok, de el nem porladt benzin! Általában a levegőcsatornák részleges dugulása okozza, vagy a tűsfúvóka furatainak a dugulása. Egy karbi takarítás-beállítás megoldja! Nagytakarításra gondoltam, még a csavarfuratokat is ki kell sikálni!
Biztos hogy szerelő volt? Tuti, hogy nem kőműves?
dugattyú, gyűrű és szelepszárszimmering csere után biztos nem fog füstölni .... de a túl nyitott kipu elcseszheti a dolgokat elég rövid idő alatt...
Sziasztok. Az lenne a kérésem hozzátok,hogy tud-e valaki abban segíteni, Van egy GSX-R 600 k5-öm.30000 km van benne.(Szelep ellenőrzés még nem volt) Volt egy elcsúszásom 50km/h val (jobb oldalra)de nem tudom hogy van e öszefügés vele,ugyan is az egész motor vibrál 4000-től 11000 felett már nagyon erős a vibrálása. Kérdésem az lenne hogy találkozott valaki ilyen jelenséggel,vagy tud-e valaki olyan szerelőt aki ért is hozzá nem csak találgat.Ha lehet Pest környékéről. Előre is köszönöm segítségeteket.
amúgy ezeken az öreg vasakon(xt-xl-dr-stb) hogy lehet a fekete füstöt megszüntetni?
mert cseréltünk már főfúvókát is de attól még mindig füstöltek
általában ezeken mindenféle maszek (többnyire ordítós) kipuff van aztán feltesz az ember egy rendeset és füstöl is, mondjuk többsége előtte is....
én hivtam már szerelöt de nem tudod vele mit csinálni
Csontra szét volt szedve minden járat kipucolva. De igazábol az is lehet a baj hogy sokat ált a motor ezt mondta a volt gazdája is. Amikor mentűnk megnézni mondta hogy tiszta zőld volt a karbi belseje de kipucolták meg hogy valami volt a tűszeleppel is . Ugy vetűk észre hogy hozzá nyultak az űzemanyag szintjéhez is mert egy kicsit adtunk neki már anyit elértűnk hogy elindult.
Szia. Látom/olvasom már hetek óta szenvedsz a motorral. Mint az előbb, itt sem tudom mennyire értesz a dologhoz, de a fórum alapján sötétben tapogatózol - miért nem bizod rá szerelőre. Lehet ez pénzbe kerülne, de mint az előbbi hozzászólás, akár még meg is térülhet, mert nem lesz rosszabb mint volt.
A szivatóval nem kaphat keveset, ugyanis azzal túldúsitod a motort. A karburátor tisztitás mit takar? tiszta volt a csésze meg átlátni a fúvókákok - ez bizony még édes kevés, a karbibak vannak olyan apró furatok, hogy semmiképp nem férsz hozzá. A levegőszűrő hiánya miatt teli mehetett kosszal, és ezért nem működik rendesen. Az enyém átesett egy ultrahangos karburátor tisztitás. A karbi tisztának tűnt, azonban még igy is sok kosz kijött belőle. Itt meg olvashatsz a karburátorról
A szelep magától nem hajlik el, a vezérlés ha rossz helyen van, akkor összeér a szelep és a dugattyú. Nem tudom mennyire értesz a motorokhoz, motorszereléshez, a továbbiakban én inkább rábiznám egy hozzáértőre, mert csak meg fogod utálni ezt a motort.
sziasztok ismét problémámvan szelepeket becsiszololtatam és farsotsekapsehol és mégis retentöen fel pörög kb.9000/perc és utána durant és leált azértvolt mert a szivószelepemet el hajlitota megint de mért pörög fel mint az állat én már ottartok hogy ideg beteg leszek kérlek titeket valaszojatok
Sziasztok nem rég vettem egy dr 750 est amikor megvettem nem volt benne levegő szűrő vettem bele egyet de igy se akarja az igazat a karbit már kipucoltuk nem igazán reagál a levegő csavara . Ha elindul csak ugy tudom felpőrgetni ha az alapjárati csavart joval feljebb álitom ja és csak szivatoval megy. Lehet hogy keveset kapna?
Ők talán megtudják csinálni, illetve van némi tapasztalatuk ilyen téren...
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni ! Van egy Yamaha TT350 em és felújításba kezdtem de a hajtókarom felső részében a csapszeg elkoptatta a bene lévő perselyt... Esztergályos nem vállalta el hogy kiesztergálja a perselyt a hajtókáról és újat csináljon mert állítólag túl kemény anyag meg nem tudja befogni sem ....
De úgy hallottam h CNC géppel meglehet ezt csinálni ?
Ha valaki tud valamilyen megbízható helyet ahol ezt elvállalnák, Pestközelben azt megköszönnöm és ha esetleg van valami más ötlet azt is ...
és ha ettől gyengébb akkor mit tegyek szerintetek? hogy lehetne megint több szikrát elérni?
az lehet azt mondta a szaki, hogy előtte túl magas feszültségre volt húzva a tekercs(már volt újrahúzva előző tulajnál), és ezért elégette magát, de a motor erős volt mint a fene. most elvileg gyári értékre húzta újra, de hogy annyi erő ne legyen benne, hogy gázra felvegye az elejét egyesben, nekem elég gyanús
szerintem mind1 hogy rakod össze. én már azt se tudom az enyémbe hogy van lehet egyik így másik úgy
lehet az áttekercselés miatt gyengébb szikrát ad. csak tipp