Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Az lenne a kérésem hozzátok,hogy január környékén lett benne fötengely szimering cserélve ,de nmost megint köpi a gyertyákat....lehet h megint kell cserélni?vagy vmi más is lehet?
Nézd meg hogy nem tört-e meg esetleg valamelyik benzin csöved.. én már jártam igy anno, tank nélkül hibátlanul járt a motor.. tankkal meg se nyikkant.. nálam az volt, hogy felraktam a tankot, megtört a benzincső, nem kapott elég naftát a motor, igy csak az a henger indult el amelyik kapott benzint... természetesen, a megtört cső is átenged valamennyit, de nem annyit hogy kiszolgálja a karbit. ezért van hogy ha vársz vele, akkor egy idő után beindul.
Sziasztok. Az lenne a kérésem hozzátok,hogy tud-e valaki abban segíteni, Van egy GSX-R 600 k5-öm.30000 km van benne.(Szelep ellenőrzés még nem volt) Volt egy elcsúszásom 50km/h val (jobb oldalra)de nem tudom hogy van e öszefügés vele,ugyan is az egész motor vibrál 4000-től 11000 felett már nagyon erős a vibrálása. Kérdésem az lenne hogy találkozott valaki ilyen jelenséggel,vagy tud-e valaki olyan szerelőt aki ért is hozzá nem csak találgat.Ha lehet Pest környékéről. Előre is köszönöm segítségeteket.
Köszönöm
Amint rászánom magam megcsinálom
a motor legyen üzemi hőmérsékleten, tekerd be annyira a csavart hogy leessen a fordulat mejd lassan tekerd kifelé és keresd meg a legmagasabb alapjárati fordulatot és írd fel mennyire kellett kitekerni a csavarokat, ha kész ellenőrizd a szinkront, ha kell korrigáld!
Hozzáértők mondjatok valamit
2 hétig állt a drzm. Járattam 3 percig, leállítottam vártam 3 percet(könyv alapján) megnéztem és egy csepp olajat sem mutatott a nívópálca. Megyek vele pár kört akkor felmegy maximum fölé. Idegesített ez a dolog, leengedtem az olajat a vázból és a blokkból, de az olajszűrőtől nem. Megmértem 1,7 liter van benne. Valaki meg tudja mondani ez miért van? 3 perc alatt elméletileg fel kell nyomnia az összes olajat a blokkból. És egyébként én ha várok 5 percet leállítás után, egyből tűnik el az olajból. Nyilván a blokkba folyik. Csak engem ez kicsit zavar.
biztos belett szerelőnél ment.
lehet kevés naftát kap... extra keveset, valamiért, biztos be lett állítva rendesen a karbi?
akkor ezért kormos nekem ennyire a kipuff, mert olajat egyáltalán nem fogyaszt de benzint annál inkább, de nem voltam biztos benne megtaláltama karbihoz való service manualt
sziasztok !
szerintetek mi a baj a motoromnak aprilia af1
azt csinálta hogy mentem vele és gyszercsak leált és nincs szikra már átnéztem a kábeleket is!
de szerintem a trafó lesz az mert az nekem tákolva van a trafóm
ugyhogy most tanácstalan vagyok de szerintem az lesz az a trafó gont!
ja és ha valakinek van akor hivjin vagy irjon!
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
előre is köszi!
üdv!szelepállítás karbi rendberakás szerelőnél.hazahoztam tankom felrakom és nem indul....... nagynehezen beindul csutka szivató aztán veszekednek a hengerek beindul 2kör letettem, hogy jó minden.délután ujra !indítás semmmmmmi!szivató csutkán max pörög 1500 gázhúzás és befullad? zxr 750
Hali ! Srácok ha közületek valakinek volt már dolga Mitaka hengerrel, az légyszives írjon már róla pár sort. Megéri-e egyáltalán.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Mitaka henger szet
Helló!
Adott a ZZR400-om, ha lámpánál megállok, és jár alapon, akkor gázadásra van hogy nem reagál azonnal, mintha sok anyagot kapna, gázfröccsre meg megy. Alapjárati keverékszabályzó 3 tekerésre van nyitva, üveggyertya hiányában biztosra mentem, ezért szinte biztos hogy túl van dúsitva. Mennyire lenne érdemes állitani?
a tömitéseltávolító spray elég jól oldja a kormot, ha van kéznél próbáld ki
drága kollegákok! Ki milyen módszert használ hengerfej ( égéstér) koromtalanítására? volvo-mat csinálgatom, és egy adta merő korom minden cucc... szeretném tudni melyik volna a legjobb módszer szerintetek a korom eltávolítására
nézd meg a főáramköri biztosítékot 30A-es késes bizti, az indítórelén van, lehet kontatkhibás lett a foglalata, Hondánál már találkoztam ilyen hibával.
igen olvastam köszönöm szépen ...
Sztem oda fogom vinni mert láttam hogy ők csinálnak ilyet :
Köszike
16910-es hozzászólást olvastad már vagy a falnak beszélek?
Ócsa Budapesttől 30km
Gondoltam már erre csak túl vékony a hajtókar anyaga nem fér bele egy tűgörgős kosár sajnos :S
De ha már a perselyt valahogy ki tudnám szedni nyert ügyem lenne de az esztergályos nem vállalta én meg nem merek nekifogni .....
Pest Gödöllő Aszód Hatvan környékében keresnék valakit aki meg tudná neke ezt csinálni ...
hello. ha van a csapszeg méretében tügörgős csapszegcsapágy akkor vegyél egyet és furd ki a bronzperselyt a hajtókarból meg ha kell a hajtókarból is furass ki. egyszerübb szerelni és csereszavatos
helosztok.volt már valakinek olyan gondja hogy tegnap még ment a motor,ma már nem akar inditani?az aksi uj,az nem lehet,megprobáltam bebikázni de épp hogy tekert.tolásra is csak 5ödjére indult.aztán villogott az üresjelzö,a motor fulladt-fulladt aztán megállt.az indito relére gyanakszok,csak kerreg.mintha nem adna át elég áramot(mellékeltem 1 képet).tudna valaki segiteni?elöre is köszönöm.
Köszi!
Talán kedden lesz időm kiugrani hozzájuk.
Felhívtam a 70-es számukat. Rendes volt a srác.
Kérdeztem, átnézik-e előtte a motorokat? - Azt mondta, hogy nem, de meghallgatják. Ha később van vmi hiba, akkor vissza nem veszik, de megjavítják :-) Klassz, mondjuk Bp belvárosból nem járkálnék Szigethalomra :-)
Hát reméljük! Az első robogómmal befürödtem...
üdv, Gábor
aszt monta hogy szerelö mert szerelö mühejben dolgozik a suzukinál LTZ 450 javit meg GSXR-t de nem mondodt semit vagy csak nem akart vele foglakozni
Normális cég.
Ismerem a tulajt,de én nem találtam náluk gépet.
400-660 közé kerestem RENDSZÁMOS endúrót...
Rengeteg robogójuk van.Mégtöbb alkatrész.
www.blagamotor.com
Áthúztam az összes csavart de megnézem mégegyszer hátha nem vettem észre valamit.