rosszul emlékeztem. ott a link kovi tapasztaltabb mint én de ő is furóval csinálja csak én azért nem tartom jónak azt a mágneses baszást mer csak elpörög a mágnes és semmire se megy az ember. olajjal és finom csiszolóporral kell, hogy milyen por azt nemtudom de hallotam olyant hogy a köszörüröl lemorzsolódott követ tovább őrölték és azzal csinálták
Jesszus, ez nagyon húzós
Köszönöm a linket
Ismerős motorja, megpróbálom kideriteni milyen kell bele és meglátogatom az esztergályosokat, úgy is lenne néhány kérdésem, legalább nem üres kézzel megyek
pl. itt: http://www.bazismotor.eu/122/1...
de ha van a közelben 1 esztergályos, akkor szedd ki az egyik zárócsavart, és a fenti linken lévő kép alapján a kiszedett csavar menetvel megegyező közbetéteket gyártasd le vele, lehet olcsóbb lessz.
ismerősöm mondta ezt a módszert és szervízben csinálták mert nem volt más. és elvileg ugyan úgy jó. de annyiban igazad van hogy ha van szerszám akkor úgy kell, de ha nincs...?
a karburátor ujra be lett állítva? ha szelephibás volt a motor akkor elképzelhető, hogy sok üzemanyag lett adva az alapjárathoz! a gázbowdenek nem feszülnek? meg van a holtjátékuk? szivató berendezés visszatér alaphelyzetbe? hirtelen ennyi jut eszembe!
Üdvözlet az uraknak, hölgyeknek - amennyiben vannak itt.
CBR 600 F3 karburátor szinkronizáláshoz kellene adapter, amit a karbiba vagy szivócsonkba kell csavarni, hol lehet ilyent szerezni?
elfelejtettem mondani: a szeleptányérba kell időnként tenni a kevert szappanosvíz-csiszolópor cuccból és a furóval pörgetve látni lehet hogy mikor kezd jó lenni. elég sokáig tart. ja meg közben szünetekkel kell csinálni mer túlmelegedhetés durván bemarja a szelepet a csiszolópor
házilag azt elég nehéz megcsinálni de nem lehetetlen. fogod a furód, a szelepet rugó nélkül a helyén befogatod a furóba és szappanos-vizes oldatba kell keverni finom csiszolóport. szervízben is így csinálják. inkább bízd szakemberre.
gázégővel vagy forrasztólámpával (mind1 csak nyilt láng legyen) melegítsd fel a csavar körül az aluminiumot(elöbb fog tágulni munt a réz) és ha erős vagy fogóval csavard ki. vagy ha van otthon gyorsszorító fogód azzal iszonyít erőset lehet fogni
hello mért van az hogy 4T motor ( quad ) kiletek cserélve a szelepei öszeraktam és inditom utána ugy fel pörög , meg füstöl kicsit a kipufogó már volt nálam 3 szerelö és nem birtmondnani semit. ha van valami tapasztalatok akkor legyetek szivesek irni.
link: http://shop.berner.eu/berner/h...
Lehet inkább hengerfejesre biznám a dolgot, de maga tudja..
Köszönöm a linket
Ismerős motorja, megpróbálom kideriteni milyen kell bele és meglátogatom az esztergályosokat, úgy is lenne néhány kérdésem, legalább nem üres kézzel megyek
de ha van a közelben 1 esztergályos, akkor szedd ki az egyik zárócsavart, és a fenti linken lévő kép alapján a kiszedett csavar menetvel megegyező közbetéteket gyártasd le vele, lehet olcsóbb lessz.
CBR 600 F3 karburátor szinkronizáláshoz kellene adapter, amit a karbiba vagy szivócsonkba kell csavarni, hol lehet ilyent szerezni?
kéziszerszám link: http://www.louis.de/_30338dd0f...
fúrogép adapter link: http://shop.berner.eu/berner/h...