Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösszi sanya32 de nincs benne ttermosztát szoval tuti h nem az miatt!:S
Köszi neked is, ez jól jöt, mentettem is a linket, így már több lövésem van a dologhoz:):)
köszi
tudom nem ez volt a kérdés, de talán érdemesebb ezt is megvenni:)
link: http://shop.berner.eu/berner/h...
rosszul emlékeztem. ott a link kovi tapasztaltabb mint én de ő is furóval csinálja csak én azért nem tartom jónak azt a mágneses baszást mer csak elpörög a mágnes és semmire se megy az ember. olajjal és finom csiszolóporral kell, hogy milyen por azt nemtudom de hallotam olyant hogy a köszörüröl lemorzsolódott követ tovább őrölték és azzal csinálták
http://www.sportmotor.hu/motor...
Lehet inkább hengerfejesre biznám a dolgot, de maga tudja..
Ha már szelepbecsiszolás... milyen csiszolóport kellene keverni a szappanos oldathoz? Gondolom, hogy finomat, de mégis, érdekelne:)
Jesszus, ez nagyon húzós
Köszönöm a linket
Ismerős motorja, megpróbálom kideriteni milyen kell bele és meglátogatom az esztergályosokat, úgy is lenne néhány kérdésem, legalább nem üres kézzel megyek
pl. itt: http://www.bazismotor.eu/122/1...
de ha van a közelben 1 esztergályos, akkor szedd ki az egyik zárócsavart, és a fenti linken lévő kép alapján a kiszedett csavar menetvel megegyező közbetéteket gyártasd le vele, lehet olcsóbb lessz.
ismerősöm mondta ezt a módszert és szervízben csinálták mert nem volt más. és elvileg ugyan úgy jó. de annyiban igazad van hogy ha van szerszám akkor úgy kell, de ha nincs...?
a karburátor ujra be lett állítva? ha szelephibás volt a motor akkor elképzelhető, hogy sok üzemanyag lett adva az alapjárathoz! a gázbowdenek nem feszülnek? meg van a holtjátékuk? szivató berendezés visszatér alaphelyzetbe? hirtelen ennyi jut eszembe!
Üdvözlet az uraknak, hölgyeknek - amennyiben vannak itt.
CBR 600 F3 karburátor szinkronizáláshoz kellene adapter, amit a karbiba vagy szivócsonkba kell csavarni, hol lehet ilyent szerezni?
a szelepeket jobra-balra forgatva kell becsiszolni! a sima fúrógép felejtős:)
kéziszerszám link: http://www.louis.de/_30338dd0f...

fúrogép adapter link: http://shop.berner.eu/berner/h...
elfelejtettem mondani: a szeleptányérba kell időnként tenni a kevert szappanosvíz-csiszolópor cuccból és a furóval pörgetve látni lehet hogy mikor kezd jó lenni. elég sokáig tart. ja meg közben szünetekkel kell csinálni mer túlmelegedhetés durván bemarja a szelepet a csiszolópor
házilag azt elég nehéz megcsinálni de nem lehetetlen. fogod a furód, a szelepet rugó nélkül a helyén befogatod a furóba és szappanos-vizes oldatba kell keverni finom csiszolóport. szervízben is így csinálják. inkább bízd szakemberre.
jólvan köszi az ötletet , kipróbálom majd
vagyis hogyan kel becsiszolni a szelepet?
be kel csiszolni aszt hogykel mert tejesen felpörög
gázégővel vagy forrasztólámpával (mind1 csak nyilt láng legyen) melegítsd fel a csavar körül az aluminiumot(elöbb fog tágulni munt a réz) és ha erős vagy fogóval csavard ki. vagy ha van otthon gyorsszorító fogód azzal iszonyít erőset lehet fogni
a vizpumpa nem foroghat visszafele, vedd ki a termosztátot valószinü az lesz a bünös
a szelepek be lettek csiszolva? mert ha nem akkor vagy be kell kopnia vagy neked kell becsiszolni
hello mért van az hogy 4T motor ( quad ) kiletek cserélve a szelepei öszeraktam és inditom utána ugy fel pörög , meg füstöl kicsit a kipufogó már volt nálam 3 szerelö és nem birtmondnani semit. ha van valami tapasztalatok akkor legyetek szivesek irni.
Igen mentem is vele csak 1km-er után neki állt forni a víz és igy vettem észre h valami nem jó:S
a motor jó irányba forog?
Sziasztok! segitsetek egy kicsit. Van egy Honda nsr-f és valami miatt elenkezö irányba forok a vizpumpa, ez mitöl lehet?