Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valamit még mindig nem értesz, kérdezz bátran.
Vagy itt egy másik típus: http://youtu.be/vWcLvDGfvis
Ez pont nem gilera de az elv ugyanez: http://youtu.be/Urx1-zyuomc
Linkelj már be egyet pls:D Úgylátom értesz hozzá..:D Bővebben?
De jó tanácsként ajánlom hogy a youtube-on keress videókat amelyeken variátorokat szerelnek, van belőlük rengeteg és ott tényleg érthető laikusok számára is.
Szerintem egyáltalán nem bonyolult.
Pfú.. vannak képeim . nem akarnál egyet kommentelni, és ott megértetni velem, hogy mi hol van?
Bonyolult?
Szia!

A hajtómű fedelet leszereled és már ott is van a variátor. Bár azt is meg kell bontani hogy hozzáférj a görgőkhöz. Ezeket csak cserélni lehet ha kopottak vagy ha nem megfelelő a súlyuk.
Helló!.. Gilera runnerem van.. olyan kérdésem lenne, hogy a görgők azok hol helyezkednek el?.. bonyolult őket cserélni? Szeretném kicseréltetni őket, mert azt mondták, hogy azért pörög sokat.. most 5000-nél indul el. Elvileg akkor már rendesen kéne neki menni. 0 és 5000 között egy ,,lyuk"van. Visszatérva.. hogy lehet cserélni/javítani?
köszi .megnézem a dolgokat amit irtál.
Sziasztok!
Megvan a hiba reméljük!
Vettem bele új gyertyát aksi fel van töltve faszán,2. próbálkozásra beindult szerencsére!
Ennél nagyobb baja sose legyen
Köszi mindent!
ÜDV
Tehát a karbi is cserélve lett, és mégsem ejti a fordulatot.
Ja és a váltófogaskerekek hibátlanok !
És a léptetővillák is !
Sziasztok !
Van egy KX 250-es cross motorom, nem vette be a 3-4 fokozatot vagy ha bevette daráló hangot adott a blokk. Kicseréltük benne a rossz léptetővillát mert a 3-4 fokozatot adó villa egy tengelyen van, összerakás után a 3-at nem vette a 4-et igen, de pár nap mulva a 4-ik is elment.
Mi lehet a gond? Kuplungcsapágy? Vagy a hézagolás nem jó?
Van valakinek valami ötlete?
Tegyél bele, egy új, hozzávaló gyertyát, mert ez egyszerűen kivitelezehető és olcsó "javítás". Attól még hogy a szabad levegőn lévő, kitekert gyertya szikrázik, egyáltalán nem biztos ,hogy odabenn, nyomás alatt is szikrázik.
próbálkozzunk az üzemanyagcsap-al, rögzitsd a rajtalévő gombot benyomot helyzetben, és próbáld ki a motort, ha így megjavul, akkor ott lessz a gondod!
A gyertya pipa és kábele rendben van!
Kompresszió is van!
Két napja van ilyen Majestym és nem nagyon értek még hozzá!
Crosszom volt előtte!
Lehet hülye kérdés de ezeknek is Nikasilos a hengere vagy nem?
Esetlg valami más ötlet?
üdv
a levegőt addig fogja szívni amíg az üzemanyagtank és a környezeti hőmérséklet kiegyenlítődik! a szellőztetőrendszer hibálya bizonyos esetekben a motor leállását is előidézheti! és így jártam tavaly tavasszal:) délben mentem melózni, a motor ment rendesen, este 10 félé indultam haza és 5 km után lehörgött a vas! mint kiderült nem müködött a szellőztető, befelé menet még nem okozott gondot mert a blokk fűtötte a tartályt és a benzin tágult annyit, hogy a léghiány ne jelentsen gondot, este viszont már csak kb 7 fokos volt a levegő és a tank inkább hűlt mint melegedett!
rash,nekem az gyanús,hogy leállítás után 2óra múlva is szívja be a levegőt,tehát ennyi idő elteltével sem kompenzálodik a kifolyt benzin mennyiség.Neked is ily sokáig?Üzemanyagszivattyú nincs benn,simán vákumos eljárással szívják a mozgó dugattyuk.Egy nyomogomb van a tank kivezető csövénél amivel direktbe lehet engedni benzint ha esetleg hosszabb állás vagy szerelés után fel lehet tölteni a porlasztó úszóházpoharait.Persze ma megint gennyes az idő.
lecsonak:minkét blokkhoz megvan a hozzávaló porlasztosor.
SZIA m.zsolt. 1-csereld ki a pipat (aza kabel amit ra csavarsz a gyertyara) mert lehet nem ad any cucot a gyertyanak ameny kene.
2-nezd meg h vane kompreszio (benzin-levego kevek) Majd irj h mi a hejzet.
Helló!
Van egy Yamaha Majestym 180-as 2003 évjáratú!
Probléma a következő!
Nem akar beindulni!
Forgatja az öninditó de semmi!
Mikor kiszedem a gyertyát benzines! tehát nem dugult be a karbi de mégse robbant a gyertya!
Gyertya ad szikrát de lehet keveset!
Minden jó rajta de mégse indul be!
Szerintetek mit kéne átnéztem?
Vagy mit lehet csinálni ?
Valaki irjon már pár tippet aki jártas ebben h mit kéne kb csinálni vagy megnézni h mükjön a vas!
Köszi.
OK,csak ovatosan ,a motornak nem szabad szorulnia ahhoz hogy indithato legyen!
mindenképpen megnézem a pumpát is ha kiveszem látni kell gondolom én
Az autóakku nem szerencsés,mert az eltudja olvasztani a gépedet ha véletlenül ugy sikerül vmi,mert talán még 300 A-t is lead maxban!A kisakkuddal próbáld mert ha egyformán rossz mindkettővel,akkor jobb a békesség!
Inditáskor tedd direktben az inditómotor csatlakozojára az akku + ot,egy megfelelően vastag kábellel pld,ami addig elér és igy mindjárt kiderűl hogy ott van-e a hiba vagy az inditóáramkörben!Akkor már lehet folytatni!
FONTOS:
Véletlenül az olajszivattyud nem engedte be a hajtása nyakszimeringjénél az olajat a főtengelyhez?Mert akkor ahogy telik olajjal azt süritéskor felnyomja a dugattyu fölé és megakassza csak nagy nehezen megy ahogy a gyürük engedik!Ha a gyertyát kiveszed,akkor természetesen nem fogja meg a motort mert a nyiláson kitolja-szivattyuhibánál már fordult ilyen elő!Ezt feltétlenül nézd meg!