De jó tanácsként ajánlom hogy a youtube-on keress videókat amelyeken variátorokat szerelnek, van belőlük rengeteg és ott tényleg érthető laikusok számára is.
A hajtómű fedelet leszereled és már ott is van a variátor. Bár azt is meg kell bontani hogy hozzáférj a görgőkhöz. Ezeket csak cserélni lehet ha kopottak vagy ha nem megfelelő a súlyuk.
Helló!.. Gilera runnerem van.. olyan kérdésem lenne, hogy a görgők azok hol helyezkednek el?.. bonyolult őket cserélni? Szeretném kicseréltetni őket, mert azt mondták, hogy azért pörög sokat.. most 5000-nél indul el. Elvileg akkor már rendesen kéne neki menni. 0 és 5000 között egy ,,lyuk"van. Visszatérva.. hogy lehet cserélni/javítani?
Sziasztok!
Megvan a hiba reméljük!
Vettem bele új gyertyát aksi fel van töltve faszán,2. próbálkozásra beindult szerencsére!
Ennél nagyobb baja sose legyen
Köszi mindent!
ÜDV
Sziasztok !
Van egy KX 250-es cross motorom, nem vette be a 3-4 fokozatot vagy ha bevette daráló hangot adott a blokk. Kicseréltük benne a rossz léptetővillát mert a 3-4 fokozatot adó villa egy tengelyen van, összerakás után a 3-at nem vette a 4-et igen, de pár nap mulva a 4-ik is elment.
Mi lehet a gond? Kuplungcsapágy? Vagy a hézagolás nem jó?
Van valakinek valami ötlete?
Tegyél bele, egy új, hozzávaló gyertyát, mert ez egyszerűen kivitelezehető és olcsó "javítás". Attól még hogy a szabad levegőn lévő, kitekert gyertya szikrázik, egyáltalán nem biztos ,hogy odabenn, nyomás alatt is szikrázik.
A gyertya pipa és kábele rendben van!
Kompresszió is van!
Két napja van ilyen Majestym és nem nagyon értek még hozzá!
Crosszom volt előtte!
Lehet hülye kérdés de ezeknek is Nikasilos a hengere vagy nem?
Esetlg valami más ötlet?
üdv
a levegőt addig fogja szívni amíg az üzemanyagtank és a környezeti hőmérséklet kiegyenlítődik! a szellőztetőrendszer hibálya bizonyos esetekben a motor leállását is előidézheti! és így jártam tavaly tavasszal:) délben mentem melózni, a motor ment rendesen, este 10 félé indultam haza és 5 km után lehörgött a vas! mint kiderült nem müködött a szellőztető, befelé menet még nem okozott gondot mert a blokk fűtötte a tartályt és a benzin tágult annyit, hogy a léghiány ne jelentsen gondot, este viszont már csak kb 7 fokos volt a levegő és a tank inkább hűlt mint melegedett!
rash,nekem az gyanús,hogy leállítás után 2óra múlva is szívja be a levegőt,tehát ennyi idő elteltével sem kompenzálodik a kifolyt benzin mennyiség.Neked is ily sokáig?Üzemanyagszivattyú nincs benn,simán vákumos eljárással szívják a mozgó dugattyuk.Egy nyomogomb van a tank kivezető csövénél amivel direktbe lehet engedni benzint ha esetleg hosszabb állás vagy szerelés után fel lehet tölteni a porlasztó úszóházpoharait.Persze ma megint gennyes az idő.
SZIA m.zsolt. 1-csereld ki a pipat (aza kabel amit ra csavarsz a gyertyara) mert lehet nem ad any cucot a gyertyanak ameny kene.
2-nezd meg h vane kompreszio (benzin-levego kevek) Majd irj h mi a hejzet.
Helló!
Van egy Yamaha Majestym 180-as 2003 évjáratú!
Probléma a következő!
Nem akar beindulni!
Forgatja az öninditó de semmi!
Mikor kiszedem a gyertyát benzines! tehát nem dugult be a karbi de mégse robbant a gyertya!
Gyertya ad szikrát de lehet keveset!
Minden jó rajta de mégse indul be!
Szerintetek mit kéne átnéztem?
Vagy mit lehet csinálni ?
Valaki irjon már pár tippet aki jártas ebben h mit kéne kb csinálni vagy megnézni h mükjön a vas!
Köszi.
Az autóakku nem szerencsés,mert az eltudja olvasztani a gépedet ha véletlenül ugy sikerül vmi,mert talán még 300 A-t is lead maxban!A kisakkuddal próbáld mert ha egyformán rossz mindkettővel,akkor jobb a békesség!
Inditáskor tedd direktben az inditómotor csatlakozojára az akku + ot,egy megfelelően vastag kábellel pld,ami addig elér és igy mindjárt kiderűl hogy ott van-e a hiba vagy az inditóáramkörben!Akkor már lehet folytatni!
FONTOS:
Véletlenül az olajszivattyud nem engedte be a hajtása nyakszimeringjénél az olajat a főtengelyhez?Mert akkor ahogy telik olajjal azt süritéskor felnyomja a dugattyu fölé és megakassza csak nagy nehezen megy ahogy a gyürük engedik!Ha a gyertyát kiveszed,akkor természetesen nem fogja meg a motort mert a nyiláson kitolja-szivattyuhibánál már fordult ilyen elő!Ezt feltétlenül nézd meg!
Bonyolult?
A hajtómű fedelet leszereled és már ott is van a variátor. Bár azt is meg kell bontani hogy hozzáférj a görgőkhöz. Ezeket csak cserélni lehet ha kopottak vagy ha nem megfelelő a súlyuk.
Megvan a hiba reméljük!
Vettem bele új gyertyát aksi fel van töltve faszán,2. próbálkozásra beindult szerencsére!
Ennél nagyobb baja sose legyen
Köszi mindent!
ÜDV
És a léptetővillák is !
Van egy KX 250-es cross motorom, nem vette be a 3-4 fokozatot vagy ha bevette daráló hangot adott a blokk. Kicseréltük benne a rossz léptetővillát mert a 3-4 fokozatot adó villa egy tengelyen van, összerakás után a 3-at nem vette a 4-et igen, de pár nap mulva a 4-ik is elment.
Mi lehet a gond? Kuplungcsapágy? Vagy a hézagolás nem jó?
Van valakinek valami ötlete?
Kompresszió is van!
Két napja van ilyen Majestym és nem nagyon értek még hozzá!
Crosszom volt előtte!
Lehet hülye kérdés de ezeknek is Nikasilos a hengere vagy nem?
Esetlg valami más ötlet?
a levegőt addig fogja szívni amíg az üzemanyagtank és a környezeti hőmérséklet kiegyenlítődik! a szellőztetőrendszer hibálya bizonyos esetekben a motor leállását is előidézheti! és így jártam tavaly tavasszal:) délben mentem melózni, a motor ment rendesen, este 10 félé indultam haza és 5 km után lehörgött a vas! mint kiderült nem müködött a szellőztető, befelé menet még nem okozott gondot mert a blokk fűtötte a tartályt és a benzin tágult annyit, hogy a léghiány ne jelentsen gondot, este viszont már csak kb 7 fokos volt a levegő és a tank inkább hűlt mint melegedett!
2-nezd meg h vane kompreszio (benzin-levego kevek) Majd irj h mi a hejzet.
Van egy Yamaha Majestym 180-as 2003 évjáratú!
Probléma a következő!
Nem akar beindulni!
Forgatja az öninditó de semmi!
Mikor kiszedem a gyertyát benzines! tehát nem dugult be a karbi de mégse robbant a gyertya!
Gyertya ad szikrát de lehet keveset!
Minden jó rajta de mégse indul be!
Szerintetek mit kéne átnéztem?
Vagy mit lehet csinálni ?
Valaki irjon már pár tippet aki jártas ebben h mit kéne kb csinálni vagy megnézni h mükjön a vas!
Köszi.
Inditáskor tedd direktben az inditómotor csatlakozojára az akku + ot,egy megfelelően vastag kábellel pld,ami addig elér és igy mindjárt kiderűl hogy ott van-e a hiba vagy az inditóáramkörben!Akkor már lehet folytatni!
FONTOS:
Véletlenül az olajszivattyud nem engedte be a hajtása nyakszimeringjénél az olajat a főtengelyhez?Mert akkor ahogy telik olajjal azt süritéskor felnyomja a dugattyu fölé és megakassza csak nagy nehezen megy ahogy a gyürük engedik!Ha a gyertyát kiveszed,akkor természetesen nem fogja meg a motort mert a nyiláson kitolja-szivattyuhibánál már fordult ilyen elő!Ezt feltétlenül nézd meg!