Köszi de ezzel csak egy a probléma, hogy a teló alján nincs semmiféle csavar. se imbusz se más és fogalmam sincs hogy hogyan lett a teló aljára rárögzítva a csizma, de az biztos, hogy nem csavarral.
Gyárilag nincs rajta berugokar a blokkban sincs kiképzese kizárolag öninditós. Akkor inkább a kötéseket nézem át nem baj hogy kocsi aksival kisérletezek?
Zárlatod biztos nincs mert észrevennéd szag,füst,stb hanem inkább a rossz érintkezést keresd a sarunál,vagy megtört-szakadásközelre vékonyitott vezetéket!Berugokarral indul?
köszönöm szépen a tanácsot a relé eszembe sem volt holnap azzal folytatom kontra átnézem a vezetékeket nincs e zárlat mégegyszeris nagyon szépen köszönöm a segitséget
Tanksapka az nekem is sipol, de ha ez nem vigasztal, akkor engedj le némi benzint, és kiderül ha turpisság van. Hülye ötlet, de az üzemanyag szivattyú nem lehet?
HA karbin egy függőleges! csőcsonk van még belül akkor az is csak légösszekötő-ki szokták hátra a hajtómű felett vezetni egy csővel.Nekem pl.most azon nincs semmi rádugva.Az olajzást honnan veszed hogy rossz?Ha lehuzod a nyomócsövet a könyék csonkjáról,akkor járó motornál meg tudod nézni-de a benzinben legyen elég olaj!
Az inditáshoz meg nézd meg hogy az inditórelé jó-e mert ha nem jól érintkezik akkor a megnövekedett áramfelvételt nagyobb terhelés alatt nem tudja biztositani,vagy esetleg nincs-e vezetéked ami rosszul érintkezik és nagy a fesz esés!
Szia rash,kösz a hozzászol.gázadásra a tolattyuk egységesen emelkednek,még anno az egyiket én ragasztottam meg.Jelen pillanatban a 600-as blokk van benn amit azért vittem el szervizbe mert alapjáraton gázadás utás sokára esett vissza a fordulat,és sebesség váltáskr behuzott kuplungal bögött a motor.Ezt a hibát kiküszöbölték,a blokk ritka jó állapotban van szerintük,de nem találták a fent nevezett jelenségre a megoldást,elmondásuk szerint ilyennel még nem találkoztak.Ennek ellenére elhoztam,ugyanis 2007-ben én ezt a motort eladtam a gyári 400-as blokkal.Az új tulajnál kezdödtek ezek a kipörgési gondokok,bár igy utólag az utolsó motorozáskori teljesítménnyel /én az elöző motoromhoz való 600-as blokkal használtam,a 400-as elektronikájával/nem voltam megelégedve,de akkor egy átmeneti prob.gondoltam.A tulaj vitte több szerelőhöz de nem változott semmi.Az eladás után vett 59 napos új motoromat totálkárra törték,ezért részben lelkiismeretfurdalásból,részben "emlékek miatt"visszavettem a 400-ast.Kicseréltem a blokkot de ennél is csinálja.Józan paraszti ésszel gondolva-arra esküszöm- pitiáner gondja lehet,nagy dolgokat,alkatrészeket a szerelők szivesen cserélnek ám ezt mégsem javasolta egyik sem.Tegnap este probáltam az alapoktól elindulni,miszerint nem kap elég anyagot,hogy terhelésre-sebességben-tovább pörögjön.A szervizben azt mondták kimosták a tankot,szűrőt.Miközben tegnap egy kör után levettem a tankot,légszürőfedelet,gyujtáselosztó deknit stb,még mindig hallottam a tanksapkán vákum hatására kialakult zajt a kifogyó benzin utánpotlására beszívott levegő hangját.Arra gondoltam lehet nem tud elegendő levegő beáramolni a sapkán ahhoz,hogy a megfelelő benzint megkapják a hengerek.Ma szerettem volna kiprobálni nyitott sapkával,de akadályozott a gányos idő.Az ötleteket továbbra is várom,széles utat mindenkinek.
heló ismét kérdésem lenne most az inditással van baj alig tekeri az öninditót 3-4 fordulás után megáll töltöttem az aksit ugyanez kiveszem az autóból 55ah-s összekötöm lassú 3-4 fordulat megál szétszedem az öninditót nézem kefét nem e kopott franko1,5cm nézem csapácsak jó nézem állórészt nincs e valami kosz amibe megakad a forgorész semmi öszerakom viszateszem próba 55ah val ugyanaz kiveszem a gyertyát teker mint állat mi lehet a baj tegnap este öszerakásnál jó volt ja és sajna hiába beröffent az olajzás se jó néztem azt is a karbin nem 3 hanem négy csonk van a negyediket azért nem látni a képeken mert közvetlen a leeresztö csonk felett van a henger felöli oldalon valoszinülleg a karbiba kever ugyhogy ott járok tudtok e segiteni állitólag egy honda tact af09 es
Telok kiszerel.A telo aljan van egy imbusz kiteker.A masik felen kiveszed a porvedot,alatta van egy rugos biztosito gyuru kiveszed.Ezekutan szethuzod.Szimeringet kicsereled.
Nekem ezt csinálta - 6-7000ig forgott ki menet közben, 90 volt a max sebesség, üresben meg leforgott - amikor szarul volt visszarakva a karbikba a membrán, és nem működött a tolattyú. Rohadt könnyen ellenőrizhető, leveszed a légszűrőházat, és beinditva ha fordulatra nem emelkednek fel, akkor meg is van a hiba: ez lehet hasonlóan rossz visszarakás, lyukadás, de fura lenne két karbi sornál is ugyan ez a hiba.
A jeladó deknije mögött lehet olaj, ha bepillantasz a jeladó korong mögé, két hatalmas lyukat láthatsz. A generátordekni mögött szintén van olaj.
A szervizben ahol csináltattad nem próbálták ki hogy megy-e a motor rendesen?
Ha elektronika lenne, akkor esetleg érdemes lenne kölcsönkérni egyet, és azzal kipróbálni.
Ha tudok valamiben segíteni szólj nyugodtan, privátba is lehet, elérhetőségek az adatlapomon.
Ha meg rájöttél a hibára, megoszthatnád velünk is a ZZR fórumon, vagy privátban, hadd okuljunk
Azt nem irtad le ,hogy ez a furat alul,oldalt,fent vagy merre van.Na mindegy egyebkent gondolom alul van amire gondolsz.Rossz hirem van vizpumpa szimering elfaradt.Motor ki szet ,csere.Jo munkat
Sokminden lehet.Power szelep van a hengeren?Ha van nezd meg uzemel -e rendesen.A karburator tiszta-e ,megfelelo fofuvoka van benne?Stb.Ha nem megy hivj nyugodtan.
egy zzr400-as,a hozzá való elektronikával,porlasztósorral,és a zzr600-as blokk szervizben 2 hete beállított porlasztósorral,kompresszióméréssel 9,5 ez volt "legszarabb".A400-as elektronikával a 600-asnál is ugyan ez a tortyogás jelentkezik hidegen melegen.Amugy köszi a hozzászol.
de egyébként az sem baj akkor ha nincs fent. csupán környezetvédelmi dolog? Mert nekem a kipufogó felett lévő cső el van nyomva és amúgy ha nem túl lényeges nincs kedvem szarolni vele.
tudom, hogy nem ide tartozik, de enyhén elhajlott kormányt hogy tudnám valahogy helyrehozni? Nem a gyári kormány van rajta, hanem egy Pazzaz, már így vettem, és engem idegesít. Inkább optikailag zavaró.
Az inditáshoz meg nézd meg hogy az inditórelé jó-e mert ha nem jól érintkezik akkor a megnövekedett áramfelvételt nagyobb terhelés alatt nem tudja biztositani,vagy esetleg nincs-e vezetéked ami rosszul érintkezik és nagy a fesz esés!
A jeladó deknije mögött lehet olaj, ha bepillantasz a jeladó korong mögé, két hatalmas lyukat láthatsz. A generátordekni mögött szintén van olaj.
A szervizben ahol csináltattad nem próbálták ki hogy megy-e a motor rendesen?
Ha elektronika lenne, akkor esetleg érdemes lenne kölcsönkérni egyet, és azzal kipróbálni.
Ha tudok valamiben segíteni szólj nyugodtan, privátba is lehet, elérhetőségek az adatlapomon.
Ha meg rájöttél a hibára, megoszthatnád velünk is a ZZR fórumon, vagy privátban, hadd okuljunk
A vezérműláncot lelet fesziteni, vagy csak a csere, ha mégis az szól?