Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen a válaszokat. Az a szekunder kör csak nem tudtam mire jó. Nekem az ki lett iktatva, mondván hogy az is egy folytás :D Csak megijedtem hogy nehogy a kartercső vége legyen elnyomva.
lehet szelephézag, kopott gyűrű, stb.
Kompressziómérés először is! Sok állás után, hidegen! Össze kell hasonlítani a hengereket! Majdcsak kibukik hogy mi az!
Valószínű, hogy a szekunder légrendszer lesz! Az a szerepe, hogy levegőt juttasson a kipufogócsőbe. Környezetvédelmi okai vannak, csökken az elégetlen szénhidrogén kibocsátása a motornak. Valószínű hogy az lesz, bár látni kellene hogy pontosan mi az.
üdv!h1 zxr ha sokat áll 3hengerezik meg fullad 4-5 ezres fordulaton tartva egy két durrogás és magáhoztér. ? ötlet?
Akkor elölről.
A szelep fedélről leágazik egy cső ez rá csatlakozik egy kis fekete dobozra a drz-n a vázra van fogatva. Ez a kis fekete doboz azért kell hogy az olaj ne vesszen kárba itt leülepszik és egy leágazó csövön keresztül visszafolyik a blokkba. A kis fekete dobozból pedig egy másik cső a légszürő házra csatlakozik és oda van vissza vezetve a környezet védelmi előírások miatt a gázok. Ez ennyi.






A vákuum cső pedig a szívocsonkrol a benzin csapra csatlakozik. A vákuum egy kis membránt szívva kinyit egy kis csapott és ez a tüzvédelmi és felhasználói zár.
bocsi.
Szia &rash. Emelgette a szél az ágyat .
Szia. Előzményre kattintva láthatod hogy nem neked válaszoltam
helló.am5blokk.sztem kis karbis.
Milyen motor? Gyárilag ugyan az a két elektronika, vagy ugyan azzal használtad? Ksrburátorsor ugyan az volt, vagy másik? Eddig ez félinformáció
sziasztok .segitségeteket szeretném kérni.van 1pegeso 50 es mocim 8000-nél elkezd dadogni és ne pörög ki.mi lehet a baj .elöre is köszi.jani.
Sziasztok,segítséget kérnék a köv.problémára.üresben 13000-ig kipörög sebességbe rakva 6-7000-nél elkezd tortyogni.Szervizben nem tudtak rájönni a hibára.A 400-as és 600-as blokkal is így viselkedik,az elektronika ugyanaz mindkettőnél.A gyujtáselosztó dekni mögött lehet olaj?Előre is köszi.
igen de a kartergáz a szelepfedél tetején van kivezetve, vagy a kipufogótorok tetejéről keresztül a vákumszivattyún ?
Okés. Mail címem az adatlapo...
A vákum cső a szivócsonkról megy a benzin csapra.
A karter gáz pedig egy kis tartályba onnan az olaj vissza a blokkba a légnemű cucc pedig a légszürő házba jut vissza.
Sziasztok nem tudja valaki hogy a dr 750 esnek a levegő szűrő utáni csonkon kell e lennie valaminek?
Sziasztok. drz 400 sm k7 ben van egy vákumszivattyú bal oldalon a kipufogó mellett. A kipufogótorok felett van egy kivezetés, onnan kap kipufogógázt, gondolom én és tovább van vezetve nemtudom hová. Annak mi célja van, azon kívül hogy a vákumos benzincsapot üzemelteti. Jól gondolom hogy azon a kartergáz megy keresztül, vagy a kartergáz máshol jön ki? Ha igen akkor nem a henger tetején a vezérlés oldalán?
Lehet, hogy baj, de én szeretem ha működik a fék
OK!Éjt
Ez a baj
minden képen megteszem ha nem jön közben semmi remélem jövőhéten kész a lakkozás ha nem esik az eső
kösz csika de nem biztos, hogy a te verziódet választom
Elvágod a fékcsövet,akkor gyorsan kifolyik,majd összetesázod
Sziasztok!
Yamaha xt 125-ben szeretnék fékolajat cserélni, valaki tudna tanácsot adni, hogy csináljam?
Előre is köszi!