Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jó olajat használsz nem fog jobban füstölni.Amugy meg ha rövid távokat járnak egy motorral és nem melegszik fel rendesen akkor mindegyik füstölni kezd egy rövid ideig amikor elöször jobban meg van hajtva,vagy melegitve egy hoszabb uton.Én Repsol Scootert használok,ez is elég nekem de vannak jóval drágábbak is
Ha esetleg még vmiben tudok segiteni,a Kymco forumon megtalálsz jobban.
Ha egyben lesz majd dobj egy képet milyen!
Hello!
Rotax 122-es blokknál mi okozhatja azt hogy, a blokknál elöl egy levegőztető(?) furaton lassan egy kicsit csöpög/folyik a hűtövíz?
Ha le van állítva a motor. Esetleg az oldalsztender lehet a baj?
megfogadom a tanácsod már megint igazad lehet legfeljebb jobban füstöl de nem megy tönkre a blokk pláne én tudom szabályozni a szivatást
Kicsi olajat keverj a benzinhez is feltétlenül amig kiderül hogy az olajszivattyud jó-e!A tartályát töltsd tele és sürün figyeld a fogyást.Az 5 liter benzinhez egy 5 cent olajat nyugiban beleönthetsz!Mert ha véletlenül rossz,mire kiderül a motorodnak annyi.
Az én motorom Honda blokkos,ez kb 3liter benzinhez 1 dl olajat eszik gyári beállitással.
nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm igy beroffent kicsit nyers a hangja de gondolom az uj dugo és furás végett
Bocs,még annyit ha az olajszivattyut állitod,max gázon a V laku körömnek a mozgó részen az állorész két I I jele közt kell lenni,+-1mm eltérés lehet,nehogy az excentert tulforditsd ha igen ráállítod!
Sziasztok! Tudnátok nekem tanácsot adni? Egy nyomatékkulcsot szeretnék venni, láncállítás, kerék kiszedés, ilyesmikhez, szóval nem "ipari" felhasználás. A Beta sajna elég drága, a nagyon olcsók meg nem tudom milyenek lehetnek. Milyet ajánlanátok, (kb. 20-110 Nm-es tartományban) ha valakinek valamilyennel van tapasztalata ossza meg velem.
Igy már jobb.Az olajszivattyú kiálló sárgaréz csonkja a nyomóága-ezt kösd össze a rezgőszelepekhez csatlakozó csonk legalso vizszintes kiálló nyulványával!
Az olajszivattyú ellipszis alaku öntvényrészének kiálló csőcsatlakozására megy a keverékolajtartályból jövő olajcső-ez a bemenője!
A vákumos benzincsaphoz a vákumcső pedig az olajbevezető csonk feletti szabad csonkra csatlakozik a porlasztó és a rezgőszelepek közötti könyökön.
A porlasztón az állitócsavarok felett balra a csonk levegőző arra csak egy védő kis csövet tesznek általában.
A porlasztón legalul hátul pedig a szennyleengedő cső van,ha kinyitod elől alul a leeresztőcsavart ott folyik ki a benzin.
Talán megvan mind akkor most!Jo szerelést!
Görbe! Csere!
Köszi Meg is próbálom
Akkor majd olyan délelőtti időpontot beszéljünk meg, rendben? Mert egyrészt nyugodtan tudsz melózni, másrészt ha már arrajárok, szerpentinezek is egyet
Lehet, de majd meglátjuk mennyire szopós a tiéd...
Kb fél-1óra, ha egyszerű...ha nem akkor 3 is lehet...
Lehet alkudni abból a hat rugóból?

Komárom.. Na majd akkor nyár közepén nyélbeütjük!
Hány perces meló?

Na igen, tank benzint szoktam mondani, ami már 6000 lett...
Amúgy Komárom a hely.
Szuper
Oszi, nyár közepén bevállalnál egy kilóméterórafénycserét? Még ajánlottál anno 5 rugót, és Székesfehérvárt, ha jól emlékszem
Persze. Egy K8-as motornál nincs semmi gond. Kicsit fog a féked, mert nem használtad rendesen, meg régóta. Nem gond...
Ennyi? Nyugodtan motorozhatok tovább?
Használni...
Kézzel-lábbal
megnéztem a képeket de sajnos nem olyan ahogy mondtad töltök fel képeket hátha igy könnyeben tudtok segiteni a csövezésben a szivató azért lehet furcsa mert én csináltam meg manuálisra
Hy!
Ha tudja valaki hogy hogy lehet kiszedni a Aprilia Tuareg 125 első telójából a szimeringet az írjon!
Egy biztos : A gyújtás elektronikája nem fog tönkremenni.
Szia Lecso, és a többiek!

Szevasztok!

Május 2.-a óta nem ültem a Suzukin. Aztán ma, ahogy felmostam a pincét, és látván, hogy az elkövetkezendő napokban kicsi az esély motoros idő kialakulására, úgy döntöttem, hogy emelőre dobom a gépsast. Aztán csak úgy poénból megforgattam az első kereket, és észrevettem, hogy bizonyos helyeken szorul.
Mi a fene lehet a tárcsával? Mit lehet tenni ilyenkor?
Heló nagyon szépen köszönöm a képeket
Olajcsere, légszűrőt nézd meg, fékfolyadékot + betéteket. A többi meg majd kialakul.
Vezműlánc nem szól benne?