Ha jó olajat használsz nem fog jobban füstölni.Amugy meg ha rövid távokat járnak egy motorral és nem melegszik fel rendesen akkor mindegyik füstölni kezd egy rövid ideig amikor elöször jobban meg van hajtva,vagy melegitve egy hoszabb uton.Én Repsol Scootert használok,ez is elég nekem de vannak jóval drágábbak is
Ha esetleg még vmiben tudok segiteni,a Kymco forumon megtalálsz jobban.
Ha egyben lesz majd dobj egy képet milyen!
Hello!
Rotax 122-es blokknál mi okozhatja azt hogy, a blokknál elöl egy levegőztető(?) furaton lassan egy kicsit csöpög/folyik a hűtövíz?
Ha le van állítva a motor. Esetleg az oldalsztender lehet a baj?
Kicsi olajat keverj a benzinhez is feltétlenül amig kiderül hogy az olajszivattyud jó-e!A tartályát töltsd tele és sürün figyeld a fogyást.Az 5 liter benzinhez egy 5 cent olajat nyugiban beleönthetsz!Mert ha véletlenül rossz,mire kiderül a motorodnak annyi.
Az én motorom Honda blokkos,ez kb 3liter benzinhez 1 dl olajat eszik gyári beállitással.
Bocs,még annyit ha az olajszivattyut állitod,max gázon a V laku körömnek a mozgó részen az állorész két I I jele közt kell lenni,+-1mm eltérés lehet,nehogy az excentert tulforditsd ha igen ráállítod!
Sziasztok! Tudnátok nekem tanácsot adni? Egy nyomatékkulcsot szeretnék venni, láncállítás, kerék kiszedés, ilyesmikhez, szóval nem "ipari" felhasználás. A Beta sajna elég drága, a nagyon olcsók meg nem tudom milyenek lehetnek. Milyet ajánlanátok, (kb. 20-110 Nm-es tartományban) ha valakinek valamilyennel van tapasztalata ossza meg velem.
Igy már jobb.Az olajszivattyú kiálló sárgaréz csonkja a nyomóága-ezt kösd össze a rezgőszelepekhez csatlakozó csonk legalso vizszintes kiálló nyulványával!
Az olajszivattyú ellipszis alaku öntvényrészének kiálló csőcsatlakozására megy a keverékolajtartályból jövő olajcső-ez a bemenője!
A vákumos benzincsaphoz a vákumcső pedig az olajbevezető csonk feletti szabad csonkra csatlakozik a porlasztó és a rezgőszelepek közötti könyökön.
A porlasztón az állitócsavarok felett balra a csonk levegőző arra csak egy védő kis csövet tesznek általában.
A porlasztón legalul hátul pedig a szennyleengedő cső van,ha kinyitod elől alul a leeresztőcsavart ott folyik ki a benzin.
Talán megvan mind akkor most!Jo szerelést!
Akkor majd olyan délelőtti időpontot beszéljünk meg, rendben? Mert egyrészt nyugodtan tudsz melózni, másrészt ha már arrajárok, szerpentinezek is egyet
megnéztem a képeket de sajnos nem olyan ahogy mondtad töltök fel képeket hátha igy könnyeben tudtok segiteni a csövezésben a szivató azért lehet furcsa mert én csináltam meg manuálisra
Május 2.-a óta nem ültem a Suzukin. Aztán ma, ahogy felmostam a pincét, és látván, hogy az elkövetkezendő napokban kicsi az esély motoros idő kialakulására, úgy döntöttem, hogy emelőre dobom a gépsast. Aztán csak úgy poénból megforgattam az első kereket, és észrevettem, hogy bizonyos helyeken szorul.
Mi a fene lehet a tárcsával? Mit lehet tenni ilyenkor?
Ha esetleg még vmiben tudok segiteni,a Kymco forumon megtalálsz jobban.
Ha egyben lesz majd dobj egy képet milyen!