Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 97-es cbr 900 rr-t 47000 km-rel és érdekelne, miket kellene ilyen korában feltétlenül átnézegetni rajta.
Van egy kis szelephang is, ha kb 4000-nél bő gázt húzok ez mennyire normális ennél a motornál, vagy mennyire nem?
Köszi a segitséget!
Szia!Ezeken talán eligazodsz,de talán neked kellene feltenni képet ha lehet-mert nem biztos hogy egyformák a porlasztók.találkoztam olyannal is hogy az olajszivattyú nyomóága a porlasztóba volt bekötve,de olyan is volt hogy a rezgőszelepek elé a szivócsonkra!
Szia

Látom pest megyei vagy, ha gondolod, és közel laksz, orvosolhatom a problémád. ha le tudod hozni albertirsára
Van zsírpapírba,vadi új zapó motorom,meg futómű Gyakoroljak?
Tudod ez úgy van, ha én nem tudok pl: szelepet lapkázni, akkor nem állok neki. Zaporozsecen cseréltem vezérmű fogaskereket, de ezek a gépek már mások.
Írjad neki,ne leskelődjön ,Csinálja
Benzint kap rendesen? Havernak a ZX6-jábe is ilyen gond volt, és szar volt a benzinpumpa...
No ott kellene körülnézni.
Ne azzal foglalkozz,gyertyát szedd ki,az elmond sok mindent,azt akkor már lehetne kompressziót is mérni stb.Majd bontani Ha itt kérdezősködsz,nem javul meg,bár vannak még csodák
Manuális szivatója van.
Köszönöm szépen!
sziasztok Rómeó vagyok bocsika ha beleszolok valamibe még uj vagyok nálatok tulajdonképpen az lenne a problémám hogy szereztem egy HONDA AF09-es robogot de darabokra volt szedve már most elég csini lett csak rajzon nem ábrázolják az olaj és a vákum csövek bekötését a karbiba ha valaki tudna segiteni rajzal, leirással, vagy egy közeli fényképpel nagyon megköszönném
Nézesd meg hozzáértővel. A bowden mozgatja a szivatót, vagy automata van rajta?
Köszi, de lövésem sincs hogyan nézzem meg és mit kellene látnom.
Ha melegen indul, akkor nincsen szivatás. Nem dús a keverék az inditásnál.Szivatót nézd meg.
Sziasztok! Egy RMZ-250 K5-öm van. Tegnap csak nagy szenvedés árán bírtam berúgni (az ezt megelőző alkalommal még jól indult) indulás után viszont már nem volt vele gond, nem dadogott és utána melegen is indult, bár nem volt még üzemmeleg. Ma pedig ugyan az a helyzet nem bírok életet lehelni bele, pedig máskor ha egymást követő napokon használtam kiválóan indult. Hiába húzok gázt akkor sem a kipufogóban viszont időnként be-be durran rugdosás közben a benya. A tegnapi előtt kb 2-3 hete használtam. Mi lelhette állásában? Gyertya? Kb 65 órát tettem bele én, de gyertyát még nem cseréltem. Annyit még előzménynek, hogy 2-3 hetes pihenések után volt amikor 2. rúgásra elkapta de volt, hogy csak fél perces rugdosás után. Tud valaki tippet adni? Köszi!
Yamaha mint 1yu robogónál normális a több mint 3mm-es hézag a röpsúlyok és a kuplungharang közt?
Kondenzátor, vagy rossz hőértékű gyertya esetleg.
Lehet , valami okból elfogy a karbiba a benzin addig elég, nézd meg a csapol-tankot , stb.
Hello motoros társaim!segítségeteket kérem!van egy simson S50B motor ami nemrégen lett felújítva,a gond,hogy melegedik a motor és 5km után durrog és leáll,ha a gyertyát kicserélem akkor megy tovább!mi lehet a gond? aki tud legyenszives segítsen!köszönettel Zsolt
Azt nem tudom.Beállítod. 1000 f/min.
Okés és az alapjáratnak mennyi kell?
Behajtod, majd kettő és felet ki. De nem tudom mit qrtál el. Szinkron?
Aszivato nem bovdenes. De reagál rá mert ahogy vissza tolom le esik az alapjárat.igazábol nem tudom hol kéne álnia a levegő csavarnak