Én sem tudom, mert lövésem sincs milyen motorról van szó, az adatlapodról sem derül ki
Egyhengeresnél be lehet lőni, fordulatszámcsúcs alapján ha nem ismeretes a gyári érték. Vagy üveggyertya.
Vagy szerelő
Ha van gyakorlatod, akkor állj neki, de ha nincs akkor vidd el szakemberhez. Szegény az alapjárati keveréked, valószínű hogy nem jó a szivató alapból nézd meg, a bowden mozgatja -e? Adatlapodat töltsd ki, névtelenül nem fórumozunk.
Ilyent csinált amikor nekem szarul voltak visszarakva a gumimembránok a karbiban, és a tolattyúk nem emelkedtek gázadásra. Azt kukkansd meg. Üresben leforgott, viszont terhelésen max 6-7000 volt. Lehet kilyukadt, átszakadt, elrepedt, stb.
Sziasztok van egy97es zx6r em és nem akar menni 4töl fölfele de 6.ba 5max 6ezret forog olyan mintha 3 hengeres lenne de csak terhelésen csinálja üresbe forog+1,2,3,ba nemtom milehet köszi.
Semmi gond, ráérek, időm mint a tenger Mondjuk annyira nem izgat, hogy mennyit kereshet egy motorszerelő, mert a legfontosabb mégis az, hogy szeresse amit csinál, nemde Csak furdalt a kíváncsiság, hogy kell-e szűkölködni, vagy lehet motorszerelő fizuból nagyobbacska lábon is élni Szóval köszönöm a választ, aztán ha lesz még kérdésem lehet foglak zavarni
Egyhengeresnél be lehet lőni, fordulatszámcsúcs alapján ha nem ismeretes a gyári érték. Vagy üveggyertya.
Vagy szerelő