Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. segitene nekem valaki nekem van 1 quad 200cc a fimnak vetem de valahogy nem mindig indulbe valami kanKtai karburátorvan rajta japán és sok öninditózás után ben indul és nincs alap járat és hel hörög csatog kormoja a gyertyát kérem akinek valami tapasztalata e féle betegség röl kérem irjon szegény kis fiam nem bir motorozni vele elöre is köszönöm .
Lusta dög
Hát ez az! ........,de néha kéne ifjabb gépekben is cserélni és jó lenne ha még bontás előtt meg tudnám venni és nem kéne megvárni az ügyfélnek míg megveszem a boltban......
88as xt-m simán benne van
Ez marha jó! Kár, hogy csak 2000-ig találtam meg benne a motorokat....
Csáo ismét aki husky 125 sm az irjon és segitsen kérem!A légszűrő tiszta karburálás naggyábol meg volt bár meglepődtem phbh 28 rd karbi 170 es főfuvi?!?!?!Na tehát az uj gyertya is benne van kábelből blankolva és azt csinálja hogy olyan 3.4.5.6. sebességtől kezdve power előtt torpan, nem dadog hanem torpan mintha bekajálna power fölött jó 6. ba kb olyan 80 90 100 körül dadog mintha kihagyna a gyujtás valakinek valami tapasztalata?Az aksitól csinálhatja?Légyszi segitsetek kösszi
ha valakinek CSAPÁGY problémája van konkrét kis összefoglaló oldal!

http://www.vinjapeuromcclub.or...

a kuplung belső illetve külső kosarad nincs szét verve/beverődve mert amiatt sem tudnak a lamellák megfelelően mozogni !

vagy a kuplung külső kosarán elvileg kellene lennie egy axiális csapágynak, aminek a hiánya is lehet a probléma oka !

kitolja a nyomólapot rendesen ?

esetlegesen a rugó színét is érdemes megnézned hogy milyen erősségű van benn
Reggel hamar le is mérem!
Köszi!
Már az agyamra kezd húzódni a dög. . .
hali!

van egy beta ark 70 em nemnagyon füstöl és nem olajos egy picit sem a kipuja
pedig a különolajzása megy szerintetek baj hogy nem olajos a kipu am megy a moci csak eddig minden motoromnak olajos volt a kipuja vagy keveset kapna egy 12 es karbi van rajta malossi 70 cc meg gianelli next ha valakinek van valami tipje segítsen!
bocsi én a kopóbetétekre gondoltam, elnézést ha félreérthető voltam. a könyv szerint a gyári méret: 2,9-3,1 mm között van, kopáshatár: 2,6mm
HALÍ nekem a CAGÍVÁÍM voltak ojanok amig nem melegedett fel adig nekem is ugrott egy pícit probáltam higabb olajal de melegedés után megscuszot azt a szakik mondták A CAGÍVA elefántok ijenk,de nálad ha nem emelszét az gáz őszerakásnál az alátéteket ugyanoda kell víszarakní haver járt így,de ha behuzod azt érezned kell hogy emel e valamenyit
Sziasztok!

Kawa er6n-en kormánycsapágyat cserélek. Mindig kell porvédőt is cserélni?

Köszi!
A dekompresszort is kevered a depresszióval.


Meg feltettem egy olyan anyagot, amit meg is köszönt valaki. Végigolvastad?
Ne tudom mit zsörtölődsz. Tételesen válaszoltam minden kérdésedre.

Az meg tökmindegy, hová megy a bowden.
Megmértem, azonos vastagságúak!
Friss olajjal van összerakva, komplett új lamella és közbetét szettel. . .
A lökdösést megpróbálom!

Köszi!
amikor a dt-n cseréltem kuplunglamellákat az is ragadt, meg olyan "idióta" volt, induláskor ugrott mint a gazella stb.
betoltam a sarokba jó kövér gázzal csúsztattam egy darabig és megjavult
izmosabb géppel vigyázva mert hanyatt vágja az embert
utána már alig moccant sebességbe rakáskor
lehetséges hogy a lamella vastagabb mint a gyári, emiatt nem old a kuplung rendesen!
Lehet csak össze vannak ragadva a kuplung lamellák!
Nekünk a GPZ-nél van olyan hogy hiába huzuk be a kuplung kart akkor sem emel ki!
Olyankor löködjük a motort előre hátra, és megindul!
Elvileg a szar olaj miatt ragadhat össze! Érdemes megpróbálni löködni, ha utána kiemel, akkor csak össze volt ragadva! Nekünk egy éjszakai állás után már összeragad, de mondjuk akkor egy 5-6 előre hátra löködés után szétjön és megindul a kuplung! Hosszabb állás után jobban össze tud ragadni!
Szasztok!

Kis segítség kellene!
Suzuki DR650 1994 es, csúszott a kuplung.
Tettek bele új kopó betét szettet, ettől kezdve nem emel ki rendesen.
Eztán került hozzám.
Rendeltem bele gyári közbetét szettet és semmi javulás. Amint sebességbe teszem, megáll a motor.
Mi az esetleges megoldás?

Köszi!
Bezonyám! A gyertya drótkefélésekor vékony fémcsíkokat húzunk a porcelánra a kefe szálaival , és a szigetelését qrvára le tudjuk rontani. És ha addig volt neki kis szikra a porcelánon, most majd lesz sok és nagy szikra. Van egy módja ami viszonylag jó. Fogod a kefét és a szálakra rádugod a gyertyát .Majd a gyertyát forgatva a tengelye körül max kb. fél fordulatokat, tisztítod. Kefélni csak a türelmi zónában.
Van némi logika abban amit mondasz :)
mondjuk én csiszoló papírt nem szoktam hasznélni, csak ilyen puha sűrű drótkefét! De tény hogy ha mondjuk iridiumos gyertyája van az embernek akkor azt nem éri meg csiszolni, mert lecsiszolja róla az iridiumot! Aztán oda a drága extra gyertya!
A gyertya drótkefézése nem ajánlott, RF klubból idézve:
"Aztán én is szakihoz(haverom) fordultam...aki "kioktatott"! Először is a csiszolópapír/drótkefe felejtős, ugyanis apró karcokat ejt a gyertyán, ahol utána sokkal hajlamosabb a gyertya rossz helyen adni a szikrát/több helyen! Nem azonnal teszed vele tönkre a gyertyát, valószínű rövidíted az élettartamát!

Mondta, hogy ronggyal áttörlöd, utána fogpiszkálóval, gyufával vagy vmi !puha fával!(fogpiszkáló, gyufa) kipiszkálod az elektróda hézagát, majd a fal és a ház közül is célszerű kiszedni az oda jutott olajos kormot!

Ezek után elvileg be kell indulnia, viszont ha nagyon televerte a gyertyát(ami általában így van!), akkor nem árt kicsit hevíteni! Mert pl. az elektróda hézagában sem, és a fal és a ház között sem tudsz 100%osan takarítani(kis hely)! Szóval onnan is kiég rendesen ez az olajos "korom"!"
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááá!

Elöször is köszönöm szépen a segítséget, de én voltam a hülye megint ... Nemvolt eléggé beletekerve a fúvóka... és ugyebár az izs szeret rázkódni... és gyanúm szerint ameddig ment addig benne volt az a furatban vmennyire, és mikor megállt, akkor eshetett ki, mivel az úszó alatt találtam meg a tartályban

Mégegyszer köszönöm szépen

Üdv.