Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Van már villágításod.
sziasztok.van egy olyan problémám,hogy egy aprilia sr 50 el motorozok,és a mult héten 3-4 durrogás után megállt.szétszedtem és a lendkerék alatt az állórész leesett mert gondolom nem jol voltak meghuzva a csavarok.visszatettem és azota ha beindul a motor alig akar felpörögni(nehezen indul)...de ha fel is pörög nagy nehezen akkor meg mintha full gázt huznék neki ugy pörög...20-30 mp ig utána meg leáll.szerintetek?
Így hirtelen még a karbinál érdemes megnézni,hogy a szívatód visszazár-e bovden illetve belül mi a helyzet,esetleg próbáld ki az airbox nélkül(több levegő).Az alapjárati levegőcsavarokat lehetne még ellenőrizni,ha azokon zársz,akkor szegényíted a keveréket(fordítva mint a 2T-nél).Zárt állapotból kell 2-2,5 körül nyitni normál esetben,de utána valószínű egy új szinkron,addig lehet zárni,amíg nem kezd durrogni,ott már túl szegény a keverék.
esetleg légszűrőcsere sem volt?
Ha hirtelen kezdte el csinálni beavatkozás nélkül akkor nincs más hátra, szétszedni a karbit és rendesen átvizsgálni.......
Én biztosan nem, remélem más sem
Fúvókákat nem furkáltad?.....vagy valaki más?
Néztük a kompressziót, szelepek jól zárnak, még nincs bajuk. Egyszerüen üzemmelegen alacson fordulaton indulva elsokall benzinből...
A Karbid nincs jól beállítva. Miután ellenörizted az uszo szintet és jó akkor lehet hozzákezdeni a beállításához. A suberen alurol a 2. helyre tedd a lemezt. Utánna a levegö csavart ütközésig be,( akkor leáll be se indul.) Utánna tekerj ki 1,5 - 2 fordulatot. Ha még mindig magas az alapjárat a gázkarnál vagy a karbi tetején az állito csavaron álíts vissza.
2002
Milyen évjárat?
Ahha.
Megint tanultam valamit.
Akkor lehet valami fals.
a szivatojánál is lehet állitani....(rm 250)
Egy motoron sincs két alapjárati fordulatszám állító csavar.
Tudod, hogy mit tekergetsz?
OK,akkor jo motorozást !
6,9 + 13 -, relé behúz és tart... 8 on nem tudtam 12 öt mérni nem volt több kezem
Az összes láb szine is kéne ezek ugynézem passzolnak a rajzhoz amit irtál.
hello,
mi tévö legyek akkor ha nagyon magas az "alapjáratom" pedig kivan tekerve mind a 2 állito csavar,és ha menetközbe elengedem a gázt akkor is megy elöre magátol,gázzal van vmi vagy a karbiba kell állitani?
mikor jöttem hazafele,akkor meg lefulladt..
Bocs hülyeséget irtam az előbb a 6. és 9. re tégy pozitivot 12 v ot, - negativ a 13.ra.És utánna a 9ről veszed le a + ot,a 8 on meg kell jelenni a +12 v nak ha jo az öntartás és a diodák.Hiába éjjel nem aludtam meglátszik!
Meg azt nézd meg légyszives,hogy a 13 as az a motor testpotenciálján van e ?
Addig is probáld ki külön a panet hogyha a 6.pontra rákötsz 12v + ot, a 13 ra és a 9 re pedig a - t,akkor utánna ha leveszed csak a 9 ről a - ot akkor a relének huzva kell maradni -igy az öntartást és a két diodát már le is próbáltuk a biztonság kedvéért.
OK.Nem tudok menni sehova betegek a szülők,5 perc és leszek!
8: kéksárga
9: sárga
13:sárga piros
Szia!

de jó hogy itt vagy, most nézem a színeket...
Szia!Nem lehet hogy etanolos benzin volt véletlenűl?Csak mert az minden szutykot felold amit a sima benzin nem tud még azt is és egy darabig eltart amig kitisztul a rendszer!